IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Watain (S) / Trimonium / Salacious Gods / SauroN / Fluisterwoud Volgende pagina
de gebande vuig
Usericon van de gebande vuig
Posted 27-05-2003 10:56 by de gebande vuig Wijzig reactieProfiel van de gebande vuigQuote dit bericht

zondag 1 juni in de baroeg..

was te lui om het andere topic op te zoeken..

Fluisterwoud speelt dus ook mee, hetzij een superkorte set van 4 nummers (3 nieuwe nummers, 1 nummer van de "Langs galg en rad" cd)


i'm worse than hitler


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 27-05-2003 10:59 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Fluisterwoud speelt dus ook mee, hetzij een superkorte set van 4 nummers (3 nieuwe nummers, 1 nummer van de "Langs galg en rad" cd)


das wel heel erg kort ...

//edit: typo//

[Dit bericht is gewijzigd door DaVinz op 27-05-2003 11:00]


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


de gebande vuig
Usericon van de gebande vuig
Posted 27-05-2003 11:04 by de gebande vuig Wijzig reactieProfiel van de gebande vuigQuote dit bericht

korte set heeft een aantal redenen:
1: we hebben pas 3 weken een nieuwe line-up en in die 3 weken hebben we 3 nieuwe nummers geschreven en hebben nog geen tijd gehad (slechts 3 keer geoefent) om de oude nummers van de "Langs galg en rad"cd te oefenen... we willen ons dus richten op het nieuwe werk, aangezien we dat over een tijd ook willen gaan opnemen

2: we kunnen vanwege de programmering toch neit alnger spelen dan 20 minuten omdat wij zullen openen en er na ons nog 4 andere bands komen en niet iedereen wil natuurlijk achterlijk laat naar huis toe...



maargoed, niet gevreest... we zullen ouderwets gaan beuken..




i'm worse than hitler


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 27-05-2003 11:45 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 27 mei 2003 11:04 schreef de gebande vuig het volgende:

maargoed, niet gevreest... we zullen ouderwets gaan beuken..





i'll trust you on that

maar begon het nou om 3 uur?


Je moeder.


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 27-05-2003 11:46 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Speelt Sauron nou ook zo aan de titel te zien???


R.
Usericon van R.
Posted 27-05-2003 11:56 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Iets de zanger van FW verteld mij laast via msn dat de FW gig niet doorging omdat ie er totaal geen zin in had.. weet niet hoe dat nu zit.


R.
Usericon van R.
Posted 27-05-2003 12:13 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Kwa geldgebrek moet ik kiezen.. galgeras.. of watain... galgeras.. of watain.....


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 27-05-2003 12:14 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Haha makkelijke keuze, gelukkig kan ik naar beide


de gebande vuig
Usericon van de gebande vuig
Posted 27-05-2003 12:19 by de gebande vuig Wijzig reactieProfiel van de gebande vuigQuote dit bericht

we spelen wel en sauron speelt ook..


het enige wat mis kan gaan is dat onze zanger nogal een kwade dronk kan hebben en de tent kan slopen, maargoed... dat schijnt ook wel weer black metal te zijn...


i'm worse than hitler


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 27-05-2003 12:27 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Ha, gelukkig kan ik zowel naar UVA als naar Watain .. een prima weekje zo!


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


de gebande vuig
Usericon van de gebande vuig
Posted 27-05-2003 12:29 by de gebande vuig Wijzig reactieProfiel van de gebande vuigQuote dit bericht

aaaargh..

mooi Gangrad.... we moeten even praten tijdens UVA....


i'm worse than hitler


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 27-05-2003 12:46 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

maar begint het nu om 3 uur of niet??


Je moeder.


de gebande vuig
Usericon van de gebande vuig
Posted 27-05-2003 12:49 by de gebande vuig Wijzig reactieProfiel van de gebande vuigQuote dit bericht

ja..
de baroeg is om 15u00 open!


i'm worse than hitler


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 27-05-2003 12:49 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ah mooi


Je moeder.


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 27-05-2003 12:55 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

perfect


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 27-05-2003 17:15 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Niet dus, ik werk tot 14.00 uur .

O well...


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 27-05-2003 19:34 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Echt een geniaale line-up


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 27-05-2003 19:47 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

ik ben er!


Trieste gast


ilyc
Usericon van ilyc
Posted 27-05-2003 20:02 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

Ik ook uiteraard


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 27-05-2003 21:16 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2003 20:02 schreef ilyc het volgende:
Ik ook uiteraard


Ik waarschijnlijk ook wel.
En rasputin dan ook natuurlijk.


And my marlboro light


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 27-05-2003 21:19 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

Wat moet het nou eigenlijk gaan kosten??
Dat staat niet op de Baroeg site geloof ik.


And my marlboro light


Sater
Usericon van Sater
Posted 27-05-2003 22:58 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Ik om ook wel even kijken


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 27-05-2003 23:04 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2003 12:14 schreef NecRomantica het volgende:
Haha makkelijke keuze, gelukkig kan ik naar beide


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 28-05-2003 10:05 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/



Je moeder.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 28-05-2003 12:34 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

at your service...


ik ben er (natuurlijk) bij!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 28-05-2003 22:34 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Heerscherdeheersch! Daar ga ik heen!


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen