IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Melechesh Vorige pagina | Volgende pagina
maniacM
Usericon van maniacM
Posted 08-12-2003 13:28 by maniacM Wijzig reactieProfiel van maniacMQuote dit bericht

Ik ken alleen Sphynx,en dat vind ik iig super vet! Ik zal me eens wat meer in Melechesh gaan verdiepen!!! Het is een van de zoveel bands die op mijn lijstje: must check! staat. Ik weet nog dat ik hun cd op graspop 2003 zag liggen en dat ik toen ik terug kwam om hem te kopen, hij GVD al weg was!!! Zo wat baalde ik!!!


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 08-12-2003 14:23 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Gruwelijke band, en Ashmedi is ook niet de slechtste, erg behulpzaam gast

Hail!




Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 24-03-2004 10:44 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Sphynx is echt een heerschende cd.
Is dit de beste cd? Of zijn de oudere cd's ook de moeite waard?


F*ck hippies


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 24-03-2004 11:22 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2004 10:44 schreef Manifest het volgende:
Sphynx is echt een heerschende cd.
Is dit de beste cd? Of zijn de oudere cd's ook de moeite waard?


Djinn is gaver: minder death metal invloeden meer oosterse melodien .



[Dit bericht is gewijzigd door Vlkodlak op 24-01-2015 17:03]


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 24-03-2004 14:42 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Ok, bedankt.
Ik zal Djinn ook proberen


F*ck hippies


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 11-04-2006 21:55 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

Vandaag sphynx digipack uit een 2e hands winkel gevist. Klinkt erg lekker, maar als die voorganger meer oosterse invloeden had ben ik daar ook zeer benieuwd naar. Zo grappig als je dat adres van die gesten leest overigens, gewoon in uilenstede!



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 11-04-2006 21:58 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Djinn kent erg gave melodieën maar is zeker niet beter dan Sphynx. Ze gaan te lang door op bepaalde stukken waardoor de nummers te lang duren en gaan vervelen. Best een goeie plaat hoor, maar Sphynx is stukken beter imo!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 11-04-2006 22:13 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

ok, maar toch maar eens propberen te scoren.

Waar ik nu ook pas achter kom (nu ik een beetje history van melechesh zit te bekijken en uiteraard op absu terecht kom) dat absu eigenlijk niet meer bestaat. Was al helemaal vergeten dat tara al uit 2001 komt (dacht echt veel later) en dat die band eigenlijk helemaal ontbonden is....



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 11-04-2006 22:27 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

hmm ik begreep toch echt dat ze een soort van sabbatical houden en dat ze ooit wel weer eens van zich zouden laten horen. Heb je dit ergens gelezen?


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 11-04-2006 22:31 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

equitant en shaftiel zijn beiden uit absu, proscriptor heeft de band idd in de vriezer gegooid, maar zonder die 2 zal het nooit meer absu worden...



Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 17-05-2006 17:38 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

MELECHESH: New Album Delayed 2006

MELECHESH mainman Melechesh Ashmedi has issued the following statement regarding the status of the band's new album, "Emissaries":

"By now many are speculating as to why the new MELECHESH album is not out yet. The release date was supposed to be sometime in May, but this date is postponed and Osmose Productions now aim to release the album sometime in early fall 2006, most probably September. The reason is attributed to an inadequate mixing of the album which led to an undesirable and a non presentable album sound. We all strongly feel and believe the mix Attie Bauw did was not good at all, hence we and Osmose Productions saw no way other than to delay the release and remix the album. We feel so passionate about this album and we are determined to deliver another landmark Mesopotamian metal album defining new boundaries for Sumerian thrashing black metal.

"This album recording process was so demanding mentally and psychologically my doctor advised me to visit a psychiatric evaluation centre because I have become very unpredictable to say the least. Nevertheless, such issues occur and we are not the first band to go through this.

"The good news is the recording itself went good. The mixing duties are now handed to Dennis Koehne, the engineer that was involved in recording this album. As a matter of fact we are re-mixing the album as we speak. So we would like to thank all the hordes of supporters that are fervently awaiting this album... 'Emissaries' won't disappoint you!"

"Emissaries" was recorded at Woodhouse Studios (SAMAEL, GRIP INC., THERION, MOONSPELL) in Hagen, Germany. The mixing took place in Amsterdam, The Netherlands, with renowned producer Attie Bauw (JUDAS PRIEST, FIGHT, HALFORD, SCORPIONS). Songtitles set to appear on the CD include "Sand Grain Universe", "Deluge of Delusional Dreams", "Act I: Cast Tempest from the East", "Act II: Ashur's Retaliation" and "Touching the Spheres of Sephiroth".

Nog tot na de zomer wachten dus op nieuw materiaal van deze geniale band...


Member of the iso-betawuste crew!!


spectre
Usericon van spectre
Posted 22-10-2006 12:45 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht



Ik heb hem net binnen (van het net geplukt) en hij klinkt echt geweldig, dat word aanschaffen. Het duurt nog een tijd voordat hij uitkomt maar hij is dus al gelekt


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 22-10-2006 21:36 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Nah, 27 oktober komt ie uit, dus duurt niet zo heel lang meer


Lothar
- Der Meisterbär -
Usericon van Lothar
Posted 22-10-2006 21:50 by Lothar Wijzig reactieProfiel van LotharQuote dit bericht

wat een donders vette plaat weer


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-10-2006 22:05 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

vette cover!


Je moeder.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 22-10-2006 22:12 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Dit ken ik niet eens niet. Ik zal eens rondsnuffelen naar nummers.


Subtiel kamerolifantje


spectre
Usericon van spectre
Posted 22-10-2006 22:12 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2006 21:50 schreef Lothar het volgende:
wat een donders vette plaat weer


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 22-10-2006 22:13 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2006 22:12 schreef stigma het volgende:
Dit ken ik niet eens niet. Ik zal eens rondsnuffelen naar nummers.
http://www.myspace.com/melechesh

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 22-10-2006 22:13]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


valfar
Usericon van valfar
Posted 22-10-2006 22:47 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Ik vind deze plaat veel vetter dan Sphynx. Deze plaat bevat weer veel oosterse invloeden net zoals op Djinn. Volgens mij ben ik één van de enige mensen die Sphynx niet gaaf vindt, maar met de nieuwe plaat maken ze het weer helemaal goed!



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 22-10-2006 22:48 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Hoe is de nieuwe in verhouding tot Djinn? Die vond ik erg saai (veel te lange nummers).


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-10-2006 0:09 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Tja die vond ik niet echt denderend. Sphinx vond ik soms goede momenten bevatten maar deze nieuwe is imo een stuk beter. Gewoon krachtige songs met dito productie. Meer kan ik er nog niet over zeggen want ik heb hem nu 3 keer in totaal gehoord.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 23-10-2006 17:02 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ik kende Melechesh tot gisteravond niet, de nieuwe CD bevalt me zeer goed. Leuke vreemde invloeden in de muziek, maar ook weer niet zoveel dat het een gimmick wordt. Verder idd wat spectre zegt: sterke nummers + dito productie.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-10-2006 17:49 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Godver, het is echt een waar meesterwerkje geworden kan ik nu concluderen na een dag intensief luisteren. Ik weet niet of het komt door het vertrek van Proscriptor maar het raakt me nu stukken beter dan de vorige werken. De link tussen het Oosterse en het Black is nu velenmalen beter uitgevoerd. Ik ben ook zeer benieuwd naar de teksten als ik het album binnenkort ga kopen.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 23-10-2006 18:18 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

De drummer van Liar of Golgotha speelt er toch in? Zoiets meen ik ooit te hebben gelezen.



spectre
Usericon van spectre
Posted 23-10-2006 18:39 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

In ieder geval een nederlandse knakker, dus het kan maar zo.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen