IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Watain (S) / Trimonium / Salacious Gods / SauroN / Fluisterwoud Vorige pagina
aerodis
Usericon van aerodis
Posted 02-06-2003 17:54 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik ben zondag ook in de baroeg geweest
ben om uurtje of 2 weggegaan


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 02-06-2003 21:24 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Was echt geweldig goed, vooral Fluisterwoud was in topvorm
Helaasch was ik te verrot om ook maar een beetje in beweging te komen. Zeer goede bands allemaal


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Sater
Usericon van Sater
Posted 02-06-2003 23:16 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

ik was ook behoorlijk verlept maja.
Trouwens er zit als het goed is een pizza domino's in de buurt, das een goed alternatief voor die ranzige snackbar


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 03-06-2003 0:09 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

fluisterwoid ging geweldig zelfs het nummer van hoogstens 24 uur oud; dit was btw mijn eerrste keer bangen op fw dus het was gewoon heerschend. de rest tot watain heb ik gemist. er was namelijk bier, eten en lekker weer.
watain speelde strak. beetje slecht afgestelde gitaren en erg kort, jammer.


Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 03-06-2003 1:05 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

Het was echt gezellig,idd weinig fatsoenlijk voedsel in de buurt.
nja heb wel een Hamergilde(?) cdee


De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 03-06-2003 11:45 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ken de riemand ff foto's on-line flikkeren?



Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 03-06-2003 12:28 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2003 1:05 schreef Ragnarok het volgende:
Het was echt gezellig,idd weinig fatsoenlijk voedsel in de buurt.
nja heb wel een Hamergilde(?) cdee
goedzo meid; die heerscht.
en zoedsel ja tja ...... naast de domino's zit een afhaal chinees.


Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 03-06-2003 19:44 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2003 12:28 schreef impaled succubus het volgende:
goedzo meid; die heerscht.
en zoedsel ja tja ...... naast de domino's zit een afhaal chinees.



Hou van geen van beiden haha


De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 03-06-2003 19:49 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

Watain was erg gaaf, wellicht een beetje te kort...boeie
ook fluisterwoud was te kort, maar ze speelden wel erg goed...

kortom, de 2 beste bands speelden de kortste sets

waar blijven de foto's mense?


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Schemerzang
Usericon van Schemerzang
Posted 03-06-2003 20:35 by Schemerzang Wijzig reactieProfiel van SchemerzangQuote dit bericht

--edit door paul-- nazi troep


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 03-06-2003 20:47 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

je moet je schurftbek dicht houden, schaamhaarzang


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 04-06-2003 13:35 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2003 19:44 schreef Ragnarok het volgende:
Hou van geen van beiden haha

dan is er richting station lombadijen een hele ranzige cafetaria


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 04-06-2003 14:29 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

dan heb ik net het goede tentje gtroffen denk ik


Je moeder.


Sater
Usericon van Sater
Posted 04-06-2003 14:40 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

ik ken er niks anders, maar volgende keer bel ik wel voor een pizza in de baroeg, komen ze em ook nog bij de deur brengen.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 04-06-2003 14:57 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Hoe is die frietkraam dan, die daar halverwege tussen station en Baroeg ligt, aan de andere kant van de weg? Die sneden iig hun eigen friet, wat meestal al zeer positief is.


Sater
Usericon van Sater
Posted 04-06-2003 15:16 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

halverwege? ik weet wel dat als je vrijwel direct station lombardijen uitkomt er een staat, die is ook niet al te fris ofzo. Maar die snackbar daar rechts (als je van Baroeg naar station loopt) die is echt te ranzig voor woorden, er loopt ook gewoon een papegaai rond in de winkel.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 04-06-2003 15:18 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2003 15:16 schreef Sater het volgende:
halverwege? ik weet wel dat als je vrijwel direct station lombardijen uitkomt er een staat, die is ook niet al te fris ofzo. Maar die snackbar daar rechts (als je van Baroeg naar station loopt) die is echt te ranzig voor woorden, er loopt ook gewoon een papegaai rond in de winkel.


Daar bij die papegaai daar ben ik idd geweest, maar die bij het station is dus geen goede vervanger?


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 04-06-2003 15:29 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

bij dat kraampje wat daar staat als je bij de baroeg oversteekt en dan bij de tramhalte links gaat, was het vreten wel goed binnen te houden hoor


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Sater
Usericon van Sater
Posted 04-06-2003 16:54 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2003 15:18 schreef TNightmare het volgende:
Daar bij die papegaai daar ben ik idd geweest, maar die bij het station is dus geen goede vervanger?


het is wel te eten ofzo maar het is en te ver lopen en ik denk dat ie tegen de avond dicht gaat en echt fris ziet het er ook niet uit, van die verzuurde AAdrinkflesjes in de 'etalage' enzo....


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 04-06-2003 17:52 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

Wat is het toch fijn als je met de auto komt...

o.k. je kunt niet zoveel drinken als de rest, maar een ritje op en neer naar de Burgerking is des te sneller gedaan.

HMMMM WHOPPERS!


Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 04-06-2003 18:21 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2003 17:52 schreef Poggwyd het volgende:
Wat is het toch fijn als je met de auto komt...

o.k. je kunt niet zoveel drinken als de rest, maar een ritje op en neer naar de Burgerking is des te sneller gedaan.

HMMMM WHOPPERS!



Burgerking??


De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-06-2003 18:33 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2003 18:21 schreef Ragnarok het volgende:
Burgerking??


dat is net zoiets als de Macdonalds, deze week de MacVarg in den aanbieding


Sater
Usericon van Sater
Posted 04-06-2003 19:02 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

ik kan het woord varg echt niet meer horen onderhand..


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 05-06-2003 9:20 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 4 juni 2003 19:02 schreef Sater het volgende:
ik kan het woord varg echt niet meer horen onderhand..


varg varg varg varg varg varg varg varg...

Nee sorry, kbegrijp wat je bedoelt! Op ieder forum stikt het er van de varg-idolatrie!


Je kan me de bout hachelen!


Sater
Usericon van Sater
Posted 05-06-2003 9:39 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

ja en omgekeerd, bij het woord NS meteen Varg is een sukkel beginnen te brullen.

[Dit bericht is gewijzigd door Sater op 05-06-2003 9:39]


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen