IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Gehenna Vorige pagina | Volgende pagina
aerodis
Usericon van aerodis
Posted 25-06-2003 0:00 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

hmm... die ligt op 12" bij de platenboer, voor een euro of 13. Maar met veel DM invloeden? laat dan maar zitten.


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 25-06-2003 9:12 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

Geef mij maar GehennaH.


Je kan me de bout hachelen!


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 25-06-2003 12:15 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2003 23:56 schreef Gangrad het volgende:
De laatste cd Murder is ook goed te doen. Een stuk bruter, met veel death invloeden, maar wel erg herkenbaar als zijnde Gehenna.
psssssssssst dat is niet de laatste.


R.
Usericon van R.
Posted 25-06-2003 12:20 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Het enigste wat ik ooit van gehenna heb gehoord zit op de bathory tribute. Ben ook wel benieuwd naar het andere werk van ze.


Warlock
Usericon van Warlock
Posted 25-06-2003 12:36 by Warlock Wijzig reactieProfiel van WarlockQuote dit bericht

Ik heb nu The Second Spell gehoord en ik vind het wel een erg leuke CD hoor .

Deed mee een beetje denken aan oude Dimmu


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 25-06-2003 15:04 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2003 12:36 schreef Warlock het volgende:
Ik heb nu The Second Spell gehoord en ik vind het wel een erg leuke CD hoor .

Deed mee een beetje denken aan oude Dimmu

Kwam ongeveer in dezelfde periode uit als Stormblast. Die van Gehenna vind ik toch een stuk beter!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 25-06-2003 15:13 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2003 21:37 schreef Captain Winter War het volgende:
Hoe klinkt First spel?



Is veruit de langzaamste/meest slepende plaat van Gehenna. Met een grote rol voor de toetsen. Wel heel sfeervol!

Voor mij is 2nd Spell toch wel de beste. First Spell, Malice en Adimiron Black mogen er ook zeker zijn!
Murder daarentegen vind ik een stuk minder (iets teveel death metal invloeden nmm) maar is nog steeds de moeite waard.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 26-06-2003 0:30 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2003 22:23 schreef Valorian666 het volgende:
Kan iemand mij vertellen of hetvolgende plaatje (achterkant bootleg van Arcturus - My Angel) uit een Gehenna hoesje geript is? (dat vertelde iemand mij ooit, maar heb zelf het gehenna werk niet en kan dus niet controleren .. )




Die staat in het midden van seen through the veils of darkness


Follow the freezing moon...


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 27-06-2003 17:24 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2003 0:30 schreef Freduk het volgende:
Die staat in het midden van seen through the veils of darkness

Leuk, dat "All knowing" bij je username...vooral omdat ik dit al had gepost een stuk of wat posts terug


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 11-10-2003 15:58 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

Ik kom in Dunkelheit toegvallig "Upon The Gravehill" tegen, 2003 staat erbij... jammer dat diegene geen slots vrij heeft

Dat zal deze dan wel zijn:

quote:
April 8th, 2002

We're planning to start recording our next album in July.

Frost(Satyricon) will play drums on the album, and Blasphemer(Mayhem) will probably do some of the guitars.

We already have a couple of songs ready, and we think that people who liked the first three albums will be into the new material as it's a bit more melodic and keyboard-based than the last two.

Nekro left the band a while ago, because he couldn't combine it with his job.


Hmz, die wil ik wel heel graag horen!

[Dit bericht is gewijzigd door elessar op 11-10-2003 16:02]



Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 11-10-2003 18:06 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik draai zelf de laatste tijd weer erg veel hun demo....dat ding blijft geweldig na al die jaren.jammer dat ze meer richting de deathmetal zijn gegaan...moet wel bekennen dat ze tegenwoordig live erg gaaf zijn


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 13-10-2003 21:38 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

Wil ik net m'n PC uitzetten, komt er een half nummer binnendruppelen... maar wat ik zo hoor vind ik echt niks, klinkt helemaal niet als Gehenna



winter throned
under the knife
Usericon van winter throned
Posted 13-10-2003 22:25 by winter throned Wijzig reactieProfiel van winter thronedQuote dit bericht

ik vind gehenna een van de betere black metal bands zeker MALICE


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 14-10-2003 18:07 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

quote:
Op 13 oktober 2003 21:38 schreef elessar het volgende:
Wil ik net m'n PC uitzetten, komt er een half nummer binnendruppelen... maar wat ik zo hoor vind ik echt niks, klinkt helemaal niet als Gehenna
Heeft iemand het weer fout gespeld, is het GehennaH

na ff wennen vind ik dat dan toch ook wel leuk.



Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 25-02-2004 15:56 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Gehenna is begonnen met de opnamen voor hun nieuwe album.De drums zijn reeds opgenomen door Frost (Satyricon).Een releasedatum is nog niet bekend.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 25-02-2004 15:58 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik vind eigenlijk slechts first spell te pruimen.
Voor geinteresseerden heb ik 2nd en 3de nog wel te ruil.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 25-02-2004 16:01 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

gaaf ben zeer benieuwd wat het gaat worden. Vroeg me al af of ze nog bestonden .


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 25-02-2004 16:35 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2004 15:58 schreef kwelgeest het volgende:
Ik vind eigenlijk slechts first spell te pruimen.
Voor geinteresseerden heb ik 2nd en 3de nog wel te ruil.
2nd Spell is een van mijn favo albums aller tijden!

PS kan niet wachten op die nieuwe!!

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 25-02-2004 17:08]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 25-02-2004 16:36 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2004 16:35 schreef NecRobert het volgende:



Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 25-02-2004 17:09 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2004 16:36 schreef kwelgeest het volgende:

was een beetje fout gegaan...


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 25-02-2004 22:25 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

quote:
Op 14 juni 2003 8:05 schreef Hub de Gallier het volgende:
Mørke betekend letterlijk "donker" en dus niet de hel of de dood.
aaaah hij is een neger! goed dat hij gebant is...


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


spectre
Usericon van spectre
Posted 19-01-2005 11:39 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

van shadowsofdisgust.com

Na een aantal jaren van afwezigheid komen Sanrabb en Dolgar van Gehenna eindelijk weer met een album op de proppen. Het gloednieuwe album 'WW' schijnt terug naar de roots van de heren te gaan en de rauwe en primitieve kracht van Black Metal te doen herleven. Het album zal verschijnen op Moonfog ergens in de lente. De tracklisting:

01. Grenade Prayer
02. Death to Them All
03. New Blood
04. Flames of the Pit
05. Silence the Earth
06. Werewolf
07. Abattoir
08. Pallbearer


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-01-2005 11:46 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Als het gaat klinken als First Spell ben ik er wel benieuwd naar.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


spectre
Usericon van spectre
Posted 19-01-2005 11:49 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

hoe klinkt die eigenlijk? ik ben een beetje bekend met de oude releases maar ben destijds afgehaakt omdat het nogal vrolijke keyboardachtige passages had net als de eerste dimmu platen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-01-2005 11:51 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2005 11:49 schreef spectre het volgende:
hoe klinkt die eigenlijk? ik ben een beetje bekend met de oude releases maar ben destijds afgehaakt omdat het nogal vrolijke keyboardachtige passages had net als de eerste dimmu platen
Ja vrij kille 'minimalistische' black met vrolijke keyboard passages.
Maar ik vind de muziek niet vergelijkbaar met de eerste twee Dimmu's. Het is veel meer 'pure' black metal. Ook is het wat langzamer en 'opener'. Ik zal'm vandaag weer eens een draai geven.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen