IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Solstafir Vorige pagina | Volgende pagina
Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 06-10-2011 0:00 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht



Ik heb een erg gemengd gevoel bij deze teaser.
Er zitten stukken in die ik direct erg geweldig vind, maar andere waarbij ik een eerder negatief gevoel heb.
Ik vrees er eigenlijk voor dat het een minder sterk geheel zal vormen.

[Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 06-10-2011 0:00]


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 06-10-2011 0:26 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

Ik denk dat als ze van Kold zo'n teaser hadden gemaakt je hetzelfde idee had gehad. Vaak vallen stukken beter op zijn plek als je het in de context van de hele plaat hoort.

Enige wat opvalt is dat de zang iets anders klinkt, maar dat is vast een kwestie van wennen.



Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 06-10-2011 0:30 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

dat kan en ik hoop natuurlijk dat zal blijken dat je gelijk hebt


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 06-10-2011 10:29 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Daarom check ik die teasers of enkele nummers ook vrijwel nooit. Zeker bij zo'n band als Sólstafir is vaak het geheel interessanter dan de losse tracks (ondanks dat er op Köld ook wel een paar knallers staan natuurlijk)


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 06-10-2011 17:48 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Wat een knaller is die nieuwe plaat zeg.


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 10-10-2011 14:20 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org




Astnagrath
Usericon van Astnagrath
Posted 10-10-2011 14:29 by Astnagrath Wijzig reactieProfiel van AstnagrathQuote dit bericht

Ik ben benieuwd, Solstafir is een van de weinige black metal bands die ik nog kan waarderen

edit: al is black metal natuurlijk niet echt meer de juiste term bij deze muziek

[Dit bericht is gewijzigd door Astnagrath op 10-10-2011 14:33]


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 10-10-2011 16:12 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Lijkt een beetje op HIM, dit.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 10-10-2011 16:13 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

quote:
Op 10 oktober 2011 16:12 schreef Kvelgeest het volgende:
Lijkt een beetje op HIM, dit.


Waar precies is dan het 'love'-gedeelte gebleven?


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 10-10-2011 16:13 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

In Assie's derriere.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


daVid
Usericon van daVid
Posted 10-10-2011 16:20 by daVid Wijzig reactieProfiel van daVidQuote dit bericht

Ik heb echt een songstructuur nodig om die teaser te kunnen volgen. Maar qua sound kan het interessant zijn. Hopelijk snel als digi te koop (:


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 10-10-2011 16:22 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2011 14:20 schreef CTTS het volgende:
Hier is het album te streamen: http://www.inferno.fi/inferno-tarjoaa-kuuntele-uusi-solstafir-levy-6155/



I wish I was a butterfly


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 10-10-2011 19:01 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik weet t nog niet. Het verrast me nog niet echt.



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 11-10-2011 17:58 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Tegenvaller.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-10-2011 18:18 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Verrassend vind ik het (nog?) niet echt. Wel wat warmer geluid en een warmere feel, lijkt wat ingetogener.

Een tegenvaller vind ik het ook (nog?) niet echt. Vat het werkje nog niet helemaal --> meer luisteren.


I wish I was a butterfly


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 12-10-2011 0:28 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

album aandachtig kunnen beluisteren en weet nu al dat deze redelijk hoog in men jaarlijst zal eindigen

voornamelijk de 2de cd (het nummer Melrakkablús bijvoorbeeld ) bevalt me enorm!


HubbyMe
Usericon van HubbyMe
Posted 13-10-2011 16:07 by HubbyMe Wijzig reactieProfiel van HubbyMeQuote dit bericht

Ik vind het wel een prima album, maar het is wel een stuk minder goed dan Köld. Het album begon in mijn opinie goed, vooral Fjara is een topnummer. Echter haalt het het niet bij nummers als Köld en Necrologue.



Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 13-10-2011 16:13 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

een nummer met de sfeer van Necrologue vind ik er tot nu toe ook nog niet op, maar dat is dan ook een nummer van uitzonderlijk hoge kwaliteit naar mijn mening


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 14-10-2011 7:31 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Ik ben na drie nummers gestopt met luisteren... Zijn de overige nummers nog wel de moeite waard?


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 14-10-2011 13:42 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Nu 3x helemaal geluisterd, wel een groeiplaatje maar zeker niet beter of even goed dan Köld. Gewoon een degelijke plaat, niets meer niets minder volgens mij.


Northward
Usericon van Northward
Posted 14-10-2011 18:57 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Zeker goede plaat, alleen wat te lang...


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 19-10-2011 20:29 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

niets te lang!
zou voor mij gerust nog uur langer mogen duren

Heerlijk album!!
de 2de cd blijft men favoriet en komt in de buurt van Köld voor mij (gaat er nu misschien zelfs al over)
ook die 1ste cd begin ik steeds beter te doorgronden

@ Mark Z: als je iets met Köld kon zou ik je echt aanraden om verder te luisteren
zeker nummers als Melrakkablús, Svartir Sandar en Djákninn zijn naar mijn mening Solstafir op hun best!

[Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 19-10-2011 20:32]


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 09-11-2011 22:22 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Kan iemand a.u.b die "zanger" een nekschot geven? Godver wat een valse kraai.. Zonde, want muzikaal is het erg oké!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 09-11-2011 22:28 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2011 22:22 schreef Staalman het volgende:
Kan iemand a.u.b die "zanger" een nekschot geven? Godver wat een valse kraai.. Zonde, want muzikaal is het erg oké!


dit kun je niet menen?

de zanger is net geniaal!


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 09-11-2011 22:29 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Hou op joh, ik kan een boel hebben... Maar die gast verkloot de hele muziek!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen