IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Forgotten tomb Vorige pagina | Volgende pagina
Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 02-01-2006 20:42 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2006 20:30 schreef Jenje het volgende:
Niet veel nee, kutte is dat het ook te weinig blek is voor mijn vriendin en dit ding dus nu zinloos de kast bevuilt.


Stuur maar naar mij op.
Ik vind Forgotten Tomb wel een kickse band, maar ik vind ze net niet dat ondefinieerbare iets hebben dat muziek boven reguliere muziekbeleving kan verheffen. Alleen Songs to Leave heeft dat wel in zich, buiten dat heb ik trouwens alleen Springtime Depression, dus mijn oordeel is beperkt.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-01-2006 20:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Stuur maar op ... ben geen uitkeringsinstelling ...


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 02-01-2006 20:44 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2006 20:30 schreef Jenje het volgende:
Niet veel nee, kutte is dat het ook te weinig blek is voor mijn vriendin en dit ding dus nu zinloos de kast bevuilt.

Welke? StL of LBG?
LBG wil ik best van je overnemen.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-01-2006 20:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Effe kijken, ben meestal niet zo verkoperig, en ding is nagenoeg nieuw ...

Als iemand leuke doom er in ruil voor heeft ..


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 02-01-2006 21:25 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Ruilen voor een paar powermetalpromo's die ik vrees te gaan krijgen?


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-01-2006 21:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

.... moet toch eens met je vader gaan praten vermoed ik


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 02-01-2006 22:42 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Ik vrees dat je hem niet zo enthousiast kan maken met FT.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 03-01-2006 5:06 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

dit weekend springtime depression nog eens gehoord en klonk 10x aangenamer dan ik me kon heugen. best gaaf zelfs...


Je moeder.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 03-01-2006 8:21 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

is gewoon een heerschende cd


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Argh
Usericon van Argh
Posted 20-03-2006 2:10 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

hm hoe zit het met die single die in januari gereleased zou worden? Is nog steeds het laatste nieuws op hun website


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 20-03-2006 2:15 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ben ik ook wel benieuwd naar....


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 20-04-2006 23:41 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

GODVER!


Argh
Usericon van Argh
Posted 20-04-2006 23:57 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2006 23:41 schreef Burzum het volgende:
GODVER!


+1


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Argh
Usericon van Argh
Posted 17-06-2006 0:16 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

website ligt inmiddels ook (half) plat...

Edit: van metal-archives

quote:

Upcoming Album:

Negative Megalomania - CD 2006 on Avantgarde Music.



Nieuws van avantgarde records:

quote:

NEW SIGNING



After three successful albums on Selbstmord and Adipocere Records, italian masters of depressive black doom signed to Avantgarde Music.

"Springtime Depression" and mostly 2004's "Love's Burial Ground" projected Forgotten Tomb over the dimension of being only a respected studio project: F.T. quickly became a real band and played several shows around Europe (Germany, Holland, Belgium, France, Austria and Italy).







Herr Morbid and his actual comrades have begun recording the 4th Forgotten Tomb album (tentatively titled "Negative Megalomania") in the beginning of May and are already halfway done with the whole process.



Zit blijkbaar toch nog leven in

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 17-06-2006 0:19]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 08-07-2006 20:04 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Iemand wel eens van de band Hiems gehoord? Dit bandje van Forgotten Tomb bassist Algol komt met een alleraardigst black metal plaatje op de proppen: Cold Void Journey. Goed geproduceerde doch rauwe old school black met ijskoude vervormde screams eroverheen. Erg sterk en kwaadaardig bandje!!



http://www.hiems.net

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 08-07-2006 20:05]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Argh
Usericon van Argh
Posted 12-07-2006 1:43 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Van de myspace blog van Herr Morbid:

quote:

FORGOTTEN TOMB - Official News June 2006

I probably finally found a way to update the Official Forgotten Tomb WebSuicide at www.forgottentomb.com ... I hope to be able to upload the updated news very soon (next week), anyway, here they are:

"The band is currently mixing the new album 'Negative Megalomania' at Elfo Studio, Piacenza (ITALY). Until now everything went really good and we kicked ass on the recording. It will include 5 long and varied songs. Tracklist is the following: 1- Negative Megalomania/ 2- Blood and Concrete/ 3- The Scapegoat/ 4- A Dish Best Served Cold/ 5- No Rehab (Final Exit)/. We don't want to tell you more about the album, since we want it to be a big surprise. Surely is our favourite FT material ever, it totally rocks! Release-date is set around September on Avantgarde Music. The band is currently planning a studio-report for magazines during July and a release party in September. A short tour around Europe (starting in September) is going to be organized."

New T-Shirts/LongSleeves/Girlies are always available, get in touch with me through this blog or with Algol at www.myspace.com/darknessinstereo.



Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 12-07-2006 1:45 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Godverdomme, uitbrengen die zooi en wel nu.


Argh
Usericon van Argh
Posted 18-07-2006 4:42 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

hahah vrij mooi dat myspace, zo zie ik hier dat herr morbid blijkbaar getrouwd is met een meisje van amper 16?

http://www.myspace.com/horror_vacui

wtf man


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 18-07-2006 11:29 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

denk je echt dat zijn hcick 16???


denk je echt dat mensen hun echt eleeftijd invullen op dat hoerenmyspace?



Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 18-07-2006 11:33 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Hoe zit het trouwens met die re-release van Obscura Arcana Mortis, met bonustracks van Waking The Dead 2004 erbij... weet iemand dat?


Chimaira
Usericon van Chimaira
Posted 18-07-2006 11:37 by Chimaira Wijzig reactieProfiel van ChimairaQuote dit bericht

Deze band is voor mij vrij onbekend. Afentoe wel wat nummers van gehoord. Tot ik Springtime Depression ging luisteren. Damn wat een plaat. Een hoop ellende wat over je heen valt.

Daylight Obsession.

Nu nog luisteren naar de andere platen. Want Springtime is blijkbaar de meest BM van alle FT platen. Songs to leave er ook maar bij besteld. Arghhh.

[Dit bericht is gewijzigd door Chimaira op 18-07-2006 11:54]


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 18-07-2006 11:55 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2006 4:42 schreef Argh het volgende:
hahah vrij mooi dat myspace, zo zie ik hier dat herr morbid blijkbaar getrouwd is met een meisje van amper 16?

http://www.myspace.com/horror_vacui

wtf man

ZM roddelsquad to the rescue!

Volgens mij heeft Argh gelijk, ze ziet er erg jong uit, en ze heeft een aflopende counter die op 1 jr en 7 maanden staat nu, met als titel: "Until: My Independence, my new life with my men.". Dan zou ze dus 18 worden.

Dat was weer genoeg nutteloze informatie.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 06-09-2006 12:57 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Blabbermouth:

FORGOTTEN TOMB Completes Work On Fourth Album - Sep. 5, 2006

Italian masters of depressive doom/black metal FORGOTTEN TOMB have just returned from the studio where they recorded their fourth album, entitled "Negative Megalomania".

After releasing three albums on Selbsrmord Services and Adipocere Records, the band recently signed a new contract with Avantgarde Music.

"Negative Megalomania" is scheduled for release before the end of October. A European tour is also in the works.

VET!! Europese tour


Member of the iso-betawuste crew!!


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 06-09-2006 13:38 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 19 juni 2003 13:45 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
Idioten...






Even quoten...


WAT EEN MONGOLEN!!!



nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 06-09-2006 18:18 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Nee joh, leuk man. Als ik een band had zou ik m'n fans ook inpraten dat het een goed idee is om jezelf te verminken, heb ik ook weer wat goedkoop vermaak.


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen