IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Mislukte trades Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-09-2003 17:55 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

geval felix: daarom altijd eerst referenties checken


Je moeder.


Yot
Usericon van Yot
Posted 20-09-2003 20:33 by Yot Wijzig reactieProfiel van YotQuote dit berichthttp://www.deleterious.nl

quote:
Op 19 september 2003 15:41 schreef Jenje het volgende:
Meneer de oplichter heeft op Vampire ook al zijn eigen topic

http://www.vampire-magazine.com/phpbb2/viewtopic.php?t=138




yep door mij gestart...



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-09-2003 21:14 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2003 20:33 schreef Yot het volgende:
yep door mij gestart...


Die gast maakt het zich echt onmogelijk, als ik dat allemaal zo eens lees. Je moet toch wel een raar beeld van de wereld hebben als je denkt met zulke praktijken weg te komen.


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 21-09-2003 12:02 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

Naar aanleiding van het topic op het vampire forum heb ik de heer F. nog maar eens gemaild en gevraagd of ik ook moet inschrijven bij vampire en dan daar voortboorduren op dat topic, zodat hij misschien ook eens zou reageren op dingen die ik hem stuur. Nou, hij heeft daar dus op gereageerd en hij gaat het uitzoeken. Zal mij benieuwen.


Op je knie en pijp voor genade!


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 21-09-2003 17:56 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Blijkbaar heeft HgarrothwulfF aan iedereen op het forum het verhaal opgehangen dat alle spullen die hij verkocht waren verbrand. Zijn er nog meer mensen hier die hun geld nooit meer terug hebben gezien?


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 21-09-2003 20:33 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2003 17:56 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
Blijkbaar heeft HgarrothwulfF aan iedereen op het forum het verhaal opgehangen dat alle spullen die hij verkocht waren verbrand. Zijn er nog meer mensen hier die hun geld nooit meer terug hebben gezien?


Des tijds had hij een shirt van Cirith Gorgor van hem kopen. Hij heeft toen de prijs door gemaild, ik had toen nog een vraag aan hem gemaild en nooit meer van hem gehoord. Heb dus gelukkig het geld in mijn eigen zak kunnen houden.


Op je knie en pijp voor genade!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 21-09-2003 20:35 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2003 17:56 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
Blijkbaar heeft HgarrothwulfF aan iedereen op het forum het verhaal opgehangen dat alle spullen die hij verkocht waren verbrand. Zijn er nog meer mensen hier die hun geld nooit meer terug hebben gezien?

Raar verhaal. Hij is ook nog eens weg van het forum/niet meer postend. En hij stuurt blijkbaar geen geld terug.

Zou hij dood zijn?


telluriet
Usericon van telluriet
Posted 21-09-2003 20:36 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2003 21:14 schreef attila_de_hun het volgende:
Die gast maakt het zich echt onmogelijk, als ik dat allemaal zo eens lees. Je moet toch wel een raar beeld van de wereld hebben als je denkt met zulke praktijken weg te komen.


Nou, zo te zien lukt het m anders aardig, want er is nog steeds geen knokploegje gevormd.


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 21-09-2003 20:37 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2003 20:35 schreef Dwaallicht het volgende:
Zou hij dood zijn?


Zou hij binnen zijn?


this user is dead


telluriet
Usericon van telluriet
Posted 21-09-2003 20:37 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2003 20:35 schreef Dwaallicht het volgende:
Raar verhaal. Hij is ook nog eens weg van het forum/niet meer postend. En hij stuurt blijkbaar geen geld terug.

Zou hij dood zijn?


Misschien was er weer brand :silly:


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 21-09-2003 20:42 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2003 20:36 schreef telluriet het volgende:
Nou, zo te zien lukt het m anders aardig, want er is nog steeds geen knokploegje gevormd.


Hee ik heb op de vorige pagina een begin gemaakt met het vormen van een ploegje, maar er zijn maar weinig aanmeldingen verder. Bovendien heeft hij me weer een keer terug gemaild (sinds een half jaar of zo), dus misschien gaat hij me toch nog een keer iets opsturen? Maar als het te lang duurt, blijft mijn aanmelding voor de knokploeg staan.


Op je knie en pijp voor genade!


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 21-09-2003 20:53 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

Heb een half jaar ook eens iets bij hem besteld, na vele mails van mijn kant is het toen na ongeveer 3 maanden binnengekomen, jammer dat hij in zeeland woont, is te ver weg voor mij.


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 21-09-2003 23:10 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 21 september 2003 17:56 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
Blijkbaar heeft HgarrothwulfF aan iedereen op het forum het verhaal opgehangen dat alle spullen die hij verkocht waren verbrand. Zijn er nog meer mensen hier die hun geld nooit meer terug hebben gezien?


nee, hgarrothwulff is een goede vriend van me dus ik weet heus wel of iets waar is of niet


Je moeder.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 21-09-2003 23:11 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 21 september 2003 20:33 schreef JuronymouS het volgende:
Des tijds had hij een shirt van Cirith Gorgor van hem kopen. Hij heeft toen de prijs door gemaild, ik had toen nog een vraag aan hem gemaild en nooit meer van hem gehoord. Heb dus gelukkig het geld in mijn eigen zak kunnen houden.


zijn internet is sinds een tijdje dood. vandaar dat hij hier ook nooit meer post


Je moeder.


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 21-09-2003 23:24 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2003 20:42 schreef JuronymouS het volgende:
Hee ik heb op de vorige pagina een begin gemaakt met het vormen van een ploegje, maar er zijn maar weinig aanmeldingen verder. Bovendien heeft hij me weer een keer terug gemaild (sinds een half jaar of zo), dus misschien gaat hij me toch nog een keer iets opsturen? Maar als het te lang duurt, blijft mijn aanmelding voor de knokploeg staan.


Ik ga niet naar Zeeland om een of andere stumper mank te rammen. Die dude van Rivendell recs. zou nog wat anders zijn, maar dit is echt TE ver weg.


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 21-09-2003 23:44 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 21 september 2003 23:10 schreef karnivoor het volgende:
nee, hgarrothwulff is een goede vriend van me dus ik weet heus wel of iets waar is of niet

Het kan best waar zijn dat het op de een of andere manier verbrand is, dat is 't probleem ook niet. Als ik nu gewoon m'n geld terug kreeg was het wat mij betreft in orde. Als het inderdaad aan zij internet ligt dat hij me niet terugmailt, zou je 'm dan eens kunnen vragen of ie me het geld terug kan overmaken?


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 21-09-2003 23:49 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 21 september 2003 23:44 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
Het kan best waar zijn dat het op de een of andere manier verbrand is, dat is 't probleem ook niet. Als ik nu gewoon m'n geld terug kreeg was het wat mij betreft in orde. Als het inderdaad aan zij internet ligt dat hij me niet terugmailt, zou je 'm dan eens kunnen vragen of ie me het geld terug kan overmaken?


ik heb hem dat wel horen zeggen van de week heel toevallig maar kzie hem waarschijnlijk vrijdag weer, zal het eens herhalen.

zal waarschijnlijk ook wel aan zn chronische geldberek liggen dat hij het nog niet over had gemaakt want hij sprak van 'moet ik nog overmaken'. maw: het komt er wel aan, ooit...


Je moeder.


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 22-09-2003 0:11 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Ben benieuwd...
Wat een arme stakker als ie die zes euro niet eens meer kan ophoesten


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-09-2003 0:13 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

klopt


Je moeder.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 22-09-2003 0:25 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2003 21:14 schreef attila_de_hun het volgende:
Die gast maakt het zich echt onmogelijk, als ik dat allemaal zo eens lees. Je moet toch wel een raar beeld van de wereld hebben als je denkt met zulke praktijken weg te komen.
Het lukt hem anders aardig zo te zien.


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 22-09-2003 8:44 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2003 23:24 schreef Gangrad het volgende:
Ik ga niet naar Zeeland om een of andere stumper mank te rammen. Die dude van Rivendell recs. zou nog wat anders zijn, maar dit is echt TE ver weg.


Jij hebt dan waarschijnlijk ook niet geleden onder de heer F. of wel? Ach, zeeland is niet eens zo ver voor mij. Maar dat Rivendeel Rec. doet niet veel meer tegenwoordig? Heeft die meneer soms wat bezoek gehad? Site is al in geen eeuwigheid meer bijgewerkt, dat terwijl ik daar toch een fijne Heidenland tape vandaan heb.
En Gangrad, je moet er wel wat voor over hebben, zo'n knokpartijtje!


Op je knie en pijp voor genade!


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 22-09-2003 8:58 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Ik heb vorig jaar in oktober zes cd's en een LP opgestuurd naar Inside-Lie. Na maanden heen en weer gemail (klachten van mijn kant, excuses e.d. van zijn kant) laat ie niks meer van zich horen.
Als ik die ooit in mijn handen krijg!!!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 22-09-2003 11:23 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2003 8:58 schreef Count Usher het volgende:
Ik heb vorig jaar in oktober zes cd's en een LP opgestuurd naar Inside-Lie. Na maanden heen en weer gemail (klachten van mijn kant, excuses e.d. van zijn kant) laat ie niks meer van zich horen.
Als ik die ooit in mijn handen krijg!!!


Moet je hem nu nog eens mailen en vragen of je het eens via het vampire forum moet proberen om zijn aandacht te krijgen.


Op je knie en pijp voor genade!


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 22-09-2003 11:33 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Gelukkig heeft meneer tijd zat om mee te doen aan de Nationale MetalQuiz


I'm not being rude. You're just insignificant.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 22-09-2003 15:12 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2003 11:23 schreef JuronymouS het volgende:
Moet je hem nu nog eens mailen en vragen of je het eens via het vampire forum moet proberen om zijn aandacht te krijgen.


Heb 'em een week of twee geleden nog 's gemaild, nadat ik doodleuk een mailtje van 'em kreeg met daarop zijn bezigheden tegenwoordig. Geen reactie gekregen natuurlijk. De lul!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen