IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Rhymes Of Destruction Vorige pagina | Volgende pagina
Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 24-04-2003 17:20 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 17:19 schreef istari het volgende:
neen er is geen toekomst voor Rhymes Of Destruction. wat er ook beweerd moge worden, ik denk niet dat Rhymes Of Destruction kan verderbestaan zonder Christophe, Bart, Martijn en ik.
Ongelooflijk grappig, maar ik had er daarnet nog over met Christophe, de ex gitarist...


Martijn en Wouter zitten er toch nog in?


Tum podem extulit horridulum...


istari
Usericon van istari
Posted 24-04-2003 17:23 by istari Wijzig reactieProfiel van istariQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 17:19 schreef Nihil het volgende:
Blijkbaar zijn ze nu terug keihard bezig. Nu ja, als ik mijn bassist moet geloven toch.


ik denk dat eerlijkheidshalve ze dan toch een andere naam zouden mogen kiezen, gezien het dezelfde band niet is


istari
Usericon van istari
Posted 24-04-2003 17:25 by istari Wijzig reactieProfiel van istariQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 17:20 schreef Nihil het volgende:
Martijn en Wouter zitten er toch nog in?


Martijn kan ik begrijpen, maar wouter, ik vind niet dat dit relevant is...


istari
Usericon van istari
Posted 24-04-2003 17:30 by istari Wijzig reactieProfiel van istariQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 17:19 schreef rvanderholst het volgende:
zijn de lyrics misschien te posten?? Die vind ik namelijk altijd erg mooi!

(da vroeg ik me nu even af! )


zelf heb ik ze niet, maar als je ooit 1 jaar tijd hebt, kan je een mail sturen naar zanger bart, ik dnek dat hij de enige is die ze heeft


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 24-04-2003 17:30 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Tja als iedereen van de originele line-up er uit is is een neiuwe band naam misschien niet zo verkeerd!

Wordt er nog wel gemusiseerd in de stijl van ROD?


I Find That I Am Not There...


istari
Usericon van istari
Posted 24-04-2003 17:33 by istari Wijzig reactieProfiel van istariQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 17:30 schreef rvanderholst het volgende:
Tja als iedereen van de originele line-up er uit is is een neiuwe band naam misschien niet zo verkeerd!

Wordt er nog wel gemusiseerd in de stijl van ROD?


inderdaad

ik herinner dat we vroeger in de band dara ook discussie over hadden van bands die van stijl en line up veranderden, maar hardnekkig onder dezelfde naam bleven verdergaan. Ik hoop dat ROD hier nu zelf geen voorbeeld van wordt


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 24-04-2003 17:37 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Dat geeft me wel een beetje hoop! en een naams verandering zou wel goed zijn ja!

Damn deze 2 nieuwe nummers brengen me een nieuwe verslaving!!!!

vanavond thuis weer eens effe lekker de beide ROD albums afspelen!

Thanks for the files Dude!!!


I Find That I Am Not There...


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 24-04-2003 17:38 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Die twee nummers klinken lang niet slecht


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 24-04-2003 18:07 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 17:38 schreef Claw het volgende:
Die twee nummers klinken lang niet slecht


lang niet slecht he.... vreselijk vet vind ik ze!!!

(edit: SPELFUOT!! )

[Dit bericht is gewijzigd door rvanderholst op 24-04-2003 18:07]


I Find That I Am Not There...


Havocweaver
Usericon van Havocweaver
Posted 24-04-2003 18:30 by Havocweaver Wijzig reactieProfiel van HavocweaverQuote dit bericht


Ex gitarist van ROD hier. Tof om deze thread te lezen en te zien dat ons bloed, zweet en tranen van weleer nog steeds mensen kan bekoren.

Cheers!


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 24-04-2003 18:33 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ik ben die nummers nu aan het downen. Retebenieuwd ben ik. Ik had het topic eerst niet eens gelezen omdat ik dacht dat het om Voice of Destruction ging...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


LordHelgor
Usericon van LordHelgor
Posted 25-04-2003 19:13 by LordHelgor Wijzig reactieProfiel van LordHelgorQuote dit bericht

Net ff de nummers goed beluisterd ... klinkt echt super!
.. maar de nieuwe Pantheist klinkt ook erg heftig!
Istari: Laat maar ff weten wanneer je die cd's in huis hebt!



Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 25-04-2003 19:20 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 17:25 schreef istari het volgende:
Martijn kan ik begrijpen, maar wouter, ik vind niet dat dit relevant is...


Is het ook niet, maar wel een steengoeie drummer


Tum podem extulit horridulum...


istari
Usericon van istari
Posted 25-04-2003 21:39 by istari Wijzig reactieProfiel van istariQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2003 19:20 schreef Nihil het volgende:
Is het ook niet, maar wel een steengoeie drummer


ik beweer zeker niet dat hij een slechte drummer is...


istari
Usericon van istari
Posted 25-04-2003 21:39 by istari Wijzig reactieProfiel van istariQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2003 19:13 schreef LordHelgor het volgende:
Net ff de nummers goed beluisterd ... klinkt echt super!
.. maar de nieuwe Pantheist klinkt ook erg heftig!
Istari: Laat maar ff weten wanneer je die cd's in huis hebt!




ze liggen hier klaar


LordHelgor
Usericon van LordHelgor
Posted 26-04-2003 6:42 by LordHelgor Wijzig reactieProfiel van LordHelgorQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2003 21:39 schreef istari het volgende:
ze liggen hier klaar


Wat kost ie? (incl p&p)


istari
Usericon van istari
Posted 26-04-2003 9:38 by istari Wijzig reactieProfiel van istariQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2003 6:42 schreef LordHelgor het volgende:
Wat kost ie? (incl p&p)


15 euro zonder post & packaging kosten, non prior verzending

misschien is het goedkoper vanuit nederland als je hem nij Displeased bestelt?


Sargarash
Usericon van Sargarash
Posted 28-04-2003 16:03 by Sargarash Wijzig reactieProfiel van SargarashQuote dit bericht

Hallo hallo iedereen

Havocweaver - vroeger gekend als Falcknish, trouwens, gitarist van Rhymes op de eerste twee cd's én Istari's opname's - heeft mij zojuist dit topic onder de neus geduwd... Zeer kewl en bedankt voor jullie commentaar!

Om de zaken wat op te helderen (voor de mensen die het niet zouden weten - ik ben de drummer): Zoals Istari al zei heeft Rhymes na zijn vertrek uit de band redelijk wat pech gehad. In Istari's plaats werd een contrabassist aangenomen, die opgeleid werd tijdens het schrijven van drie of vier nieuwe nummers. Na een goed half jaar hadden we weer een set van een uur, een uur en een half... Maar toen besliste één van de gitaristen, Falcknish dus, uit de band te stappen, in alle vriendschap natuurlijk, en met de hoop dat Rhymes zonder hem ging blijven bestaan. Hij stelde zelfs voor om de nieuwe gitarist op te leiden.

De rest van Rhymes besliste om de band toch niet voort te zetten, wegens het ontbreken van de helft van de originele band.

Nu zijn we een jaar later, en intussen misten de overgebleven bandleden (Tyne (gitaar), Koen (keyboard), Bart (zang) en ik) de band zó erg dat we beslist hebben er toch maar weer nieuw leven in te blazen. Wegens wat problemen met de contrabassist beslisten we maar om weer eens op zoek te gaan naar een nieuwe bassist, die we gevonden hebben in (inderdaad) die van Colcothar, en een gitarist die we kenden uit een vorig projectje van Tyne en ik ging meteen akkoord om de nieuwe gitarist van Rhymes te worden.

Het begon als een probeerseltje, omdat we nog steeds niet zeker waren of we wilden voortdoen zonder Falcknish, maar intussen begint de band weer meer en meer vaste vorm aan te nemen... Optredens zullen zeker volgen, we hebben zelfs al misschien het vooruitzicht om in oktober - november met Within Temptation te spelen, en we zijn zelfs bezig met de nieuwe nummers te perfectionneren...

Of de naam nu moet veranderd worden zal ik in het midden laten, ik geloof dat we het zelf nog niet goed weten, maar volgens mij klinken we nog steeds als Rhymes of Destruction (onder andere door de specifieke klank van Bart, maar ook door de instelling van de andere bandleden die ook dezelfde gebleven is)... En dat is volgens mij nog steeds het belangrijkste...

Ik hou jullie zeker op de hoogte in geval van optredens en dergelijke, dus hou je klaar voor Rhymes - the revival!


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 28-04-2003 17:33 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Thanks for the newsflash!!

Heftig dat jullie nog lekker door gaan!

Die 2 "nieuwe" nummers klinken erg vet!

Dit maakt mijn dag goed! Ik zal op de uitkijk blijven wat betreft de ontwikkelingen!



I Find That I Am Not There...


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 29-04-2003 9:41 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Allemaal lezen!!!

Rhymes of Destruction bestaat nog!!!

YES!!!!!!!!!!!!


I Find That I Am Not There...


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 29-04-2003 13:18 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Die nummers bevallen me erg goed. Nu hopen dat ze tegenwoordig ook nog zo goed klinken.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Sargarash
Usericon van Sargarash
Posted 03-06-2003 17:59 by Sargarash Wijzig reactieProfiel van SargarashQuote dit bericht

Prachtig nieuws, iedereen...

Op 30 augustus 2003 gaat de Rhymesfest door in JH Tap, Marktplein 10 te Kuurne. Groepen zijn Oceans of Sadness, Rhymes of Destruction en Mortifer. Aangezien er maar 3 groepen zijn zullen we zorgen voor lekker lange setlists, dus iedereen die Rhymes in zijn nieuwe vorm wil zien, afkomen! Hoe meer zielen hoe meer meer... Ehm, metal! JH Tap is groot genoeg om jullie allemaal binnen te laten... En bier!

(Ik kan nog een beeke reclame maken é, heb mijn roeping blijkbaar gemist )


campske666
Usericon van campske666
Posted 18-09-2003 11:13 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 9 april 2003 12:04 schreef istari het volgende:
by the way, effe laten weten dat ik hier nog een aantal exemplaren ter beschikking liggen heb van elke cd...


De Mp3's op de site klinken geweldig (bedankt voor de link naar dit topic Helmet ).
Heb je die Cd'tjes nog liggen ?


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 18-09-2003 19:13 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

deze band is VET COOL!! ben benieuwd wanneer er nieuw materiaal te voorschijn komt!


I Find That I Am Not There...


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 18-09-2003 20:41 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik heb net even een paar MP3's gedownload. Het klinkt inderdaad helemaal niet gek. Het grijpt me alleen niet echt. Ik denk dat dat komt omdat het een beetje klinkt als een bijeen geraapt zooitje van stijlen. Het had allemaal wat strakker gekunt.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen