IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Winds Vorige pagina
varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 27-09-2007 9:37 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ja, staat al een poosje op de pc hiero. Paar keer vluchtig beluisterd, erg lekker weer ja


spelfout weggehaald...


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 13-12-2007 17:32 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Lekker plaatje dat Prominence and Demise. Moest in het beginnen wel wennen aan de zang, maar 't gaat steeds beter


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 13-12-2007 17:34 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ik vind 'm toch wat minder dan de vorige releases moet ik zeggen. Hij kabbelt net iets teveel voort om echt te kunnen boeien. Ook vind ik de productie iets minder..
Lichte tegenvaller dus.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 13-12-2007 18:17 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Die nieuwe zanger is kut.
Zo.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 13-12-2007 18:25 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2007 18:17 schreef Psychonaut het volgende:
Die nieuwe zanger is kut.
Zo.


Lars Eric Si was en is nog steeds de enige zanger die Winds ooit had, dacht ik.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Kaptein Bultrug
Usericon van Kaptein Bultrug
Posted 14-12-2007 0:42 by Kaptein Bultrug Wijzig reactieProfiel van Kaptein BultrugQuote dit berichthttp://www.arkngthand.com, www.scheurbuik.com

klopt ja. hoewel er wel meerdere gastzangers meeblearen op prominence and demise (Dan Swano [Edge of Sanity, Nightingale], Lars Are "Lazare" Nedland [Solefald, Borknagar, Age of Silence] en Agnete Kirkevaag [Madder Mortem])

Ik begrijp alle kritiek op die nieuwe plaat trouwens niet echt zo goed.

Als je de vorige schijf te weinig verandering vond brengen, moet je wel genieten van prominence and demise... Ik vind dit zonder enige twijfel de beste winds cd tot nu toe. Met vlagen een stuk heavy-er dan we gewend zijn: erg cool!

Productie is juist ook heerschend naar mijn idee. Dat die kerel kon zingen wisten we al lang, maar neem bijvoorbeeld dat zwaardere stuk aan het midden van The Grand Design... De vocalen hebben nog op geen enkele CD zo vet geklonken.
Neem het gitaargeluid aan het begin van The Darkest Path Heeft echt iets! Niet die gelikte identiteitsloze troep. Hier hoor je iemand een instrument spelen! Ach ja ik kan nog wel even zo doorgaan, maar het punt is duidelijk denk ik

[Dit bericht is gewijzigd door Kaptein Bultrug op 14-12-2007 1:03]


Winter is coming...


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 14-12-2007 5:41 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2007 0:42 schreef Kaptein Bultrug het volgende:
klopt ja. hoewel er wel meerdere gastzangers meeblearen op prominence and demise (Dan Swano [Edge of Sanity, Nightingale], Lars Are "Lazare" Nedland [Solefald, Borknagar, Age of Silence] en Agnete Kirkevaag [Madder Mortem])

Ik begrijp alle kritiek op die nieuwe plaat trouwens niet echt zo goed.

Als je de vorige schijf te weinig verandering vond brengen, moet je wel genieten van prominence and demise... Ik vind dit zonder enige twijfel de beste winds cd tot nu toe. Met vlagen een stuk heavy-er dan we gewend zijn: erg cool!

Productie is juist ook heerschend naar mijn idee. Dat die kerel kon zingen wisten we al lang, maar neem bijvoorbeeld dat zwaardere stuk aan het midden van The Grand Design... De vocalen hebben nog op geen enkele CD zo vet geklonken.
Neem het gitaargeluid aan het begin van The Darkest Path Heeft echt iets! Niet die gelikte identiteitsloze troep. Hier hoor je iemand een instrument spelen! Ach ja ik kan nog wel even zo doorgaan, maar het punt is duidelijk denk ik


Een dikke +1!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-12-2007 15:00 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Net even beluisterd. Maar och, och, och, wat tenenkrommend.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 14-12-2007 15:02 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

+1

Afknapper van het jaar!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-04-2019 21:40 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Goed, zijn er fans van Winds hier?


signature


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 20-04-2019 22:10 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Ik laat er iedere dag wel een paar. Is dat fan genoeg?


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-04-2019 19:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Ik vrees van niet


signature


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 21-04-2019 20:28 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Gelukkig.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen