IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : All time favorites - Top 10 Vorige pagina | Volgende pagina
Mies
...
Usericon van Mies
Posted 22-04-2003 13:09 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

1. Pantera - Vulgar Display Of Power
2. Slayer - Reign In Blood
3. Slayer - Seasons In The Abyss
4. Fear Factory - Demanufacture
5. Metallica - Master Of Puppets
6. Sacred Reich - The American Way
7. Testament - The Gathering
8. Suyicidal Tendencies- Lights Camera Revolution
9. Metallica - Ride The Lightning
10.Megadeth - Rest In Peace



Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-04-2003 13:14 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2003 13:08 schreef Heer Krieg het volgende:
Meneer Shadow is geboren in 83.
Een grote bek heeft ie wel, toen Scream Bloody Gore uitkwam was je vijf jaar, toen luisterde meneer naar Kinderen Voor Kinderen.
In 2001 werd meneer volwassen, en kocht hij om op te vallen Death, en nu beweert hij op ZM dat ie de grootste Metalfan is van het halfrond en Death natuurlijk, och nee in 93 kreeg hij voor zijn verjaardag Scream Bloody Gore van zijn lieve Vader en Moeder.
Je moet maar eens over de hedendaagse Metal praten, daar heb je meer verstand van denk ik, of doe je niet aan tapetrading, zal wel niet.
Lees maar eerst de Metal-Bijbel en kom dan nog maar eens terug,(geld ook voor de rest) tot dan je mond houden, verekte zaadkop.


ja op die fiets, maar dat betekend dat ik ook niks van metal weet ('84 geboren) ookal ben ik ermee opgegroeid (Heavy Metal that is) thuis liggen nog netjes alle platen van die tijd in de kast, gekocht door m'n vader. En ja, ook ik heb kinderen voor kinderen geluisterd , dat wil nog niet zeggen dat m'n ouders niet hun eigen muziek opzette, en zo ben ik in de metal beland... ben ik nu ook een verekte zaadkop?


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 22-04-2003 13:17 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2003 13:02 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
Wat hebben Morbid Angel en Slayer met Death te maken? Sorry, maar ik vind dat je als deathmetal liefhebber toch zeker Death moet kunnen waarderen


Nog zo'n eentje uit 84.
Je mond open doen, toen je 4 was.
En nou de held uithangen.
Je bent pas negetien man, wat weet jij er nou van. Toen geboren, en nu meelopen.
Je bezat de kleuterschool, toen Chuck live speelde in Amsterdam. En nou is hij een held voor jou. Je vind alles goed van Death.
Meelopers dus, luister liever naar Korn, dan doen de meeste van jou leeftijd.


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 22-04-2003 13:18 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht



Jebes
Usericon van Jebes
Posted 22-04-2003 13:20 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Ik snap het gezeik niet helemaal, ik bijvoorbeeld heb Death nog nooit live gezien ( ) en luisterde er ook niet naar toen SBG uitkwam. Maar ik heb wel oren net zoals andere leeftijdsgenoten dus waarom zouden wij niet kunnen oordelen over cd's/platen die voor 'onze tijd' uitkwamen?


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 22-04-2003 13:20 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

All times favorit.

1. Zware Metalen.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-04-2003 13:22 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2003 13:17 schreef Heer Krieg het volgende:
Nog zo'n eentje uit 84.
Je mond open doen, toen je 4 was.
En nou de held uithangen.
Je bent pas negetien man, wat weet jij er nou van. Toen geboren, en nu meelopen.
Je bezat de kleuterschool, toen Chuck live speelde in Amsterdam. En nou is hij een held voor jou. Je vind alles goed van Death.
Meelopers dus, luister liever naar Korn, dan doen de meeste van jou leeftijd.


lezen kreng, ik ben 18 (niet negetien) toen geboren, toen geluisterd, meelopen? pffft. en ik toen Chuck (r.i.p.) live speelde in Amsterdam geloof ik niet dat jij erbij was, sinds jij alles van Death afkraakt. Ik vind overigens niet alles goed van Death, oordeel daar niet zo snel over. Als ik moet gaan "luisteren" wat de andere mensen van mijn leeftijd luisteren, zou ik mij gaan vervelen, omdat ik het niet om aan te horen vindt. Oordeel niet over je mening over mij, want iedereen mag weten waar hij/zij naar luisterd, ookal is het niet van zijn tijd.

en nu back ontopic:


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 22-04-2003 13:25 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

oh ja het lijstje, zou je bijna vergeten:

Death - Symbolic
Death - Scream Bloody Gore
SYL - SYL
Anthrax - Among the living
Slayer - Seasons in the abbys
Devin Townsend - Accelerated Evolution
Destruction - All hell breaks loose
Jaco Pastrorius - Jaco Pastorius
Carcass - Heartwork
Dark Angel - Time does not heal

deze cd's luister ik de laatste tijd veel, maar veranderd nogal...


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-04-2003 13:26 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Het valt mij trouwens op dat maar 2 mensen Nile in hun lijst hebben staan.

@Jeb: jij snapt het!


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 22-04-2003 13:27 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Ik heb Chuck en Death voor het laatst gezien bij Dynamo 98 op de ouwe kunstijsbaan.
De ruim 35.000 toeschouwers die daar aanwezig waren, liep de helft ervan midden in het concert weg, het was gewoon een standaard, saai en kut concert die ik me ooit kon bedenken. Chuck was toen al van plan om zijn band Death op te schorten, en met Control Denied door te gaan.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 22-04-2003 13:30 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2003 13:17 schreef Heer Krieg het volgende:
Nog zo'n eentje uit 84.
Je mond open doen, toen je 4 was.
En nou de held uithangen.
Je bent pas negetien man, wat weet jij er nou van. Toen geboren, en nu meelopen.
Je bezat de kleuterschool, toen Chuck live speelde in Amsterdam. En nou is hij een held voor jou. Je vind alles goed van Death.
Meelopers dus, luister liever naar Korn, dan doen de meeste van jou leeftijd.
man sterf, ik ben uit '85 en naar aller waarschijnlijkheid een heeeeeeel stuk meer metal dan jij.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-04-2003 13:31 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2003 13:30 schreef impaled succubus het volgende:
man sterf, ik ben uit '85 en naar aller waarschijnlijkheid een heeeeeeel stuk meer metal dan jij.


dat zou ik nu ook weer niet roepen... absoluut niet eigenlijk (no offence) maar Heer Krieg had wel betere namen in z'n lijst staan.

Maar alsjeblieft menschen ONTOPIC!


Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 22-04-2003 13:33 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

daar was ik ook. afgezien van de podiumpresentatie was het best gaaf.


"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 22-04-2003 13:33 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Meneer krieg vind zichzelf oh zo interessant en metal, enkel omdat hij (beweert dat hij) ouder is dan menig forummer.

Alsof metal leeftijdsgebonden is


Ik, Wil Schuurman


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 22-04-2003 13:33 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2003 13:31 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
dat zou ik nu ook weer niet roepen... absoluut niet eigenlijk (no offence) maar Heer Krieg had wel betere namen in z'n lijst staan.

Maar alsjeblieft menschen ONTOPIC!
tja begin nou niet over mijn lijstje, dat zijn albums waarvan ik zeker weet dat ik ze dood heb gedraait. tegewoordig luister ik wat meer underground maar ik koop zoveel cd's dat ik er geen meer kan dooddraaien.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 22-04-2003 13:34 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2003 13:31 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
dat zou ik nu ook weer niet roepen... absoluut niet eigenlijk (no offence) maar Heer Krieg had wel betere namen in z'n lijst staan.

Maar alsjeblieft menschen ONTOPIC!
dubbel post

[Dit bericht is gewijzigd door impaled succubus op 22-04-2003 13:35]


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-04-2003 13:35 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2003 13:34 schreef impaled succubus het volgende:
tja begin nou niet over mijn lijstje, dat zijn albums waarvan ik zeker weet dat ik ze dood heb gedraait. tegewoordig luister ik wat meer underground maar ik koop zoveel cd's dat ik er geen meer kan dooddraaien.


sorry, dat had ik nog ff na moeten lezen

ONTOPIC!


DCLXVI
Usericon van DCLXVI
Posted 22-04-2003 13:41 by DCLXVI Wijzig reactieProfiel van DCLXVIQuote dit bericht

Dimmu Borgir - Spiritual Black Dimensions
Dimmu Borgir - Puritanical Euphoric Misanthropia
Metallica - Ride the Lightening
Deicide - When Satan Lives (live)
Liar of Golgotha - Ancient Wars
Metallica - Master of Puppets
Dimmu Borgir - Enthrone Darkness Triumphant
Cradle of Filth - The Principle of Evil Made Flesh
Therion - Secrets of the Runes
Dream Theater - Scenes From a Memory


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 22-04-2003 13:48 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

aangezien er wat labiele reacties zijn op mijn lijstje en het bij sommige mensen niet helemaal lekker zit bij hun leesvaardigheid hier een uptodate lijstje maar of dit echt mijn 10 favo zijn weet ik eigenlijk niet:
wyrd - huldrafolk
armagedda - the final war approaching
absu - tara
abigor - verwustung/envoke the dark age
taake - bjoergvin
dunkelgrafen - triumph des fleisches
evol - dies irae
nagaroth - black metal ist krieg
black swan - when the angels of twilight dance
manes - under ein blodraud maane


GkuA
-nt
Usericon van GkuA
Posted 22-04-2003 14:08 by GkuA Wijzig reactieProfiel van GkuAQuote dit bericht

Absu - Tara
Antaeus - Cut your flesh...
Bolt Thrower - For Victory
Death - Leprosy
Destroyer666 - Violence is the prince...
Einherjer - Dragons of the North
Immolation - Failures for Gods
Sodom - Persecution Mania
Therion - Beyond Sanctorum
Varathron - His Majesty at the Swamp

zoiets...


'I think therefore I am, I think' -Nordom the Modron


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 22-04-2003 15:38 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Nog maar eens een top tien.

ANGELCORPSE-inexorable
BEHEMOTH-from the pagan vastlands
CANNIBAL CORPSE-tomb of the mutilated
DARKTHRONE-transilvanian hunger
DIABOLIC-vengeance ascending
CARCASS-symphonies of sickness
MANIAC BUTCHER-babarians
MONSTROSITY-millenium
SLAYER-hell awaits
THY PRIMORDIAL-under iskall troll mane


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 22-04-2003 16:59 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Ben slecht in lijstjes:

Een paar favorieten:

AC/DC - If you want blood... of Highway to Hell
Mayhem - Des Mysteriis don Sathanas
Immortal - Diabolical Full Moon Mysticism
Black Sabbath - Black Sabbath
Metallica - And Justice for All
Motorhead - No Sleep Till Hammersmith




"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 22-04-2003 17:00 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

*Emperor - Anthems/Nightside
*Satyricon - Shadowthrone/Nemesis Divina
*Opeth - Deliverance
*Summoning - Stronghold
*Abigor - Nachthymnen/Supreme Immortal Art
*Decapitated - Nihility
*Limbonic Art - Ad Noctum-Dynasty of Death
*Dissection - Storm of the Light's Bane
*Metallica - Master of Puppets
*Pantera - Vulgar Display of Power
*Sepultura - Arise
*Cryptopsy - And Then You'll Beg
*Murduk - Opus Nocturne
*Immortal - Battles in the North
*Mayhem - De Mysteriis Dom Sathanas
*Porcupine Tree - In Absentia
*Aeternus - And so the Night Became
*Burzum - Hvis Lyset Tar Oss
*Dying Fetus - Destroy the Opposition
*Nile - In Their Darkened Shrines
*Helheim - Av Norron AEtt
*Exmortem - Pestilence Empire

...en nu hou ik op


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 22-04-2003 17:11 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2003 13:17 schreef Heer Krieg het volgende:
Nog zo'n eentje uit 84.
Je mond open doen, toen je 4 was.
En nou de held uithangen.
Je bent pas negetien man, wat weet jij er nou van. Toen geboren, en nu meelopen.
Je bezat de kleuterschool, toen Chuck live speelde in Amsterdam. En nou is hij een held voor jou. Je vind alles goed van Death.
Meelopers dus, luister liever naar Korn, dan doen de meeste van jou leeftijd.


Jezus man, wat ben jij een ongelooflijke zeikerd!

Ik ben zelf 24. Een van mijn favoriete bands is Iron Maiden, maar die bestonden voor mijn geboorte al. Dus ben ik zeker ook een meeloper? Ach, pleur op!

Mensen die zo overdreven moeten laten blijken dat ze zelf zo ontzettend 'true' zijn, hebben altijd wat te verbergen, dus Heer Krieg, waar heb jij je Korn cd's verstopt? (by the way, bij mij liggen ze in de eerste kast links...)


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 22-04-2003 17:19 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Zo, zal ik ook nog ff mijn lijstje geven. 10 cd's die ik over 10 jaar nog zal draaien, zijn bijvoorbeeld:

* After Forever - Prison of desire
* Haggard - Awaking the centuries
* Hollenthon - With the vilest of worms to dwell
* Iron Maiden - Somewhere in time
* Metallica - Master of puppets
* Nightwish - Wishmaster
* Rhapsody - Dawn of victory
* Savatage - Dead winter dead
* Therion - Theli
* Thyrfing - Urkraft

Maar ik twijfel er niet aan dat er nog veel meer cd's zijn die ik over 10 jaar nog draai...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen