IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Mislukte trades Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-10-2003 19:32 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2003 16:38 schreef MetalTuupLimburg het volgende:

vreemd, zo'n bank die na anderhalve maand nog steeds geen overschrijvingsformulieren hebben opgestuurd. Als ik hem was zou ik toch maar een andere bank zoeken



Ik zag laatst een programma op SBS6 'incassobureau' (of zo). Daar had de dame van de bureau iemand aan de lijn en de gesprek ging ongeveer zo:

Zij: We hebben u sinds februari ZES brieven gestuurd en geen reactie gehad.
Hij: Ja maar mijn post raakt vaak kwijt. Ik kan er ook niks aan doen


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-10-2003 23:59 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2003 17:35 schreef karnivoor het volgende:
hijs gewoon lui hahahaha

Hahahaha.

En blijkbaar komt hij z'n afspraken niet na. Hahahaha. Ha.





FolkWang
Usericon van FolkWang
Posted 12-10-2003 12:46 by FolkWang Wijzig reactieProfiel van FolkWangQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2003 23:59 schreef Dwaallicht het volgende:
Hahahaha.

En blijkbaar komt hij z'n afspraken niet na. Hahahaha. Ha.






-karnivoor hier-

ha hahahaha ha

ja

er zijn twee verhalen:

geld verstuurd -> t-shirt verbrand

t-shirt verbrand -> geen geld sturen

gezien hij een vriend van me is, geloof ik zn verhaal, dus vind ik het dom dsat het geld verstuurd is. ga dan ook niet zeiken als het geld niet zo snel terug komt

[Dit bericht is gewijzigd door FolkWang op 12-10-2003 12:47]


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 12-10-2003 14:55 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Dat geld was al een week overgemaakt toen hij met dat verhaal kwam dat dat shirt verbrand was. Ik handel zo'n dingen nu eenmaal snel af, hij blijkbaar 'iets' trager.
Maar nu gaat het er niet meer om dat het geld snél terug komt (het heeft nu al drie maanden geduurd), maar dát ik het nog terug krijg.


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 21-10-2003 1:29 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

jij bent inderdaad snel gozer!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 21-10-2003 6:37 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2003 23:39 schreef Yot het volgende:
wat een gelul! als 'ie je op de hoogte kan houden via mail, dan kan 'ie ook wel even een cd'tje op de bus doen...


Precies! Dat 'druk zijn' is zowiezo bullshit. als je echt al je tijd kwijt bent met andere dingen dan moet je maar even een pauze inlassen in je trade-leven ipv andere mensen duperen. Maar de meeste mensen met school + werk + examens + weet ik veel wat, die hebben echt nog wel wat tijd over, en als je je administratie een beetje bijhoudt kan je zo 50 trades op de bus doen in een paar uurtjes.. 'druk zijn' is voor mij een legitieme reden om een weekje te wachten voor je wat stuurt, maar als het langer dan een maand gaat duren dan zijn het gewoon absoluut geen fijne lui om zaken mee te doen..


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 21-10-2003 6:44 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 23 september 2003 23:39 schreef Yot het volgende:
wat een gelul! als 'ie je op de hoogte kan houden via mail, dan kan 'ie ook wel even een cd'tje op de bus doen...


Ik kreeg ook zo'n vaag mailtje....het lijkt me inderdaad niet zo'n heel tijdrovend klusje om ff wat pakketjes cd's op de bus te doen.....


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 21-10-2003 12:11 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 21 oktober 2003 1:29 schreef CoenV het volgende:
jij bent inderdaad snel gozer!

Ik weet 't, en zo hoort 't ook.
Die CD van E***** gaat vandaag op de bus, als je'm nog wil tenminste.

De In Flames-LS van Kwaedwil (ik weet niet meer wat z'n forumnaam is) is vandaag eindelijk aangekomen. Ik kreeg zo langzaam de neiging om dat ook in dit topic te zetten, maar dat is dus gelukkig niet nodig

[Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 21-10-2003 12:12]


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 16-12-2003 17:12 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Hoe is het eigenlijk afgelopen met Inside-Lie?

Leeft hij nog?


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 16-12-2003 17:14 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Volgens mij wel, zie hem af en toe op msn online komen.
Ik had tijd terug wel mailtje in me inbox, dat ik nog wat van hem kreeg, maar kan me mailbox niet meer in.


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 16-12-2003 17:14 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2003 17:12 schreef BurZum het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met Inside-Lie?

Leeft hij nog?


Die zit nu te rentenieren op de Bahama's van al die zooi die hij heeft gekregen.


I can't shoot straight unless I've had a pint!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 16-12-2003 17:14 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

hopelijk niet

www.graf-records.nl


[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 16-12-2003 17:15]


Je moeder.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 16-12-2003 17:17 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

hehe...ik ga binnenkort nog met hem traden...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-12-2003 17:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2003 17:14 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Volgens mij wel, zie hem af en toe op msn online komen.
Ik had tijd terug wel mailtje in me inbox, dat ik nog wat van hem kreeg, maar kan me mailbox niet meer in.
Ja dat soort mails verstuurt ie trouw, maar sturen ho maar, de puist


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 16-12-2003 17:23 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2003 17:19 schreef Jenje het volgende:
Ja dat soort mails verstuurt ie trouw, maar sturen ho maar, de puist
Heb jij ook nog wat tegoed dan?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-12-2003 17:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2003 17:23 schreef Voice Of Doom het volgende:
Heb jij ook nog wat tegoed dan?
ZM ...
En de cd's die ik hem gestuurd heb "zijn nooit aangekomen"


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 16-12-2003 17:25 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2003 17:24 schreef Jenje het volgende:
ZM ...
En de cd's die ik hem gestuurd heb "zijn nooit aangekomen"


haha en volgens mij was jij nog degene die hem in het begin verdedigde


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-12-2003 17:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2003 17:25 schreef Dunne_Hein het volgende:
haha en volgens mij was jij nog degene die hem in het begin verdedigde

Ja hij deed eerst goed werk voor ZM, heb hem idd nog verdedigt toen dwaalnicht ZM liep te beschuldigen (nadat hij zelf gestopt was). Met recht stank voor dank dus ...

Meneer heeft voor ZM op gastenlijsten gestaan, maar reviews ho maar.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 16-12-2003 17:28 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

wat een hoer...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 16-12-2003 17:28 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2003 17:26 schreef Jenje het volgende:
Ja hij deed eerst goed werk voor ZM, heb hem idd nog verdedigt toen dwaalnicht ZM liep te beschuldigen (nadat hij zelf gestopt was). Met recht stank voor dank dus ...

Meneer heeft voor ZM op gastenlijsten gestaan, maar reviews ho maar.


Ik zie net op zn site dat hij ZM nog wel in zn "CV" heeft staan


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-12-2003 17:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2003 17:28 schreef Dunne_Hein het volgende:
Ik zie net op zn site dat hij ZM nog wel in zn "CV" heeft staan
Ach .. ze mogen altijd om referenties komen vragen


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 16-12-2003 17:31 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2003 17:29 schreef Jenje het volgende:
Ach .. ze mogen altijd om referenties komen vragen


Ik snap alleen niet dat Vampire Magazine met hem in zee is gegaan?


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 16-12-2003 17:32 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

dat houdt ook nog wel een keer op lijkt me...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-12-2003 17:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2003 17:31 schreef Dunne_Hein het volgende:
Ik snap alleen niet dat Vampire Magazine met hem in zee is gegaan?

Dat is up to Ricardo, maar als je ziet dat hij bij LoM hetzelfde geintje eerder al geflikt heeft zal het niet lang duren voordat hij bij Vampire ook gaat lopen zieken. Hufters will be hufters


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 16-12-2003 17:34 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2003 17:32 schreef Jenje het volgende:
Dat is up to Ricardo, maar als je ziet dat hij bij LoM hetzelfde geintje eerder al geflikt heeft zal het niet lang duren voordat hij bij Vampire ook gaat lopen zieken. Hufters will be hufters


Ik snap niet dat hij niet een keer in zn kraag wordt gevat tijdens een concert?


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen