IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Eigenaardige aanranding in Dordrecht Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-05-2003 11:41 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2003 11:38 schreef Leviathanica het volgende:
Je begrijpt best wat ik bedoel, en ik vind dat je zulke mensen kan missen als kiespijn.


probleem is dat zulke types ook vaak slachtoffer zijn (geweest). en ik blijf erbij wat ik in eerdere posts heb gezegd, namelijk keihard straffen. maar toch het idee dat zo iemand zelf ook dingen heeft doorstaan kan een mogelijke "verzachtend" werken en ertoe lijden deze persoon trachten te genezen.ook al is dat nagenoeg onmogelijk lijkt me.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 23-05-2003 11:42]


Magistus
Usericon van Magistus
Posted 23-05-2003 11:42 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2003 11:33 schreef Asherah het volgende:
Oja, dat lost vooral wel veel op ja

och, denk dat dat een hoop geld bespaard...alsof dat jochie ooit nog normaal wordt? ALS hij ooit normale gedachtengangen KAN krijgen dan zal ie alleen maar getergd worden door het feit dat ie dit geflikt heeft. Ofwel doodschoppen of andere vorm van Romeins volksvermaak is in een zekere zin ook voor hem een goed idee...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-05-2003 11:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Er moeten veel zwaardere straffen komen, dat jochie staat over een jaartje weer buiten om oma nog eens te nemen


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 23-05-2003 11:43 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 23 mei 2003 11:42 schreef Jenje het volgende:
Er moeten veel zwaardere straffen komen, dat jochie staat over een jaartje weer buiten om oma nog eens te nemen


Ja, inderdaad, nou moet 'ie waarschijnlijk een uurtje naar Bureau Halt en dan is 'ie weer vrij..grrr..


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 23-05-2003 11:44 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Hmm, stel nu dat jullie in de plaats van dat jongetje waren, dat je dus iets met een oma hebt gedaan, wat in jouw ogen volstrekt normaal is... zou jij het dan snappen als ze jou ineens op de grote markt van ik zeg maar wat, Maastricht, willen doodschoppen Ik vind de straf ook redelijk buiten proportie... Ik wist niet dat jullie nog dachten als een bende middeleeuwers.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-05-2003 11:45 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2003 11:42 schreef Jenje het volgende:
Er moeten veel zwaardere straffen komen, dat jochie staat over een jaartje weer buiten om oma nog eens te nemen


als die dan nog leeft.91 is heel oud.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-05-2003 11:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Stel dat jij die Oma bent, en je bent nu helemaal over de toeren en over 3 maanden komt dat gastje weer langs


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 23-05-2003 11:47 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2003 11:45 schreef Jenje het volgende:
Stel dat jij die Oma bent, en je bent nu helemaal over de toeren en over 3 maanden komt dat gastje weer langs


Ik zeg ook niet dat een half uurtje Haltbureau, of wat jullie daar ook zeggen, voldoende is hé... Van mij mogen ze die kleine best héél lang vasthouden.

En daarbij, als ik die oma was, had ik die kleine n serieuze mep verkocht en daarmee uit, komaan zeg.

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 23-05-2003 11:47]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-05-2003 11:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Als je 91 bent gaat dat soms niet zo goed ..


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 23-05-2003 11:49 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 23 mei 2003 11:44 schreef Asherah het volgende:
Hmm, stel nu dat jullie in de plaats van dat jongetje waren, dat je dus iets met een oma hebt gedaan, wat in jouw ogen volstrekt normaal is... zou jij het dan snappen als ze jou ineens op de grote markt van ik zeg maar wat, Maastricht, willen doodschoppen Ik vind de straf ook redelijk buiten proportie... Ik wist niet dat jullie nog dachten als een bende middeleeuwers.


Als hij denkt dat dat normaal is, verdient hij zulke straffen.
Dat zou makkelijk zijn; gewoon van alles flikken en dan net alsof doen dat je niet beter weet.
Wat zou dat jochie dan zeggen: "Oh die oma keek zo geil met die staaroogjes naar mij, ik zag gewoon dat ze lekker in d'r ouwe naad gegrepen wilde worden."
"Oh", zegt de inspecteur,"Als jij dat echt dacht te zien is het goed hoor, hier knul, een lollie en ga nou maar weer lief buiten spelen."



Iedereen heeft recht op mijn mening.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 23-05-2003 11:49 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Levend verbranden.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 23-05-2003 11:49 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2003 11:48 schreef Jenje het volgende:
Als je 91 bent gaat dat soms niet zo goed ..


Baaah, jawel, die hebben zelf krukken om meppen mee uit te delen... de helft van die oudjes doet maar alsof ze hulpeloos zijn, moet je ze eens zien doen als het druk is en de bus eraankomt... ik heb al vaak genoeg een wandelstok tegen mn schenen gehad


blowen_b
tralalalala
Usericon van blowen_b
Posted 23-05-2003 11:49 by blowen_b Wijzig reactieProfiel van blowen_bQuote dit bericht

pil van drion? wat is dat?

zulke gastjes moet je gewoon castreren


trilililili


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-05-2003 11:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2003 11:49 schreef Asherah het volgende:
Baaah, jawel, die hebben zelf krukken om meppen mee uit te delen... de helft van die oudjes doet maar alsof ze hulpeloos zijn, moet je ze eens zien doen als het druk is en de bus eraankomt... ik heb al vaak genoeg een wandelstok tegen mn schenen gehad
Ja maar jij bent ook wel erg irritant ... ze worden nog leiever door een 14-jarige verkracht


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 23-05-2003 11:51 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 23 mei 2003 11:49 schreef blowen_b het volgende:
pil van drion? wat is dat?


Een pil waar je hartstikke dood van gaat.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 23-05-2003 11:51 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2003 11:49 schreef Leviathanica het volgende:
Als hij denkt dat dat normaal is, verdient hij zulke straffen.



Hmm, dit is ook zo'n voorbeeld van denken vanuit een 'verkeerd' perspectief... hup, ook op die brandstapel jij


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 23-05-2003 11:51 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2003 11:50 schreef Jenje het volgende:
Ja maar jij bent ook wel erg irritant ... ze worden nog leiever door een 14-jarige verkracht






Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-05-2003 11:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2003 11:51 schreef Asherah het volgende:





McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 23-05-2003 11:52 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

We gaan een ZM-kampvuur maken van een stapel Zm-ers.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-05-2003 11:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2003 11:52 schreef McDoom het volgende:
We gaan een ZM-kampvuur maken van een stapel Zm-ers.
Ik brand niet, ik smeul


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 23-05-2003 11:53 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 23 mei 2003 11:50 schreef Jenje het volgende:
Ja maar jij bent ook wel erg irritant ... ze worden nog leiever door een 14-jarige verkracht


Jazeker...immers, een een oud blaadje wil ook weleens een jonge bok..


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 23-05-2003 11:54 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Hmm... ik ben het met asherah eens dat er hier erg onrealistisch en overdreven wordt gereageerd... het begint een beetje op dat commentaar wat je op fokzine ziet te lijken, dat zijn pas echt idioten..

tuurlijk kan je zo iemand niet levend verbranden, doodschoppen, levenslang / drion geven... ....

wel vind ik dat de overheid zich maar eens moet gaan realiseren dat minderjarigen al heel volwassen misdaden kunnen plegen, en dat zij dan ook niet altijd maar via een taakstrafje en een preek weer op straat horen te komen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-05-2003 11:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2003 11:53 schreef Leviathanica het volgende:
Jazeker...immers, een een oud blaadje wil ook weleens een jonge bok..
Hou oud is je vriendje?


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 23-05-2003 11:54 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2003 11:53 schreef Jenje het volgende:
Ik brand niet, ik smeul
Jij mag er niet op. Dat heet milieuverontreiniging...

On topic?


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 23-05-2003 11:55 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 23 mei 2003 11:54 schreef Jenje het volgende:
Hou oud is je vriendje?


hehehe.. net zo oud als ik: 22.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen