IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Melechesh Vorige pagina | Volgende pagina
cranial
Usericon van cranial
Posted 23-10-2006 19:09 by cranial Wijzig reactieProfiel van cranialQuote dit berichthttp://www.myspace.com/ferdyH

hij is gewoon weer als vanouds lekker ,petje af voor melechesh voor alweer een kraker van een plaat!


Expired,Erased and Forgotten


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 26-10-2006 14:54 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Ben nu net die nieuwe vr het eerst aan het luisteren... Klinkt als een groeiertje, maar ik kan reeds van eerste luisterbeurt zeggen dat dit een meesterwerkje is geworden!!! Alweer!!! Ik vond Sphynx al errug aardig, maar deze heeft ongetwijfeld het potentieel om die ferm te overstijgen

Edit: Juist gezien dat Melechesh ook aanwezig zal zijn op PSOA 2007

[Dit bericht is gewijzigd door Snoodaerdt op 26-10-2006 15:49]


Member of the iso-betawuste crew!!


Aquila Chrysaetos
Axemeister M.
Usericon van Aquila Chrysaetos
Posted 26-10-2006 16:34 by Aquila Chrysaetos Wijzig reactieProfiel van Aquila ChrysaetosQuote dit berichthttp://www.sevenwaters.nl

Ik moet wel effe wennen aan die ritmes maar het klinkt lekker anders en origineel.
In Arnhem maar eens live bekijken.



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 27-10-2006 21:14 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2006 21:36 schreef MetalJan het volgende:
Nah, 27 oktober komt ie uit, dus duurt niet zo heel lang meer


Hmmm, op de site van Displeased stond dat ie vandaag uit zo komen en nou staat er opeens 3 november pas


moerke
mörke
Usericon van moerke
Posted 27-10-2006 21:37 by moerke Wijzig reactieProfiel van moerkeQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2006 19:09 schreef cranial het volgende:
hij is gewoon weer als vanouds lekker ,petje af voor melechesh voor alweer een kraker van een plaat!
Huhuh, kraker... huhuh...


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 05-11-2006 20:54 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Hmmmm, net koffie dit. De eerste keer vond ik het maar niks, maar na een keer of vier luisteren is het opeens wél leuk. Heel leuk zelfs! Ik heb pardoes maar meteen een kaartje voor de Arnhem Metal Meeting besteld, dit moet ik even live checken.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 06-11-2006 1:57 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Onlangs een review van gedaan (zie sig., *sluikreclame*) Aanvankelijk luistert dat eerst weg als een vrij doordeweekse snelle bm-achtige plaat met vreemde ritmes, maar na enkele luisterbeurten pakt het wel.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 06-11-2006 18:14 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2006 20:54 schreef M. het volgende:
Hmmmm, net koffie dit. De eerste keer vond ik het maar niks, maar na een keer of vier luisteren is het opeens wél leuk. Heel leuk zelfs! Ik heb pardoes maar meteen een kaartje voor de Arnhem Metal Meeting besteld, dit moet ik even live checken.


Tja, één keer live gezien en viel me toch een ietwat tegen dus ik hoop dat ze in Arnhem toch wat beter gaan presteren als dat de hoofdreden was vr je kaartje
Vr de rest: heerschband en sympathieke gasten!!


Member of the iso-betawuste crew!!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 06-11-2006 20:30 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Haha nee hoor, het was meer de reminder.

Wanneer heb je ze gezien? Als het al een tijdje geleden is ben ik niet verbaasd, op die oude platen vind ik het allemaal niet zo goed werken.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 06-11-2006 20:42 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2006 20:30 schreef M. het volgende:
Haha nee hoor, het was meer de reminder.

Wanneer heb je ze gezien? Als het al een tijdje geleden is ben ik niet verbaasd, op die oude platen vind ik het allemaal niet zo goed werken.


Dat was op Midsummerfest, 7aug 2005... Dus niet zo heel erg lang geleden
Maaaar, er was wel de hele dag een superslecht baggergeluid dusja... Ik vond Melechesh dan nog van de betere, dat dan weer wel! Hoedanook, ik ga ze zeker ook checke op AMM!! Geniale band dit!


Member of the iso-betawuste crew!!


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 06-11-2006 21:06 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2006 18:18 schreef Borthulaz het volgende:
De drummer van Liar of Golgotha speelt er toch in? Zoiets meen ik ooit te hebben gelezen.


Drummer van Thanatos.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 06-11-2006 21:59 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2006 21:06 schreef soepkoeltoer het volgende:
Drummer van Thanatos.


En inderdaad ex-Liar of Golgotha.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


5-euro
Gangstershit
Usericon van 5-euro
Posted 07-11-2006 23:58 by 5-euro Wijzig reactieProfiel van 5-euroQuote dit bericht

de nieuwe plaat is erg mooi!
en zeker een goeie opvolger aan de andere 2 en The ziggurat scrolls!

en binnekort komen ze op AMM, dat word een waar feestje


Hey Bilal, waar is mijn 5 euro JONGAH?!


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 08-11-2006 7:29 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Geweldige nieuwe plaat en die drummer is ook ontiegelijk technisch bezig.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


spectre
Usericon van spectre
Posted 08-11-2006 10:01 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Dat valt nu ook wel weer mee, gaaf is het wel.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 08-11-2006 15:38 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Weet iemand wanneer de nieuwe plaat nou officieel uitkomt? Snap er niks meer van


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 08-11-2006 17:49 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2006 15:38 schreef MetalJan het volgende:
Weet iemand wanneer de nieuwe plaat nou officieel uitkomt? Snap er niks meer van
Heb 'm al een week in huis.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-02-2009 10:51 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

http://www.zwaremetalen.com/nieuws/12326/Nieuw-Melechesh-album.html

Vet nieuws, de vorige draai ik vrij regelmatig


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 18-02-2009 14:52 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Mooi! Weer 1 voor mijn lijstje.
Ik draai de vorige ook nog steeds regelmatig. Het blijft een zeer sterke plaat.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 04-04-2009 13:54 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2009 14:52 schreef Mottighaerd het volgende:
Mooi! Weer 1 voor mijn lijstje.
Ik draai de vorige ook nog steeds regelmatig. Het blijft een zeer sterke plaat.


sterke plaat (emissaries)!


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 21-03-2010 1:36 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Melechesh - Prepare To Enter The Studio

Official press release

On April 10 Mesopotamian metal pioneers Melechesh will enter the studio to record their 5th and as of yet untitled album for a period of 4-5 weeks... In unprecedented move in Metal, the band has chosen to record the album in Istanbul in an attempt to capture the inspiring surroundings. Babajim Studios which opened their doors this week is run by some of the elite sound Engineers in Turkey. The album is set to be released in summer 2010 via Nuclear Blast Records.

Commented Ashmedi: "We have been looking for a place to record that can offer us an inspiring surrounding. We also decided to stay true to our spirits, to break the Mold (again) and also to defy the norm, hence we will record in Istanbul; you see the norm is to record westwards it is rather customary, we want to head eastwards. So, Istanbul seemed the best place since This is the city where the east and west meet, mesh, clash, blend, collide etc. and has been as such for milleniums. The music is definitely Melechesh and as always, this album has its own characteristic."

The band is now locked again in the rehearsing studio with Guitarist Moloch arriving to Amsterdam next week from Virginia, USA. The song writing is 90% complete.


Faustian Spirit of the Earth


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 21-03-2010 13:53 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht



MentaleTheo
Usericon van MentaleTheo
Posted 21-03-2010 18:19 by MentaleTheo Wijzig reactieProfiel van MentaleTheoQuote dit bericht

quote:
Op 21 March 2010 1:36 schreef cataclysm child het volgende:




Je hebt dit gelezen, en gelijk moest het op't forum.
Hoe oud ben je? 12? Je wilt er gewoon bij horen Belg.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 21-03-2010 18:26 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 21 March 2010 18:19 schreef MentaleTheo het volgende:
Je hebt dit gelezen, en gelijk moest het op't forum.
Hoe oud ben je? 12? Je wilt er gewoon bij horen Belg.


Haha, je zegt het maar hoor


Faustian Spirit of the Earth


MentaleTheo
Usericon van MentaleTheo
Posted 21-03-2010 18:28 by MentaleTheo Wijzig reactieProfiel van MentaleTheoQuote dit bericht




Wat zeg ik? Echt iets voor domme Belgen om hier op te antwoorden


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen