IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Wat sjouw jij mee naar een festival? Vorige pagina | Volgende pagina
GalleryOfSuicide
Wat is de meest gestelde vraag Bruno?
Usericon van GalleryOfSuicide
Posted 30-06-2003 15:52 by GalleryOfSuicide Wijzig reactieProfiel van GalleryOfSuicideQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/GRIND-ATTACK

-BIER
-eten
-Ander drinken
-Slaapzak
-Schone kleding
-Deodorant, tandenborstel, dat soort gedoe.


" De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood"


Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 30-06-2003 20:18 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

Eh, naar wacken wordt het waarschijnlijk iets in de richting van:

-Tent
-slaapzak
-matje (schuimrubberen irritant ding, maar gaat tenminste niet stuk)
-wat kleren
-wat toiletspullen
-misschien wel monspoeling, veel makkelijker dan poetsen, zeker als je zat bent
-kussentje (tsja, scheelt toch altijd een boel in de nachtrust)
-bier (zwaar )
-stoeltje
-handdoek(en)

verder:
ticket, portemonnee, vlag ter herkenning (misschien), ticket, zonnebrand, zaklamp, evt. wat CDtjes, WC papier, vuilniszak(ken), wat warmere kleren/dekentje...

Ik ga met de bus, dus kan niet teveel meezeulen, naar BG fest adden we een busje gehuurd, dus toen konden we makkelijker boodschappen e.d. doen.

Ik weet het ook niet in detail, misschien neem ik nog wat insektenafweer mee, en ook voorbehoedmiddelen kunnen wel eens handig zijn, maar goed...



NP: Holelnthon - Lords Of Bedlam


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 30-06-2003 20:22 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2003 15:33 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
Tent
slaapzak
voer
kleren
flashlight
ELFENSTEEN
telefoon
GELD
ticket
2 flessen water



een goed humeur, en 5 euro zakgeld


5 euro zakgeld? (dat betekend "ik betaal" )

Kleren
Bier
Lain's tent hehehe
Lainedil
Slaapzak
Slaapmatje
Cola
Lading Zware Shag
Ticket
Telefoon
Dobbelstenen
Krant
OV-kaart
Borstel
Discman


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-06-2003 20:23 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik neem mee:

tent (die naast die van elfensteen komt)
slaapzak
kleding
geld
kaartje voor graspop
condooms (hey you never know)
regenpak
extra afdekzeil voor tent


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 30-06-2003 20:24 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2003 20:23 schreef ghoulliette het volgende:
ik neem mee:

tent (die naast die van elfensteen komt)


die tent van mij is de tent van Lain dus


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 30-06-2003 20:29 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

Dank u voor dit topic daar ik nogal vergeetachtig ben


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 30-06-2003 20:29 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2003 20:29 schreef skitzoid kitten het volgende:
Dank u voor dit topic daar ik nogal vergeetachtig ben
uitprinten en afstrepen dus


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 30-06-2003 20:30 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2003 20:29 schreef skitzoid kitten het volgende:
Dank u voor dit topic daar ik nogal vergeetachtig ben


grin..waarom denk je dat ik het heb aangemaakt...*zeef*


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 30-06-2003 20:31 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Wat sjouw jij mee naar een festival? :

Vooral niet teveel..

*herinnert spier- en rugpijn van het sjouwen*


Don't blush when I rip you open


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 30-06-2003 20:32 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

M'n medicijnen....en 'the usual' ik moet in een tent overleven rommel.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 30-06-2003 20:34 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

Heb alles wel zo voor bij zien komen...misschien nog 1 aanvulling van mijn kant:
OORDOPPEN (voornamelijk voor snachts i guess)


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-06-2003 20:35 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

oja oordoppen
en fototoestel!


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 30-06-2003 20:35 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

Discman! Ik moet wel direct naar m'n nieuwe aanwinsten kunnen luisteren.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 30-06-2003 20:41 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Ik neem gewoon een brood mee en een pot pindakaas, een paar pakken ijsthee met een bekertje, een slaapmatje, ik vertrouw erop dat het niet koud gaat worden, dus slaapzak is niet nodig, een kussentje, niet te groot, want dat neemt zoveel plaats in beslag, net als zo'n slaapzak. Ehmz een zonnebril, als ik zin heb om hem te gaan kopen, misschien een klapstoeltje als het niet te groot is en ik plaats over heb, een paar broeken, wat shirt, en 1 of 2 truien voor als het koud wordt. Mijn regen/zomer jasje. Een kam! Toilet spullen, denk ook mondwater in plaats van tandenborstel. Een paar halve liter flesjes, waar ik water in kan doen en mee kan nemen. Boxershorts en sokken, mijn schoenen, een zaklamp als ik er hier 1 kan vinden. Een hangslotje, voor op mijn tas of voor op de tent als ik cd's/shirts heb gekocht. Een stok kaarten voor als je je een uurtje verveelt Geld (moet nog even kijken of ik met mijn jongerenpasje kan pinnen daar in Duitsland, anders). Een paar vuilniszakken. En ehmz.... dingen die ik nog vergeet en die me nog te binnen schieten....



stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 30-06-2003 22:12 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

vrienden met bier
vrienden met geld
vrienden met een tent
vrienden met een extra matje
vrienden met kaartjes
vrienden met een gasbrander
vrienden met voer



I am the 1%.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 30-06-2003 22:13 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

-tent
-dekentje
-tandenborstel en dergelijke
-alcoholische substanties
-tuinfakkels
-vriendjes
-money


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 30-06-2003 22:14 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

een atoombom


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 30-06-2003 22:14 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2003 22:13 schreef Asherah het volgende:
-tent
-dekentje
-tandenborstel en dergelijke
-alcoholische substanties
-tuinfakkels
-vriendjes
-money


Narsil?


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 30-06-2003 22:16 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2003 22:14 schreef No Nonsense het volgende:
Narsil?


Ja


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 30-06-2003 22:18 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2003 22:16 schreef Asherah het volgende:
Ja


[oftopic]Wat betekent het?[/oftopic]


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 30-06-2003 22:18 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

niet te veel, sjouw je je een ongeluk en heb je uiteindelijk het hele fest de zelfde broek en shirt aan gehad.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 30-06-2003 22:20 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

-Geld
-Tent, wellicht met extra zeiltje
-Reiszak met wat xtra T shirts, sokken e.d.
-Slaapzak
-Mat om op te liggen
-Frigobox met BIER!!!!
-...en versnaperingen
-een bende ongeregeld


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 30-06-2003 22:20 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Te veel


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 30-06-2003 22:22 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2003 22:18 schreef No Nonsense het volgende:
[oftopic]Wat betekent het?[/oftopic]


[oftopic]Het zwaard dat de Ene Ring met vinger en al van Saurons hand sneed... het is ook een referentie naar narcissus...[/oftopic]


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 30-06-2003 22:22 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

aangezien ik niet naar een festival ga, wegens religieuze overtuigingen, hier toch wat ik mee zou nemen als ik wel zou gaan. maar dat doe ik dus niet.

-aerobed
-bier
-kash
-darkthrone tshirts



Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen