IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Eigenaardige aanranding in Dordrecht Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-05-2003 11:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2003 11:54 schreef Valorian666 het volgende:
Hmm... ik ben het met asherah eens dat er hier erg onrealistisch en overdreven wordt gereageerd... het begint een beetje op dat commentaar wat je op fokzine ziet te lijken, dat zijn pas echt idioten..

tuurlijk kan je zo iemand niet levend verbranden, doodschoppen, levenslang / drion geven... ....

wel vind ik dat de overheid zich maar eens moet gaan realiseren dat minderjarigen al heel volwassen misdaden kunnen plegen, en dat zij dan ook niet altijd maar via een taakstrafje en een preek weer op straat horen te komen.

Dat soort reacties zijn tamelijk te verwachten, het is gewoon de schok, dit soort daden staat buiten elke norm die je maar kunt stellen.

Ook komt het door de slappe instelling van de regering en deze samenleving, je krijgt hier honderduizend kansen om toch weer terug te komen in de maatschappij die jij verneukt, en de maatschappij mag daar voor betalen. De Nederlander moet weer eens geleerd worden wat verantwoordelijkheid is, verantwoordelijkheid over je daden, denkbeelden en de daden en denkbeelden van diegene die onder jouw voogdij vallen (je kinderen).
En daar moet hard gestraft worden, zodat ze het in hun eigen leven merken. Nu zit je paar maandjes in de bak, darana wordt je aan een huis en een baan geholpen en is alles weer normaal.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 23-05-2003 12:00 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Dat levend verbranden zei ik alleen om Asherah verder op de kast te jagen.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 23-05-2003 12:02 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2003 12:00 schreef McDoom het volgende:
Dat levend verbranden zei ik alleen om Asherah verder op de kast te jagen.


Dat wist ik ja


NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 23-05-2003 12:02 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2003 11:49 schreef blowen_b het volgende:
pil van drion? wat is dat?

zulke gastjes moet je gewoon castreren


een zelfdodingsmiddel bestaande uit 2 afzonderlijke drankjes die een bepaalde tijd na elkaar ingenomen moeten worden. Bedacht voor bejaarden die niet meer willen leven Door meneer Drion. Nog niet ingevoerd in Nederland voor zover ik weet.


Metal
Usericon van Metal
Posted 23-05-2003 12:04 by Metal Wijzig reactieProfiel van MetalQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2003 11:57 schreef Jenje het volgende:
Ook komt het door de slappe instelling van de regering en deze samenleving, je krijgt hier honderduizend kansen om toch weer terug te komen in de maatschappij die jij verneukt, en de maatschappij mag daar voor betalen. De Nederlander moet weer eens geleerd worden wat verantwoordelijkheid is, verantwoordelijkheid over je daden, denkbeelden en de daden en denkbeelden van diegene die onder jouw voogdij vallen (je kinderen).
En daar moet hard gestraft worden, zodat ze het in hun eigen leven merken. Nu zit je paar maandjes in de bak, darana wordt je aan een huis en een baan geholpen en is alles weer normaal.

die puber heeft nog geen enkel beeld van de maatschappij, een hormonale/mentale stoornis zou ik eerder zeggen en daar bestaan wel pilletjes voor.
men zou hem toch minstens jaren aan een stuk moeten begeleiden op deze manier, mss wel levenslang.


After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain)


Macabre
Usericon van Macabre
Posted 23-05-2003 12:05 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

Welcome to the human race.


If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 23-05-2003 12:06 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2003 12:02 schreef Asherah het volgende:
Dat wist ik ja
Shit!!!

[Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 23-05-2003 12:07]


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 23-05-2003 12:17 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2003 12:04 schreef Metal het volgende:
die puber heeft nog geen enkel beeld van de maatschappij, een hormonale/mentale stoornis zou ik eerder zeggen en daar bestaan wel pilletjes voor.
men zou hem toch minstens jaren aan een stuk moeten begeleiden op deze manier, mss wel levenslang.


Hmmf... ik acht de ouders als meest schuldig aan dit gebrek aan besef, en vind dan ook dat de rekening voor die jaren begeleiding bij hen mag komen te liggen...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-05-2003 12:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2003 12:17 schreef Valorian666 het volgende:
Hmmf... ik acht de ouders als meest schuldig aan dit gebrek aan besef, en vind dan ook dat de rekening voor die jaren begeleiding bij hen mag komen te liggen...
Indeed. Verantwoording afleggen


Metal
Usericon van Metal
Posted 23-05-2003 12:22 by Metal Wijzig reactieProfiel van MetalQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2003 12:17 schreef Valorian666 het volgende:
Hmmf... ik acht de ouders als meest schuldig aan dit gebrek aan besef, en vind dan ook dat de rekening voor die jaren begeleiding bij hen mag komen te liggen...

Dan ga je ervan uit dat het een opvoedkundig probleem is, zou kunnen maar weten we niet, iig moét HIJ verder begeleid worden.


After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain)


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 23-05-2003 12:23 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2003 12:17 schreef Valorian666 het volgende:
Hmmf... ik acht de ouders als meest schuldig aan dit gebrek aan besef, en vind dan ook dat de rekening voor die jaren begeleiding bij hen mag komen te liggen...


Da's in vele gevallen zo, net zoals bijvoorbeeld bij drugsverslaafden veel terug te voeren is op hun jeugd en opvoeding, maar je moet er echter rekening mee houden dat dit NIET in alle gevallen zo is...


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 23-05-2003 12:26 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

ach had die oma ook weer eens een verzetje



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 23-05-2003 12:35 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2003 12:23 schreef Asherah het volgende:
Da's in vele gevallen zo, net zoals bijvoorbeeld bij drugsverslaafden veel terug te voeren is op hun jeugd en opvoeding, maar je moet er echter rekening mee houden dat dit NIET in alle gevallen zo is...


Dat is waar, en is precies wat het allemaal zo complex maakt... er blijven altijd uitzonderingen en bovendien is het zeer moeilijk te bewijzen dat ouders echt schuld hebben aan het opvoedingsprobleem en al helemaal de mate van schuld... ..


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 23-05-2003 13:40 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

In de magnetron ermee!


No meat is sweater


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 23-05-2003 13:42 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Vrouwen --> Ovens
-----------------
Mannen ---> Ovens


Dit slaat nergens op.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-05-2003 13:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mörke --> ovens


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 23-05-2003 13:43 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

mark, we leven godverdomme in 2003!

MAGNETRONS!


No meat is sweater


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-05-2003 13:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2003 13:43 schreef Infaustus het volgende:
mark, we leven godverdomme in 2003!

MAGNETRONS!
Mag combioven ook ?
Eerst nuken en dan verbranden


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 23-05-2003 13:57 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

nou vooruit.


No meat is sweater


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 23-05-2003 14:13 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 23 mei 2003 13:43 schreef Jenje het volgende:
Mörke --> ovens


Jenje --> op een roestige paal met scherp uiteinde, perfect lang genoeg om een nierperforatie te bewerkstelligen wanneer rectaal ingebracht bioj dikke sukkels.


Dit slaat nergens op.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 23-05-2003 15:38 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht



Waar ging dit topic ook al weer over?


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 23-05-2003 15:45 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

We wonen met ruim 6 miljard mensen op deze aardkloot en met ruim 16 miljoen in NL. De statiestieken dicteren dat de kans dat er defecte mensen aanwezig zijn hoeger uitvallen.
Vooral na een bezoek aan Leviathanica's favo URL laat dit soort berichten je volkomen koud.


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 23-05-2003 15:55 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

yep tijd voor geboortebeperking en een fokprogramma om genetische defecten eruit te halen...





begin alvast maar met blauwe lenzen en blonde haarverf te kopen...


And my marlboro light


ilyc
Usericon van ilyc
Posted 23-05-2003 21:03 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

Wehehehe


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 23-05-2003 23:42 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 23 mei 2003 15:55 schreef kleine Micha Banaan het volgende:
yep tijd voor geboortebeperking en een fokprogramma om genetische defecten eruit te halen...





begin alvast maar met blauwe lenzen en blonde haarverf te kopen...


ik haal in ware goebbels stijl wel mijn verschrompelde germaan verklaring.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen