IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Gamecube, playstation 2 of x-box? Vorige pagina | Volgende pagina
psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 05-07-2005 11:55 by psychopath Wijzig reactieProfiel van psychopathQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2005 11:52 schreef Slechtheid het volgende:
Jade Empire. Verplichte kotzz!


Heb ik al twee keer uitgespeeld ja, Als iemand een leuk bod doet.... Bij mij ligt hij hier maar te liggen...


it ain't so bad to be a psychopath


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 05-07-2005 11:55 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 5 juli 2005 10:32 schreef zillah-morte het volgende:
Ik had eerst een PS 1, met tekken 3, maar weggedaan.
Baal ik nu van. Maar die nieuwe tekken deel 5, heeft wel extra dingen (logisch) en alle voorgaande delen kan je ook spelen, op de originele manier. Dus je hebt alle delen in 1.
Nu heb ik geen van allen. laatst wel weer een keer tekken 3 in de speelhal gedaan, en was nog steeds megagoed


Tekken heerscht!Zeer debiele naam voor een game trouwens.



[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 05-07-2005 11:55]


Suck my piss


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 05-07-2005 11:59 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2005 11:55 schreef skullfuck het volgende:
Tekken heerscht!Zeer debiele naam voor een game trouwens.


Only SC of DoA [tietuuuuh!] is real!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 06-07-2005 0:04 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 4 juli 2005 19:48 schreef BARABAS het volgende:
Misschien Virtua Fighter van Sega?


Thanks voor de tip; maar ik heb het opgezocht en teneerste lijkt er geen Europese release van te zijn en ten tweede heeft de Gamecube versie rpg elementen als ik het goed heb; zeer vreemd aangezien ik meende dat Tekken, Virtua Fighter en in mindere mate Soul Calibur steeds in de race lagen wie er steeds met het beste deel op de proppen kwam...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 06-07-2005 7:51 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

quote:
Op 4 juli 2005 19:34 schreef Mutilator het volgende:
Verder zoek ik een Tekken-achtig spel op de Gamecube; Soul Calibur 2 & Mortal Kombat heb ik al maar zijn toch anders...weet iemand iets?


def jam fight for NY schijnt wel leuk te zijn... maar ja wel met rappers, dus dat moet je wel leuk vinden..



zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 06-07-2005 8:24 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 6 juli 2005 7:51 schreef Markam het volgende:
def jam fight for NY schijnt wel leuk te zijn... maar ja wel met rappers, dus dat moet je wel leuk vinden..

Nee dat kan niet leuk zijn
Plus niets kan tippen aan tekken


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 06-07-2005 9:01 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2005 11:52 schreef psychopath het volgende:
Ik heb ook een x-box, Ik wil dat Oblivion uitkomt!!!! En niet alleen voor de x-box 2 anders heb ik dat ding voor niks gekocht!!!


Je hebt em voor niks gekocht Oblivion komt alleen voor de xbox 360 en PC


"This one is older than shit, heavier than time!"


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 06-07-2005 14:38 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2005 8:24 schreef zillah-morte het volgende:
Plus niets kan tippen aan tekken
Correctie: Soul Calibur


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 06-07-2005 14:40 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 6 juli 2005 14:38 schreef BARABAS het volgende:
Correctie: Soul Calibur

Waarom dan?


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 06-07-2005 14:45 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Ik vind dat je vechten daar wat 'dieper' gaat. Het is niet zo'n buttonbash vechtgame, je moet als het ware ook goed in het ritme blijven....Maar ik heb tekken misschien ook niet lang genoeg gespeeld

Edit: bij SC had ik wel sneller het gevoel dat dit een van de originelere benaderingen in de hedendaagse vechtspeletjeswereld is Godverdomme wat irriteer ik mij soms aan mijn eigen woordkeuzes

[Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 06-07-2005 14:48]


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 06-07-2005 14:55 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 6 juli 2005 14:45 schreef BARABAS het volgende:
Ik vind dat je vechten daar wat 'dieper' gaat. Het is niet zo'n buttonbash vechtgame, je moet als het ware ook goed in het ritme blijven....Maar ik heb tekken misschien ook niet lang genoeg gespeeld

Edit: bij SC had ik wel sneller het gevoel dat dit een van de originelere benaderingen in de hedendaagse vechtspeletjeswereld is Godverdomme wat irriteer ik mij soms aan mijn eigen woordkeuzes

Ik weet niet of ik SC ooit gespeeld heb, Bij tekken vind ik het leuk dat er veel van echte vechtsporten gebruikt worden. Zoals sommige andere spellen, heb je geen wapens (behalve yoshimitsu) En dat vind ik toffer.
Ik vind het spel lekker spelen, en verveeld me niet. Leuke karakters.
Deel 5 ziet er al helemaal mooi uit.
Misschien is het ook een kwestie van welk spel je gewent bent.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


grindminder
LARDASS!!!!
Usericon van grindminder
Posted 12-07-2005 2:02 by grindminder Wijzig reactieProfiel van grindminderQuote dit berichthttp://www.dutchroadrunners.nl

vind mijn xbox heel wat leuker nu ik um gemod heb

xbox media center heerscht



psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 12-07-2005 11:31 by psychopath Wijzig reactieProfiel van psychopathQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2005 9:01 schreef 0Tolerence het volgende:
Je hebt em voor niks gekocht Oblivion komt alleen voor de xbox 360 en PC


Dat vermoeden had ik al ja, dat wordt dan weer als vanouds achter de pc, ook prima. Zo heb ik Morrowind goty ook uren en uren achterheen gespeeld. Maar die x-box hou ik nog wel even, wie weet komt er nog iets anders leuks op uit.


it ain't so bad to be a psychopath


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 18-07-2005 22:39 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Lollig verhaal, de eerste illegale xbox 360 foto's.

Van de zoon van een tester.

http://www.360hacker.net/articles/07-18-2005/first-xbox-360-seen-in-the-wild/



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 19-07-2005 14:08 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

ja z'n vader heeft een korte tijd bij microsoft kunnen werken. Iets als een NDA is hem ook vreemd


"This one is older than shit, heavier than time!"


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-09-2005 23:34 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Laatst Resident evil 4 aangeschaft...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 02-09-2005 4:04 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

GAMECUBE SUKKELS


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 02-09-2005 8:37 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 2 september 2005 4:04 schreef Schaep het volgende:
GAMECUBE SUKKELS


Playstation


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 02-09-2005 11:18 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

de gamecube is voor kleine kinderen, de xbox voor rijke stinkerds ( dalijk helemaal als de spellen daarvoor tegen de 100 pleuro moeten gaan kosten ) de pc is voor NERDS en de Playstation is gewoon de vetste shit...de b este spellen, en het ding ziet er zo mooi uit...zeker de zilveren uitvoering die ik volgende maand ga halen.


Fuck the world and fuck you


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 02-09-2005 11:23 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2005 11:18 schreef mental het volgende:
de gamecube is voor kleine kinderen, de xbox voor rijke stinkerds ( dalijk helemaal als de spellen daarvoor tegen de 100 pleuro moeten gaan kosten ) de pc is voor NERDS en de Playstation is gewoon de vetste shit...de b este spellen, en het ding ziet er zo mooi uit...zeker de zilveren uitvoering die ik volgende maand ga halen.
Je gaat nu nog een nieuwe PS2 kopen?


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 02-09-2005 11:25 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Zeker, ik wil eerst afwachten of je met die PS3 wel de ps2 spellen kunt spelen...is dat niet het geval dan Voorlopig heb ik nog geen aankondigingen van toffe spellen gezien voor de Ps3, zijn bijna allemaal vervolgen zoals het zoveelste deel van devil may Cry. maar we wachten af.

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 02-09-2005 11:26]


Fuck the world and fuck you


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-09-2005 12:13 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2005 23:34 schreef Mutilator het volgende:
Laatst Resident evil 4 aangeschaft...


Vette game ja


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 02-09-2005 12:14 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2005 11:25 schreef mental het volgende:
Zeker, ik wil eerst afwachten of je met die PS3 wel de ps2 spellen kunt spelen...is dat niet het geval dan Voorlopig heb ik nog geen aankondigingen van toffe spellen gezien voor de Ps3, zijn bijna allemaal vervolgen zoals het zoveelste deel van devil may Cry. maar we wachten af.
En aankondigingen voor toffe spellen op de PS2 dan?


Pierced by the metal
Usericon van Pierced by the metal
Posted 02-09-2005 13:17 by Pierced by the metal Wijzig reactieProfiel van Pierced by the metalQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2005 11:18 schreef mental het volgende:
de gamecube is voor kleine kinderen, de xbox voor rijke stinkerds ( dalijk helemaal als de spellen daarvoor tegen de 100 pleuro moeten gaan kosten ) de pc is voor NERDS en de Playstation is gewoon de vetste shit...de b este spellen, en het ding ziet er zo mooi uit...zeker de zilveren uitvoering die ik volgende maand ga halen.


Ik neem aan dat je die platte gaat halen?

Daarvoor kan je een module kopen van ongeveer 15 euro die je in de cd klep kan monteren. Is een doe-t-zelf-pakketje, stelt niks voor. Hierdoor kan je 'back-up' spellen spelen.


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 02-09-2005 16:05 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

quote:
Op 1 september 2005 23:34 schreef Mutilator het volgende:
Laatst Resident evil 4 aangeschaft...


ghe ik vandaag ook via ebay. de ntsc versie voor 22 incl verzenden!



Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen