IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Pro-Pain Vorige pagina | Volgende pagina
the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 21-03-2004 14:32 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

fuk moesten normaalgisterne in mastricht spelen, maar de zaal sloot, komen ze zomaar ff in brugge speln 150 man kon het in et zaaltje. We hebben de boel ondergemosht



Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 21-03-2004 16:15 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

ik heb een pro-pain shirt te koop, als je em wilt mail maar



Orion
Usericon van Orion
Posted 21-03-2004 16:17 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

ik heb daar al een om gemailt ken je mij er eens een foto van sturen?


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 02-06-2005 16:54 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Iemand de nieuwste cd van de heren al in huis?

Echt waar, wat is Prophets Of Doom een geweldige plaat. Brengt bij mij echt weer het Foul Taste Of Freedom gevoel naar boven. De productie is super, de nummers zijn super en Gary Meskil brult alsof hij wil dat ze hem zelfs aan de ander kant van de wereld verstaan!

Echt wat een plaat, die gaat absoluut in mijn jaarlijst komen!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 02-06-2005 17:05 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Ik vond em matig, maar ik ben sowiezo niet echt een fan van deze band. The Truth Hurts vind ik overigens nog steeds het beste van alles wat ik heb gehoord


"This one is older than shit, heavier than time!"


Disciple
Usericon van Disciple
Posted 02-06-2005 18:33 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Bijna alles wat deze band uitbrengt vind ik vet, ook het laatste Prophets of Doom.

Over 2 weken in 013!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-10-2006 17:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

godver wat heerscht deze band toch ..

The Truth Hurts rost nog steeds al die so called metalcore bands het podium af


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-06-2010 19:25 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

De nieuwe van pro-pain bevalt me erg goed. Lekker afwisseld en weer moddervet. Raar dat nu juist deze cd een matige score krijgt in de Aardschok


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 09-06-2010 19:29 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht



I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-08-2015 9:08 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Voice of Rebellion, de nieuwe plaat, is ook weer heel leuk. Geen jaartopper en ook niet de beste Pro-Painplaat, maar weer zeer fijn.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 14-05-2016 18:21 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Direct maar eens naar het Utrechtse om dit gezelschap weer live te aanschouwen. Het was dat of het Songfestival



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 15-05-2016 19:04 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Was wederom een strakke show in Utrecht! Niet lullen, maar spelen!


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 15-05-2016 19:06 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

We zeiden al tegen elkaar: 'ik word wel een beetje moe van al dat gepreek tussen de nummers door'. Strakke show! Zonde van het overtriggerde basdrumgeluid, maar meer valt er niet te zeiken.



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 06-07-2017 21:02 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht




quote:
This past Monday night, Gary was the victim of a Robbery and Attempted Murder in Brussels. He was pick-pocketed of cash, credit card, and passport, struck on the head with an ice pick and then subsequently attacked by a gang of individuals. The police have confiscated more than one weapon and they have established the identities of some of the suspects. Gary was quickly admitted to ICU after suffering head trauma (including several fractures to his face and jaw) and massive blood loss. Since then he has stabilized and is trying his best to recover, but future surgery may be necessary. We regret to inform the fans that the shows scheduled for Roeselare (July 7th) and Osnabruck (July 8th) are now officially cancelled. We will make sure to keep you all informed of any other cancellations and on Gary's progress.

Thanks for your support at this difficult time.

Pro-Pain


[Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 06-07-2017 21:02]


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 07-07-2017 5:17 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht



I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-07-2017 9:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

welcome to Belgium en zo


signature


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 07-07-2017 9:38 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

't Was zeker nen bruinen.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 10-07-2017 21:17 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 10-07-2017 21:23 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Fuck


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 10-07-2017 21:25 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Zojuist namens Zware Metalen maar een donatie geplaats op de gofundme pagina die hier te vinden is:

https://www.gofundme.com/HelpGaryMeskil-Down-With-the-Cause


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 10-07-2017 21:29 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Het is natuurlijk om te beginnen al achterlijk om met de gage van 2 shows in je kontzak een kroeg in te gaan.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 10-07-2017 21:31 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 10 juli 2017 21:29 schreef XXL het volgende:
Het is natuurlijk om te beginnen al achterlijk om met de gage van 2 shows in je kontzak een kroeg in te gaan.


Ik dacht ik typ niks.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 10-07-2017 21:34 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2017 21:29 schreef XXL het volgende:
Het is natuurlijk om te beginnen al achterlijk om met de gage van 2 shows in je kontzak een kroeg in te gaan.


Dat is het zeker, maar ik vraag me af of die fuckbois die hem in elkaar getrapt hebben dat wisten. Verwacht je dat bij iemand die op een terrasje een pilsje afrekent? Het feit dat hij nagenoeg doodgemaakt is op straat door een paar schoffies is wat mij betreft het erge, of hij nu geld bij zich had of niet.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 10-07-2017 21:41 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Klinkt idd haast of het daarmee gerechtvaardigd is en dat is dergelijk geweld natuurlijk nooit.

Kan me ook goed voorstellen dat je niet dagelijks in de gelegenheid bent om je gage naar de bank te brengen.


... hoe de hazen lopen ...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-07-2017 21:47 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Dit is ook niet goed voor zijn imago van "tough guy", lijkt me.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen