IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Forgotten tomb Vorige pagina
Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 14-10-2011 14:12 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2011 16:14 schreef daVid het volgende:
Ik zie dit album net in iemands tip lijst 2011 voorbij komen hier ergens. Meteen ff gekocht: Klinkt goed.

Ik hoor er veel Shining in trouwens (:


Ik hoor vooral heel veel "Brave Murder Day" van Katatonia.


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 14-10-2011 14:44 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2011 3:53 schreef Argh het volgende:
Nog nooit live gezien dus kan daar niet over meepraten.. weet wel dat Shining er een handje vol van heeft alsmede die keren dat ik Dimmu Borgir gezien heb en volgens mij maakte Kampfar zich ook schuldig aan het "hey hey" geneuzel...


Satyricon!


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 15-08-2012 10:28 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik heb Songs to leave altijd wel een fijn album gevonden. Maar daarna heb ik ze helemaal links laten liggen.
En zo ineens kwam ik laatst Obscura arcana mortis: The demo years tegen. Uit pure nieuwsgierigheid heb ik dit schijfje even geluisterd en ook maar direct meegenomen. Forgotten tomb was in hun "demo years" blijkbaar totaal andere koek. Niks geen doomy zelfmedelijden te bespeuren hier. Dit is nog gewoon beenharde, haatvolle black metal. Origineel? Absoluut niet! Maar ik luister dit tien keer liever dan het geneuzel waar men nu mee op de proppen komt. Hou je van Darkthrone achtige black metal maar dan een pak agressiever? Haal dan deze "Obscura arcana mortis" in huis.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 01-04-2020 17:31 by Zwelglichaam Wijzig reactieProfiel van ZwelglichaamQuote dit bericht



Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 02-04-2020 0:18 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2020 17:31 schreef Zwelglichaam het volgende:



Terug meer in lijn met hun eerste albums. Weinig verrassingen dus, maar voldoende getriggerd om enigszins enthousiast het volledige album af te wachten.


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 08-05-2020 18:59 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht



Me gusta.


MBMarduk2
Usericon van MBMarduk2
Posted 08-05-2020 19:36 by MBMarduk2 Wijzig reactieProfiel van MBMarduk2Quote dit bericht

Damn, was deze gasten helemaal vergeten hoe goed en origineel ze waren. Love me some FT!
Zag ze toen 'n keer in Arnhem..in..weet de naam niet meer. Fucking amazing was die show. Thanks Slegt

[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk2 op 08-05-2020 19:38]


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 08-05-2020 22:06 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 8 mei 2020 19:36 schreef MBMarduk2 het volgende:
Damn, was deze gasten helemaal vergeten hoe goed en origineel ze waren. Love me some FT!
Zag ze toen 'n keer in Arnhem..in..weet de naam niet meer. Fucking amazing was die show. Thanks Slegt


Was dat niet een editie van Waking the Dead?
Gave show in ieder geval ja.


MBMarduk2
Usericon van MBMarduk2
Posted 08-05-2020 22:25 by MBMarduk2 Wijzig reactieProfiel van MBMarduk2Quote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2020 22:06 schreef Burzum het volgende:
Was dat niet een editie van Waking the Dead?
Gave show in ieder geval ja.

Joh, ik weet niet meer of het "Waking the Dead" heette, en de naam van die tent weet ik ook niet meer behalve dat het ondaraan een schuin aflopend steegje zat met een betonnen "binnenhof" waar ze ook ooit een zonovergoten festivalletje hebben georganiseerd. Nice memories iig


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 08-05-2020 22:30 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ja de Goudvishal


MBMarduk2
Usericon van MBMarduk2
Posted 08-05-2020 22:40 by MBMarduk2 Wijzig reactieProfiel van MBMarduk2Quote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2020 22:30 schreef Burzum het volgende:
Ja de Goudvishal

Oww ja damn, Goudvishal. Thanks. Ik denk dat ik ergens in een la nog verdwaald een muntje of twee heb liggen van ze. Maar het was iig geen "hal". Eerder een "hol" (in the nicest possible way).


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 09-05-2020 9:18 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2020 18:59 schreef Slegthyd het volgende:


Me gusta.


Yes, hier ook. Nog een paar keer draaien om te zien hoe goed hij is, maar de eerste luisterbeurt was alvast positief.


Sater
Usericon van Sater
Posted 09-05-2020 12:01 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2020 22:06 schreef Burzum het volgende:
Was dat niet een editie van Waking the Dead?
Gave show in ieder geval ja.


Nope, een keer losse show met Fluisterwoud en Darkened Nocturn Slaughtercult: https://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/948714/


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-05-2020 21:51 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Ik hoor erg veel Carcass - Heartwork / Swansong


signature


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 09-05-2020 23:38 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Die link van Slegthyd, toch?

Absoluut.

Dat eerste nummer doet me me ook best denken aan enter sandman. Qua opbouw.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-05-2020 21:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

yesyesyes


signature


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen