IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Gamecube, playstation 2 of x-box? Vorige pagina | Volgende pagina
Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 22-04-2003 22:56 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2003 14:09 schreef Slechtheid het volgende:
Tjah, XBOX is op bijna alle gebieden superieur aan de PS2.

Maar, er komen gewoon minder spellen op uit dan op de PS2 [hoewel 80% daarvan troep is].

Ikzelf heb de XBOX en hij heerscht nogsteeds.


vieze vuile gore overloper








Don't touch me. I'm evil.


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 22-04-2003 23:00 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

ik heb al wat ps2 spellen(had een ps2), maar de cube lijkt me leuker...en goedkoper :D


My madness, my sadness


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-04-2003 23:01 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

tis net waar je van houd, maar mijn nintendo dagen zijn echt wel over met dat zelda, metriod, mario en fzero etc. Jezus, ik snap niet dat mensen er niet is moe van worden. Voor volwassen spellen zoek een andere console zou ik je aanraden


"This one is older than shit, heavier than time!"


Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 23-04-2003 0:21 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2003 23:01 schreef 0Tolerence het volgende:
tis net waar je van houd, maar mijn nintendo dagen zijn echt wel over met dat zelda, metriod, mario en fzero etc. Jezus, ik snap niet dat mensen er niet is moe van worden. Voor volwassen spellen zoek een andere console zou ik je aanraden


en wat is er zo onvolwassen aan metroid en zelda?


Don't touch me. I'm evil.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 23-04-2003 0:27 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Volwassen games? Als je games speelt ben je toch gewoon niet volwassen? Punt uit.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 23-04-2003 14:52 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2003 22:51 schreef hammer het volgende:
ik vermaak me nog steeds met mn nintendo 8-bit,


Metroid prime kan niet tippen aan het orgineel!!!!!


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 23-04-2003 14:53 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 0:21 schreef Rammoth het volgende:
en wat is er zo onvolwassen aan metroid en zelda?


zelda is echt zo'n melkkoe, honderd spellen van gemaakt en het ziet er kinderachtig uit, metriod daarentegen valt mee.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Benhume
Usericon van Benhume
Posted 23-04-2003 15:15 by Benhume Wijzig reactieProfiel van BenhumeQuote dit berichthttp://www.inhume.nl

hahahah wat een onzin, er is niks beter dan de zelda serie!

En kinderachtig? wtf it's all about gameplay en die is bij geen enkel ander spel beter!

M$ en $ony zouden willen dat ze hem op hen systemen hadden!!!



Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 23-04-2003 15:33 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Teveel developers concentreren zich teveel op de graphics waardoor de gameplay pas later te pas komt... Daarom speel ik alleen games uit de oudheid


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 23-04-2003 17:01 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 15:33 schreef Visor het volgende:
Teveel developers concentreren zich teveel op de graphics waardoor de gameplay pas later te pas komt... Daarom speel ik alleen games uit de oudheid

Jup!

De laatste tijd wordt er idd veel te veel aandacht besteed aan de graphics. Dit omdat de meeste mensen dan denken dat het een goed spel is en kopen het. Maar de Gameplay en replay (= hoe vaak je het spel speelt) worden vergeten. Het is dan wel een mooi spel, maar het spelen is klote.

Oude spellen heerschen
bv: Settlers 2

Ik zelf heb geen Console (behalve de Gameboy (de eerste zwart/wit/grijse ), maar dat is niet echt een console )

Speel liever op de PC


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 23-04-2003 17:35 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Moordlustige hamster heeft compleet gelijk. Graphics boeien mij echt geen reet, ik speel liever een spel dat me echt boeit dan een grafisch geweldig spel wat saai is ...

Net zoals bij metal zijn de oude spellen te vaak veel toffer dan de nieuwe ...


Ik, Wil Schuurman


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 23-04-2003 18:10 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht



Heb ik ook Best game ever!


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 23-04-2003 18:20 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Jaaa Nintendo 8 bit! die heb ik nog, klasse ding! heb Mario Bros 3 trouwens nog nooit uitgespeeld , ben er echt een vette lozer in! Ik was altijd goed in Duck Hunt!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 23-04-2003 18:21 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 17:35 schreef Snagger het volgende:
Moordlustige hamster heeft compleet gelijk. Graphics boeien mij echt geen reet, ik speel liever een spel dat me echt boeit dan een grafisch geweldig spel wat saai is ...

Net zoals bij metal zijn de oude spellen te vaak veel toffer dan de nieuwe ...


onzin


"This one is older than shit, heavier than time!"


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 23-04-2003 18:23 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

het is echt onzin, ik speel heel veel spellen, download zo goed als alles. Er is idd veel zooi, maar recente games zoals GTAIII MAFIA MORROWIND SPLINTER CELL zijn echt geweldig, mooie graphics en goeie gameplay


"This one is older than shit, heavier than time!"


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 23-04-2003 18:26 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 18:23 schreef 0Tolerence het volgende:
het is echt onzin, ik speel heel veel spellen, download zo goed als alles. Er is idd veel zooi, maar recente games zoals GTAIII MAFIA MORROWIND SPLINTER CELL zijn echt geweldig, mooie graphics en goeie gameplay

GTAIII en Mafia zijn ander verhaal: die heeft zowel mooie Graphics als gameplay. Dat is waar. Maar over het algemeen komt de laatste tijd alleen maar Mooie games uit met slechte Gameplay.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 23-04-2003 18:27 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 18:26 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
GTAIII en Mafia zijn ander verhaal: die heeft zowel mooie Graphics als gameplay. Dat is waar. Maar over het algemeen komt de laatste tijd alleen maar Mooie games uit met slechte Gameplay.


verschil met vroeger is ook dat er veel meer ontwikkelaars zijn en er veel meer geld in omgaat, dus ook meer games waarvan de kwaliteit minder kan zijn, dat is het punt


"This one is older than shit, heavier than time!"


ilyc
Usericon van ilyc
Posted 23-04-2003 18:27 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

Dat gezever altijd over 'vroeger was het beter'. Je hoort het in de muziek. Je hoort het bij computerspellen. Maar is het echt zo?

Ik betwijfel het.

Retrospectisch gezien heeft men over het algemeen namelijk een nogal vertroebeld beeld en is men geneigd voornamelijk de goede dingen te onthouden en die te spiegelen aan de hedendaagse missers.

Want wat hebben we nu? Gave spellen als Grand Theft Auto, Baldur's Gate en Pro Evolution Soccer. En een hele zooi boutspellen natuurlijk.

Wat had je vroeger? Mario Bros., Duckhunt, Battle of Olympus. Een ook een hele, heeeele grote berg schijtspellen.

Tevens komen sommige spelen tegenwoordig, in 3 dimensies, beter tot hun recht: Ik noem Zelda, daar waar we het in de tijd van de 8 bit consoles moesten met een erg beperkt, doch zeer speelbaar concept, hebben we hedentendage een expansief, overweldigend en nog steeds heerlijk te spelen spel, waarmee ik op Ocarina of Time op de N64, niet voor niks bestempeld als een van de beste spellen ooit.

Kortom, wat ik duidelijk wil maken; Iedereen peiode heeft zijn helden en toppers, je moet het gewoon wat relativeren, dan zal je zien dat het aantal goede spellen echt niet meer of minder geworden is.

En ik dank Odin op mijn blote knieeen dat we tegenwoordig de beschikking hebben tot een save-functie!


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 23-04-2003 18:33 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ik denk eerder dat het aan de originaliteit ligt. Ik bedoel, we hebben al zoveel command and conquer klonen gespeeld die er grafisch GEWELDIG uit zien (mijn interesseert dat dus geen fuck) maar dat heb je dus al 100 keer gezien ...

Er komen af en toe nog eens toffe spellen uit (alhoewel ik het helemaal niet volg, soms zie ik iets leuks en dan koop ik het. Ik heb geen flauw idee wat er allemaal voor tofs uitkomt enzo) maar ik speel eigenlijk veel liever Warcraft II of Ultima 7, die spellen waren destijds zo geniaal en zijn nu nog tof om te spelen. Al die grafische hoogstandjes, ik word er enkel bloednerveus van, hehe


Ik, Wil Schuurman


ilyc
Usericon van ilyc
Posted 23-04-2003 18:40 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

Er heeft zich een verschuiving voorgedaan.
Vroeger was alles nog nieuw, speelde je Mario voor het eerst; Geweldig allemaal.

Developers zijn op zoek naar originele content, maar willen tegelijkertijd geld verdienen. Een moeilijke afweging, immers; Originaliteit hoeft niet per definitie aan te slaan. Een groot risico dus.

Nintendo is in het verleden altijd een innovator gebleken, en is dat nog steeds, doch het wordt steeds moeilijk: De GameCube verkoopt niet denderend, waarmee het publiek toch een duidelijk signaal afgeeft: Men gaat zelf ook liever voor veiligheid, simplisme en neemt het gebrek aan originaliteit voor lief, hence de goede verkopen van mainstream consoles als de PS2 en Xbox.

Maar net als met muziek gaat het op: Voor originaliteit moet je wat graven. Als je dan iets verder kijkt dan je neus (in dit geval de Intertoys) lang is, vind je spellen als Rez, Ico, Ikaruga en Pikmin, die genoeg origineel zijn. Helaas wil het publiek van tegenwoordig liever iemand een fatality verkopen dan mieren naar hun ruimteschip begeleiden .. helaasch.


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 23-04-2003 18:49 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 18:23 schreef 0Tolerence het volgende:
het is echt onzin, ik speel heel veel spellen, download zo goed als alles. Er is idd veel zooi, maar recente games zoals GTAIII MAFIA MORROWIND SPLINTER CELL zijn echt geweldig, mooie graphics en goeie gameplay


GTA 3 is zo saai na verloop van tijd, beetje doeloos


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


ilyc
Usericon van ilyc
Posted 23-04-2003 18:51 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

Dit ziet er trouwens erg gaaf uit..


Star Wars Rogue Leader 3 (GameCube)


Mario Kart: Double Dash (GameCube)


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 24-04-2003 15:04 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Het ziet er mooi uit.. Maar of het ook leuk is?


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 24-04-2003 15:06 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 18:49 schreef Visor het volgende:
GTA 3 is zo saai na verloop van tijd, beetje doeloos


geweldig man, je snapt het gewoon niet. Ga nou maar lekker mario spelen, nee dat is niet doelloos en saai


"This one is older than shit, heavier than time!"


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 24-04-2003 15:08 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

GTA is geweldig!..ik ben er alleen belabberd slecht in


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen