IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Inside-Lie\'s afwezigheid Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-04-2003 23:34 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

Ik hoop dat iedereen zich hier ook zo drukt maakt over zaken die "goed" zijn als het niet om materialistische zaken zoals 1 cd'tje zou gaan.
IL had dit topic niet eens hoeven openen, is alleen maar gedaan om wat duidelijk te verschaffen aan jullie de klanten.
Maken jullie je maar lekker erg druk over 1 cd en ga maar lekker mensen doodknuppelen en alles haten, daar zul je echt wat mee oplossen.
Shit happens, en Il is ook maar 1 mens en ook nog eens een heel jong persoon die het echt alleen maar goed bedoeld, maar misschien iets te veel heeft willen doen dan hij uiteindelijk aankon.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 17-04-2003 23:53 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

mja, ik blijf erbij dat ik blij ben dat de overeenkomst tussen hem en onze band niet doorging, anders had ik waarschijnlijk ook zo'n anti-icoontje gehad.



Oud Vuil.


X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 17-04-2003 23:53 by X-Act Profiel van X-Act



(sorry, kon het niet laten )


In der Beschränkung zeigt sich der Meister !


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 18-04-2003 9:28 by Dunne_Hein Profiel van Dunne_Hein

quote:
Op 17 april 2003 23:34 schreef ghoulliette het volgende:
Ik hoop dat iedereen zich hier ook zo drukt maakt over zaken die "goed" zijn als het niet om materialistische zaken zoals 1 cd'tje zou gaan.
IL had dit topic niet eens hoeven openen, is alleen maar gedaan om wat duidelijk te verschaffen aan jullie de klanten.
Maken jullie je maar lekker erg druk over 1 cd en ga maar lekker mensen doodknuppelen en alles haten, daar zul je echt wat mee oplossen.
Shit happens, en Il is ook maar 1 mens en ook nog eens een heel jong persoon die het echt alleen maar goed bedoeld, maar misschien iets te veel heeft willen doen dan hij uiteindelijk aankon.


Jezus, wil je naast de knuffel-allochtoon ook een knuffel-ZMer hebben? Ik las dat iemand 6 cd's maanden geleden had opgestuurd.

Ik denk dat ik dan ook maar een zooi trades op ga zetten en zeggen dat ik zooooo veel trades heb dat ik het niet meer aankan


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 18-04-2003 10:13 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 18 april 2003 9:28 schreef Dunne_Hein het volgende:
Jezus, wil je naast de knuffel-allochtoon ook een knuffel-ZMer hebben? Ik las dat iemand 6 cd's maanden geleden had opgestuurd.

Ik denk dat ik dan ook maar een zooi trades op ga zetten en zeggen dat ik zooooo veel trades heb dat ik het niet meer aankan

*pssst* ze is vrouw .


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 18-04-2003 10:18 by Dunne_Hein Profiel van Dunne_Hein

quote:
Op 18 april 2003 10:13 schreef Dwaallicht het volgende:
*pssst* ze is vrouw .


Wie zegt er dat jezus een man was? Vrouwen in die regio hebben wel vaker een snor


I can't shoot straight unless I've had a pint!


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 18-04-2003 11:03 by mörke Profiel van mörkehttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 17 april 2003 23:34 schreef ghoulliette het volgende:
Ik hoop dat iedereen zich hier ook zo drukt maakt over zaken die "goed" zijn als het niet om materialistische zaken zoals 1 cd'tje zou gaan.
IL had dit topic niet eens hoeven openen, is alleen maar gedaan om wat duidelijk te verschaffen aan jullie de klanten.
Maken jullie je maar lekker erg druk over 1 cd en ga maar lekker mensen doodknuppelen en alles haten, daar zul je echt wat mee oplossen.
Shit happens, en Il is ook maar 1 mens en ook nog eens een heel jong persoon die het echt alleen maar goed bedoeld, maar misschien iets te veel heeft willen doen dan hij uiteindelijk aankon.


Nou ja, ter verduidelijking, ik ben niet zo lam geweest om een CD naar een wildvreemde op te sturen.

Ik vind het gewoon pijnlijk opvallend dat er zo veel mensen 'genaaid' worden door dat ventje.

"Als je dingen doet, moet je ze goed doen" ~Zoals mijn oude vader placht te zeggen.



Dit slaat nergens op.


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 18-04-2003 11:05 by mörke Profiel van mörkehttp://www.nattekrant.net/~mark

Ik krijg het vermoeden dat je hem kent ghoulliette?

[Dit bericht is gewijzigd door mörke op 18-04-2003 11:06]


Dit slaat nergens op.


ZeroTheHero
death metal is gay en overrated
Usericon van ZeroTheHero
Posted 18-04-2003 12:00 by ZeroTheHero Profiel van ZeroTheHero

Ik had ook een trade met Inside...
maar na enige vertraging (3 weken NA dat hij mijn spul binnen had ofzo) heb ik mijn cd's WEL binnen gekregen...


Ik distancieer me volledig van ZM


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-04-2003 12:10 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 18 april 2003 11:03 schreef mörke het volgende:

"Als je dingen doet, moet je ze goed doen" ~Zoals mijn oude vader placht te zeggen.




iets GOED vernaaien?



Zenial
Usericon van Zenial
Posted 18-04-2003 12:26 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

Ik wou hier niet meer posten, maar JEZUS CHRISTUS zien jullie niet hoe triest jullie bezig zijn hier???

quote:
Op 17 april 2003 22:05 schreef BurZum het volgende:
Ik heb gelukkig niets besteld.


quote:
Op 17 april 2003 23:53 schreef webblaster wim het volgende:
mja, ik blijf erbij dat ik blij ben dat de overeenkomst tussen hem en onze band niet doorging


quote:
Op 18 april 2003 9:28 schreef Dunne_Hein het volgende:
Ik las dat iemand 6 cd's maanden geleden had opgestuurd.


quote:
Op 18 april 2003 11:03 schreef mörke het volgende:
Nou ja, ter verduidelijking, ik ben niet zo lam geweest om een CD naar een wildvreemde op te sturen.


Allemaal mensen die GEEN cds van hem krijgen, NIET door hem genaaid zijn en helemaal NIKS ermee te maken hebben, maar wel lekker stoer op hem lopen kankeren

JuronymouS krijgt inderdaad zijn bestelling nog, en dat gebeurt ook echt nog wel, maar van de rest moet ik toch zeggen dat als je op de basis van een paar geruchten (en man je zou de andere kant van het verhaal eens moeten horen) zo op hem loopt te zeiken dat je toch wel diep diep triest bezig bent.
Maargoed, ik zal nu mijn mond er wel weer over houden...


Zenial


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 18-04-2003 12:28 by Sharteel Profiel van Sharteelhttp://www.photopit.be

quote:
Op 18 april 2003 11:03 schreef mörke het volgende:
Nou ja, ter verduidelijking, ik ben niet zo lam geweest om een CD naar een wildvreemde op te sturen.

Ik vind het gewoon pijnlijk opvallend dat er zo veel mensen 'genaaid' worden door dat ventje.

"Als je dingen doet, moet je ze goed doen" ~Zoals mijn oude vader placht te zeggen.




Gelukkig maar dat jij perfect bent..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 18-04-2003 12:40 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 17 april 2003 17:58 schreef mörke het volgende:
Modbeleid is Immer inconsequent.


hehe... hoe kan dat nou???



Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 18-04-2003 12:43 by Dunne_Hein Profiel van Dunne_Hein

Zenial, er zijn toch ook zat topics over ervaringen met labels en mailorders? jij wil toch ook geinformeerd worden voordat je ergens of iemand je geld toevertrouwd?


I can't shoot straight unless I've had a pint!


EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 18-04-2003 12:47 by EvilPietje Profiel van EvilPietje

quote:
Op 18 april 2003 12:28 schreef Sharteel het volgende:
Gelukkig maar dat jij perfect bent..


Heeft weinig met perfect te maken, niet ?? Als je afspraken maakt moet je ze nakomen, anders moet je gewoon geen afspraken maken. Simpel zat !! Niemand is perfect, maar dit is voor zover ik op kan maken uit de topics, gewoon gemakzucht.


BLASTBEATS FOREVER


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 18-04-2003 13:07 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

hmz, ik heb zojuist de laatste paginas gelezen van het gesloten "graf-records" topic. Maar voor mij word het al snel duidelijk dat "iemand" veel beloftes maakt en er weinig nakomt. Altijd weer een excuus klaar voor een belofte die niet nagekomen is...

Ik weet het niet hoor, maar voor mij laat dat een grote rode vlag voor mijn gezicht wapperen. Het ziet er eerder uit als een "consequente eigenschap" dan als een sporadisch misverstand.

Ik heb dit wel vaker gezien bij mensen, en ik heb het vermoeden dat dit topic alweer een excuus is voor de niet nagekomen beloftes. Ik verwacht niet dat de toekomst iets anders laat zien.

mijn laatste "2 cents" in dit topic.

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 18-04-2003 13:09]



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 18-04-2003 16:02 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

inderdaad... ik geloof geen zak meer van wat uit die richting komt...


Je moeder.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-04-2003 16:07 by Snaack Profiel van Snaack

ik ben bang dat je de nagel op zijn kop slaat Az..


Arghoslent
Usericon van Arghoslent
Posted 18-04-2003 18:51 by Arghoslent Profiel van Arghoslent

quote:
Op 18 april 2003 16:07 schreef Snaack het volgende:
ik ben bang dat je de nagel op zijn kop slaat Az..



Kan ik me volledig bij aansluiten


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 18-04-2003 20:33 by Heer Krieg Profiel van Heer Krieg

quote:
Op 16 april 2003 17:48 schreef Slechtheid het volgende:
Back in aktion!


Nou Inside-Lie sterkte.


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 18-04-2003 21:01 by mörke Profiel van mörkehttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 18 april 2003 12:28 schreef Sharteel het volgende:
Gelukkig maar dat jij perfect bent..


Dat heb ik nimmer gezegd. (Toch wel, maar als ludieke actie)

Dus, ofwel je begrijpt me niet, wat ik wel weer begrijp, ofwel je wilt een (in dit geval volstrekt mislukte) bijdehante opmerking plaatsen.

Ik weet niet wat ik leuker vind....


Dit slaat nergens op.


Metal
Usericon van Metal
Posted 20-04-2003 14:18 by Metal Profiel van Metal

Jammer te horen dat je het zo moeilijk had.
Probeer je mischien wat minder van zaken aan te trekken en neem wat meer tijd voor jezelf.
Je weet als je je inzet voor anderen, er altijd tussen zitten die bepaalde zaken niet verstaan met als gevolg dat ze blijven kankeren als kippen zonder kop.
Succes iig.


After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain)


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 20-04-2003 14:32 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

quote:
Op 17 april 2003 23:34 schreef ghoulliette het volgende:
Ik hoop dat iedereen zich hier ook zo drukt maakt over zaken die "goed" zijn als het niet om materialistische zaken zoals 1 cd'tje zou gaan.


Ging het om 1 cd'tje dan?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 20-04-2003 14:35 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

quote:
Op 17 april 2003 22:40 schreef FireFox het volgende:
Net even gelezen, t is een vergeetachtig figuur geloof ik, blij dta ik niet in zijn schoenen sta (ik ben ook vergeet achtig) en dan word je meteen voor oplichter uitgemaakt al weet ik niet hoelang iedereen al wacht natuurlijk.

Een beetje vergeetachtig is een zeer slap excuus. Dan zorg je dat je alles ergens netjes opschrijft/intikt en op een goede plek bewaart.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 20-04-2003 14:45 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 20 april 2003 14:32 schreef Voice Of Doom het volgende:
Ging het om 1 cd'tje dan?
Als je alle threads uitpluist komt het daar wel op neer ja. Er zijn een aantal mensen die wat traag hun CDs gekregen hebben, en 1 iemand die blijkbaar niets gehad heeft omdat I-L afwezig was.. de rest loopt gewoon rel te schoppen en mee te lopen.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen