IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Inside-Lie\'s afwezigheid Vorige pagina
Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 20-04-2003 15:45 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

quote:
Op 20 april 2003 14:45 schreef helmet het volgende:
Als je alle threads uitpluist komt het daar wel op neer ja. Er zijn een aantal mensen die wat traag hun CDs gekregen hebben, en 1 iemand die blijkbaar niets gehad heeft omdat I-L afwezig was.. de rest loopt gewoon rel te schoppen en mee te lopen.
Denk jij dat alles hier op het forum gepost is dan?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 20-04-2003 17:56 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 20 april 2003 14:45 schreef helmet het volgende:
Als je alle threads uitpluist komt het daar wel op neer ja. Er zijn een aantal mensen die wat traag hun CDs gekregen hebben, en 1 iemand die blijkbaar niets gehad heeft omdat I-L afwezig was.. de rest loopt gewoon rel te schoppen en mee te lopen.


dan heb je gemist dat molestor voor ik geloof 20 cd's genaait is, vazalvoor 5 cd's, haatstrijd voor een rekening van drukkosten en intestteoor ook nog ergens voor


Je moeder.


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 20-04-2003 18:08 by mörke Profiel van mörkehttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 20 april 2003 14:45 schreef helmet het volgende:
Als je alle threads uitpluist komt het daar wel op neer ja. Er zijn een aantal mensen die wat traag hun CDs gekregen hebben, en 1 iemand die blijkbaar niets gehad heeft omdat I-L afwezig was.. de rest loopt gewoon rel te schoppen en mee te lopen.


Dan ben jij een onoplettende bevooroordeelde, wat als moderator niet bepaald in je voordeel werkt.


Dit slaat nergens op.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-04-2003 19:51 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 18 april 2003 11:05 schreef mörke het volgende:
Ik krijg het vermoeden dat je hem kent ghoulliette?

Nee ik ken hem niet, eigenlijk alleen van hiero. Maar ik weet wel wat het is om zondanig is de put te zitten dat alles om je heen in duigen stort, hoe je ook probeert om ales goed te doen. En juist de frustratie van het zo graag iets goed willen doen, het zo graag iets willen doen voor anderen sloopt jezelf.
Ik denk dat als je 19 bent, je al dagen niet eet en slaapt niet het soort persoon bent die bewust de boel loopt te belazeren.

Als dit beeld (van mij-want dat is het) te aardig te soft of wat dan ook is, en dat komt omdat ik een vrouw (meisje) ben, dan ben ik erg blij vrouw te zijn! (ook al wordt ik morgen ongesteld mwoehahaha)


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 20-04-2003 19:54 by Kramy Profiel van Kramyhttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 20 april 2003 19:51 schreef ghoulliette het volgende:
Nee ik ken hem niet, eigenlijk alleen van hiero. Maar ik weet wel wat het is om zondanig is de put te zitten dat alles om je heen in duigen stort, hoe je ook probeert om ales goed te doen. En juist de frustratie van het zo graag iets goed willen doen, het zo graag iets willen doen voor anderen sloopt jezelf.
Ik denk dat als je 19 bent, je al dagen niet eet en slaapt niet het soort persoon bent die bewust de boel loopt te belazeren.

Als dit beeld (van mij-want dat is het) te aardig te soft of wat dan ook is, en dat komt omdat ik een vrouw (meisje) ben, dan ben ik erg blij vrouw te zijn! (ook al wordt ik morgen ongesteld mwoehahaha)


Ooit bij je opkomen dat dit ook gewoon een hoop gelul kan zijn om straks geen boze mensen op de stoep te krijgen?

Je moet mensen over het internet gewoon niet vertrouwen simpel...

Teveel mensen zijn helaas vreselijk dom. Kan ik ook niets aan doen.

[Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 20-04-2003 19:55]



Asherah
Usericon van Asherah
Posted 20-04-2003 19:55 by Asherah Profiel van Asherah

quote:
Op 20 april 2003 19:51 schreef ghoulliette het volgende:

Als dit beeld (van mij-want dat is het) te aardig te soft of wat dan ook is, en dat komt omdat ik een vrouw (meisje) ben, dan ben ik erg blij vrouw te zijn! (ook al wordt ik morgen ongesteld mwoehahaha)


Ooooh, dus we krijgen vanavond weer n hoop geflame?


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 20-04-2003 20:53 by Sjaan Profiel van Sjaanhttp://www.wastelands.tk

Ok de situatie waarin i-l zit is blijkbaar vervelend, maar dat kan nooit een excuus zijn om afspraken niet na te komen. Moet je je eens voorstellen hoe jij je zou voelen als je een computer besteld, betaald, maar nooit krijgt omdat de baas van het bedrijf zich een beetje belabberd voelt. Onzin, geen excuus, pure naaierij!


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 20-04-2003 21:23 by mörke Profiel van mörkehttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 20 april 2003 19:51 schreef ghoulliette het volgende:
Nee ik ken hem niet, eigenlijk alleen van hiero. Maar ik weet wel wat het is om zondanig is de put te zitten dat alles om je heen in duigen stort, hoe je ook probeert om ales goed te doen. En juist de frustratie van het zo graag iets goed willen doen, het zo graag iets willen doen voor anderen sloopt jezelf.
Ik denk dat als je 19 bent, je al dagen niet eet en slaapt niet het soort persoon bent die bewust de boel loopt te belazeren.

Als dit beeld (van mij-want dat is het) te aardig te soft of wat dan ook is, en dat komt omdat ik een vrouw (meisje) ben, dan ben ik erg blij vrouw te zijn! (ook al wordt ik morgen ongesteld mwoehahaha)


Ik denk dat als je 19 bent en je met te veel, te complexe of te bewerkelijke zaken inlaat je er om vraagt dat het mis gaat, en als je je kut voelt over iets anders, dat het dan slap is dat als uitweg te gebruiken.

Het zal best dat hij zich depressief of wat dan ook voelt, maar LIEG ER DAN NIET OVER.

En het zal zeker een heleboel goed maken om op een of ander klote-forum een uitlegje te plaatsen, maar ik denk dat de gedupeerde bands daar hun geld/beloftes niet mee terug krijgen.

En het is ook erg makkelijk om te zeggen dat je 'vergeetachtig' bent, dan kan ik ook 'vergeten' iemand's geleende geld terug te geven, etc...

Misschien ben ik zo negatief omdat ik een man ben, ook al moet ik binnenkort weer ongesteld worden, maar toch denk ik dat het een lapzwans is, die i-L...


Dit slaat nergens op.


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 20-04-2003 21:23 by mörke Profiel van mörkehttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 20 april 2003 20:53 schreef Sjaan het volgende:
Ok de situatie waarin i-l zit is blijkbaar vervelend, maar dat kan nooit een excuus zijn om afspraken niet na te komen. Moet je je eens voorstellen hoe jij je zou voelen als je een computer besteld, betaald, maar nooit krijgt omdat de baas van het bedrijf zich een beetje belabberd voelt. Onzin, geen excuus, pure naaierij!


Exact.


Dit slaat nergens op.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 20-04-2003 21:54 by Vampie Profiel van Vampie

mörke als jij geen CD's bij hem hebt besteld,wat loop je hier dan te flamen?Het lijkt er eerder op jij hem persoonlijk kent en zo de boewl fijn kan opstoken.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 20-04-2003 22:01 by Gangrad Profiel van Gangrad

quote:
Op 20 april 2003 19:54 schreef Kramy het volgende:
Je moet mensen over het internet gewoon niet vertrouwen simpel...



Mensen over het internet zijn net zo betrouwbaar als in real life vind ik. Ook als je iemand "persoonlijk" kent kun je verneukt worden. Ik vind dat je nagenoeg iedereen zonder pardon moet kunnen vertrouwen, totdat anders blijkt.


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 20-04-2003 22:01 by NecRomantica Profiel van NecRomantica

Als je vergeetachtig bent moet je geen label opstarten, er zijn al labels genoeg.

[Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 20-04-2003 22:02]


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 20-04-2003 22:07 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 20 april 2003 22:01 schreef Gangrad het volgende:
Mensen over het internet zijn net zo betrouwbaar als in real life vind ik. Ook als je iemand "persoonlijk" kent kun je verneukt worden. Ik vind dat je nagenoeg iedereen zonder pardon moet kunnen vertrouwen, totdat anders blijkt.


MWoehaha, ik vind dat elke mooie vrouw mij leuk moet vinden.... helaas is de werkelijkheid anders...



Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 21-04-2003 0:35 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

quote:
Op 20 april 2003 17:56 schreef karnivoor het volgende:
dan heb je gemist dat molestor voor ik geloof 20 cd's genaait is, vazalvoor 5 cd's, haatstrijd voor een rekening van drukkosten en intestteoor ook nog ergens voor

*stookmodus* En dan hebben we het alleen nog maar over de bands...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 21-04-2003 0:38 by Gangrad Profiel van Gangrad

Ik krijg ook nog 8 pleuro en een cd van IL. En hoewel hij online is, reageert hij niet via MSN. Beetje jammer. In eerste instantie spoorde hij mij aan om de spullen op te sturen, maar he's returning the favour geloof ik.

----> maar hij reageert al...

[Dit bericht is gewijzigd door Gangrad op 21-04-2003 0:53]


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 21-04-2003 0:46 by H-K Profiel van H-Khttp://haa-kaa.hyves.net/

En ondertussen reageert ie niet maar heeft ie wel zijn eigen topic met meer dan 100 replies. Naja.. mischien krikt dat zijn ego genoeg op om zijn leventje weer op te pakken


Life doesn't get much better than this!


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 21-04-2003 1:15 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 20 april 2003 17:56 schreef karnivoor het volgende:
dan heb je gemist dat molestor voor ik geloof 20 cd's genaait is, vazalvoor 5 cd's, haatstrijd voor een rekening van drukkosten en intestteoor ook nog ergens voor
Nou, komende week zei I-L weer aanwezig te zijn, dan neem ik aan dat dat dan ook wel in orde komt.

quote:
Op 20 april 2003 18:08 schreef mörke het volgende:
Dan ben jij een onoplettende bevooroordeelde, wat als moderator niet bepaald in je voordeel werkt.
Ik weet in ieder geval dat jij met al deze zooi niets te maken hebt en alleen maar zit te stoken, aandachtsziek, miezerig ventje.

quote:
Op 21 april 2003 0:46 schreef H-K het volgende:
En ondertussen reageert ie niet maar heeft ie wel zijn eigen topic met meer dan 100 replies. Naja.. mischien krikt dat zijn ego genoeg op om zijn leventje weer op te pakken
Tja, en dat zonder verdere aansporing van I-L zelf. Iedereen had ook even geduld kunnen hebben en de komende week z'n problemen naar I-L kunnen brengen.

Maar goed, dit geflame, gezever en gezeik is al veel te lang door gegaan. Degenen die nog lopende zaken met Inside-Lie hebben weten hem de komende week ongetwijfeld wel te vinden, maar dit topic gaat dicht.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen