IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Gehenna Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-11-2005 14:52 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

hm toch niet echt mijn ding


Je moeder.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-11-2005 14:53 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2005 14:44 schreef karnivoor het volgende:
hm die vergelijking met craft klinkt wel spannend

heb verder alleen first spell gehoord dus neem aan dat er nmogal wat gebeurd is na die hehe
First spell is goed anders dan Second en Third; De CD die daarna komt is weer anders En WW ook weer anders. Ik WW een keer vluchtig gehoord. Vette productie maar niet overtuigend en speciaal genoeg om aan te schaffen. Eigenlijk moet ik'm nog een keer horen om er echt wat over te kunnen zeggen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-11-2005 15:00 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

je moet er echt voor gaan zitten is mijn mening, bij mij viel het kwartje na zeker 5 luisterbeurten


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 10-11-2005 19:58 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

Ik ben geen fan van het oudere Gehenna werk, maar WW is toch een van men favoriete plaatjes van dit jaar.


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 10-11-2005 22:44 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

Ik ken alleen WW en Black Seared Heart. WW vond ik het begin saai, maar zoals Spectre al aangaf, kost het gewoon wat tijd voordat je het kan waarderen.. vind ik dan.



Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 10-11-2005 23:09 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

Idd, het duurt even voor je WW weet te waarderen. Maar t is echt een geweldige plaat! Vond de plaat hiervoor best jammer ... ze waren zo goed bezig op Adimiron black! WW is een terechte opvolger van AB



herre
Usericon van herre
Posted 15-11-2005 16:23 by herre Wijzig reactieProfiel van herreQuote dit berichthttp://www.myspace.com/_herre

Ik heb enkel first & second spell in mijn collectie.Malice nog eventjes beluisterd,en sindsdien hen uit het oog verloren.


spectre
Usericon van spectre
Posted 15-11-2005 16:27 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

snel WW luisteren dan


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


herre
Usericon van herre
Posted 15-11-2005 16:30 by herre Wijzig reactieProfiel van herreQuote dit berichthttp://www.myspace.com/_herre

quote:
Op 13 juni 2003 22:23 schreef Valorian het volgende:
Kan iemand mij vertellen of hetvolgende plaatje (achterkant bootleg van Arcturus - My Angel) uit een Gehenna hoesje geript is? (dat vertelde iemand mij ooit, maar heb zelf het gehenna werk niet en kan dus niet controleren .. )




Deze foto is te vinden in het boekje van de second spell.Dit is Dirge Rep(drums & tambourine)


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 15-11-2005 23:19 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2005 16:23 schreef herre het volgende:
Ik heb enkel first & second spell in mijn collectie.Malice nog eventjes beluisterd,en sindsdien hen uit het oog verloren.


Bwa... Ik vind de cd te veel gepikt van hun Moonfog vriendjes. Nou moet ik zoeken welk, maar één nummer is compleet geript van In The Shadow Of The Horns. Zalige zang... Maar Moonfog heeft betere bands in het genre zoals Disiplin.

Maar geen gezaag, zoals Gehenna heb ik ze graag :D


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 16-11-2005 2:26 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2005 16:30 schreef herre het volgende:
Deze foto is te vinden in het boekje van de second spell.Dit is Dirge Rep(drums & tambourine)
Ik kan me zo vaag herinneren dat ik dit antwoord een tijd terug al eens gegeven heb...maar ik heb drank op...


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 16-11-2005 2:50 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 15 november 2005 23:19 schreef Gorath het volgende:
Bwa... Ik vind de cd te veel gepikt van hun Moonfog vriendjes. Nou moet ik zoeken welk, maar één nummer is compleet geript van In The Shadow Of The Horns. Zalige zang... Maar Moonfog heeft betere bands in het genre zoals Disiplin.

Maar geen gezaag, zoals Gehenna heb ik ze graag :D


disiplin is gaaf ja


Je moeder.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 18-01-2006 20:09 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Gehenna are happy to announce the signing of a record deal with ANP Records.
For our upcoming album due to be released in the year of our lord 2006.
In the next couple of months we're going into the studio for a pre-recording of a couple of songs for the next album.
We're looking for a tour this summer. Interested parties can contact us a.s.a.p!!
Ave Satan!

ANP is een nieuw Noors label en de releases die het komende jaar gaan uitkomen zijn zeker om naar uit te kijken. Hou de site in de gaten: www.anp.no


[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 18-01-2006 20:10]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 18-01-2006 20:11 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Chauffeur je ze net als Helheim ff door Nederland dan??


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 18-01-2006 20:28 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Geen tijd meer dit jaar...er gaan andere interessante bandjes komen


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


spectre
Usericon van spectre
Posted 19-01-2006 11:11 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

hmm, moonfog verliest dus weer een band


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 19-01-2006 17:41 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Ja, het ziet ernaar uit dat Moonfog aan het leeglopen is. Ik heb zelfs mijn twijfels dat het label einde bestaan is. Nu is er geen enkele band op hun rooster die nog bestaat of op Moonfog zit. Disiplin misschien, maar nu de kerel erachter meer tijd in Dissection steeks, zal Disiplin ook op een laag pitje draaien...


Argh
Usericon van Argh
Posted 19-01-2006 17:44 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

hoe zit 't met DHG dan?


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 19-01-2006 17:49 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

DHG komen dit jaar nog met een nieuw album
De line-up is ondertussen wel weer behoorlijk gewijzigd.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Argh
Usericon van Argh
Posted 19-01-2006 18:38 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2006 17:49 schreef Hub de Gallier het volgende:
DHG komen dit jaar nog met een nieuw album
De line-up is ondertussen wel weer behoorlijk gewijzigd.


Eigenlijk geloof ik er helemaal niet meer in, maar goed... ik ben voor de 234098209843ste keer benieuwd.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


spectre
Usericon van spectre
Posted 19-01-2006 18:42 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

wel erg raar dat Gehenna enorm lang stil ligt, ik verwachte geen album meer, komen ze keihard terug met WW en nu komen ze nog dit jaar met een nieuwe plaat. Ik vind het wel jammer dat ze weg gaan. Moonfog zorgt toch er naar mijn mening altijd voor dat elke release een beleving is. Hopelijk houden ze het niveau van WW aan.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 19-01-2006 18:51 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Geloof mij maar dat ANP ook voor veel verassingen gaat zorgen. Ik weet ondertussen wat op de planning staat om uitgebracht te worden dit jaar en da's zeker iets om in de gaten te houden voor de black metal fans.

DHG heeft de opnamen van hun komende album helemaal klaar. Kvohst, ook in <Code>, doet zang tegenwoordig i.p.v. de vertrokken Aldrahn en op gitaar is Thrawn (ex-Nocturnal Breed) toegetreden terwijl Czral is vervangen door de drummer van Alsvartner. Verder speelt op bas tegenwoordig Clandestine (Paradigma) en uiteraard is bandoprichter Mr. Fixit weer van de partij. De nog titelloze plaat gaat in de herfst uitkomen via Moonfog

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 19-01-2006 18:52]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


spectre
Usericon van spectre
Posted 19-01-2006 18:56 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Goed nieuws dan, het duurt alleen nog zo lang

heb je toevallig ook nieuws over komend Thorns werk?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 19-01-2006 18:57 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

Als de nieuwe Gehenna net zo gaaf is als WW, dan komt die in mijn jaarlijst terecht.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 19-01-2006 18:57 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Geen idee hoe het met Thorns zit. Ik weet dat er een volledig album is opgenomen maar of dit ooit gaat uitkomen????? De Thorns website voegt ook niet veel meer info toe


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen