IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Wat sjouw jij mee naar een festival? Vorige pagina | Volgende pagina
FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 03-07-2003 13:50 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 13:45 schreef Midnight het volgende:
pardon?

heavy metal weet je wel ?


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 03-07-2003 13:52 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 13:50 schreef FireFox het volgende:
heavy metal weet je wel ?


ik geloof niet dat jij hem snapt...


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 03-07-2003 14:35 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Bier!


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Metal
Usericon van Metal
Posted 03-07-2003 14:37 by Metal Wijzig reactieProfiel van MetalQuote dit bericht

duvel??


After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain)


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 03-07-2003 14:37 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 3 juli 2003 14:37 schreef Metal het volgende:
duvel??


Nee, goedkoop bier.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


campske666
Usericon van campske666
Posted 03-07-2003 14:47 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 13:50 schreef FireFox het volgende:
heavy metal


Yeah !!


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 03-07-2003 15:13 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 13:52 schreef Midnight het volgende:
ik geloof niet dat jij hem snapt...

nu wel.... bid maar dat je me nooit tegenkomt


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 03-07-2003 15:34 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

wat ik mee neem

bier
vriendin
vriendjes en vriendinnetjes
tent
slaapspullen
2 extra shirts/longsleeves
tandenborstel + pasta
jas
vruchtensap (vitaminen )
geld
ticket (goh)
tas (om alles in mee te nemen natuurlijk )
iets te eten

verder weet ik het zo niet


[Dit bericht is gewijzigd door Undertaker op 03-07-2003 15:35]


~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~


Captain Winter War
OLD MAN'S CHILD en EMPALIGON kunnen echt samen.
Usericon van Captain Winter War
Posted 03-07-2003 19:00 by Captain Winter War Wijzig reactieProfiel van Captain Winter WarQuote dit bericht


Meself natuurlijk.


GODLESS NORTH buy it now.


Sater
Usericon van Sater
Posted 03-07-2003 22:54 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

een brood en een fles ketchup


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Appel
Stoomfiets Speaking!
Usericon van Appel
Posted 06-07-2003 17:09 by Appel Wijzig reactieProfiel van AppelQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_user.php?id=2048

een goed stel hersenen


Red de fietsen de winter door.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-07-2003 17:30 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

- Schultenbrau bier (veel)
- Krentebollen
- Mijn kaartje
- Kleding (ook witte shirts ivm zon)
- Zonnebril
- Toilettas, gevuld
- Auto (jaja)
- Plunjebaal
- Slaapzak
- Tent
- Pegels
- Sinaasappelsap
- Vuilniszakken (2 meestal)
- Luchtbed & pomp


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 06-07-2003 18:06 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

(keert Graspop-rugzakje om)
Anti-regencape
lange zwarte rok
mouwloos zwart T-shirt met rozen op de voorkant
zwarte k-way
eyeliner (niet opgehad,deze zaterdag)
elastiekje ( doe dat wel uit,als ik wil bangen)
zwarte wijde broek met ritsen op voorkant
paarse schoenen
Dublin ghostbus T-shirt
papieren zakdoeken


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 06-07-2003 18:08 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

Ik sleep dus echt wel altijd veel te veel mee


Neige
aargh
Usericon van Neige
Posted 07-07-2003 12:50 by Neige Wijzig reactieProfiel van NeigeQuote dit berichthttp://users.pandora.be/chiro_mariakerke

dit jaar kwam ik toe met:

rugzak
tent
slaapzak
4 paar sokken
een pakje herta-spekblokjes per dag (puur geestelijke geruststelling )
20 halve liters


...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 10-07-2003 15:00 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 6 juli 2003 17:09 schreef Appel het volgende:
een goed stel hersenen


...die je vervolgens compleet verziekt door ze uren achtereen heen en weer te schudden (met haar en al)

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 10-07-2003 15:00]


Bruce Banner


surrealm
guitar tech
Usericon van surrealm
Posted 10-07-2003 15:20 by surrealm Wijzig reactieProfiel van surrealmQuote dit berichthttp://surrealm.net

sommigen onder juliie hebben dat kunnen verifiëren:
ik ga naar een festival en neem mee:
een tasje met wat onderbroeken,sokken en tshirts
een voorraadje cd's en m'n discman
m'n toolcase
en een onmenselijk ogende gitaar rackstand


i said: "drink more honey", not: "drink more, honey"


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 10-07-2003 16:41 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Ik sjouw dit keer 80 meter PVC buis en een rol ductape mee


Dit slaat nergens op.


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 10-07-2003 16:42 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 14:37 schreef Leviathanica het volgende:
Nee, goedkoop bier.


herstel: goedkoop en veel bier


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 10-07-2003 16:53 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

zoals gewoonlijk veel te veel.. zal het mooi weer worden moet ik natuurlijk wel keus uit 10 verschillende truitjes hebben. En stel je voor dat het koud wordt moet ik ook een ruime keuze hebben. Stel nou dat het er tussen in weer wordt. dan moet ik ook een ruime keuze hebben. 3 paar schoenen....

ok dat valt allemaal wel wat mee. Veel bier dus.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 10-07-2003 16:55 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

quote:
Op 10 juli 2003 16:53 schreef Cadaveria het volgende:
zoals gewoonlijk veel te veel.. zal het mooi weer worden moet ik natuurlijk wel keus uit 10 verschillende truitjes hebben. En stel je voor dat het koud wordt moet ik ook een ruime keuze hebben. Stel nou dat het er tussen in weer wordt. dan moet ik ook een ruime keuze hebben. 3 paar schoenen....

ok dat valt allemaal wel wat mee. Veel bier dus.


Hee Lies!!

Al de mededeling gekregen dat ik ook mee naar Wacken ga
Dat we het fijn 3 dagen zonder plee moeten doen vink iets minder :p

Maar wat ik meesleur is altijd veel te zwaar maar toch heb ik dan super weinig bij me...


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 10-07-2003 16:57 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2003 16:55 schreef Sorpresa het volgende:
Hee Lies!!

Al de mededeling gekregen dat ik ook mee naar Wacken ga
Dat we het fijn 3 dagen zonder plee moeten doen vink iets minder :p

Maar wat ik meesleur is altijd veel te zwaar maar toch heb ik dan super weinig bij me...


hey saar.. er zijn dan al wel dixies hoor! Je past nog in het busje als we met een busje gaan. dat scheelt ook weer geld


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


hellbanger
Usericon van hellbanger
Posted 10-07-2003 16:59 by hellbanger Wijzig reactieProfiel van hellbangerQuote dit bericht

ik heb het hier eens zitten lezen maar waarom sjouwen jullie toch zo veel mee???
ik kom toe met bier, één tentje en een slaapzak
plee papier heb ik nie nodig want iedereen van de groep jouwt al 3 rollen mee dus leen ik wel van hun , voer koop ik daar wel, extra kleren heb ik ook nie nodig want die gebruik ik op zo'n dagen toch nie want je stinkt toch al wel
dus waarom moeilijk doen als je het voor je zelf makkelijk kunt maken


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 10-07-2003 17:02 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

quote:
Op 10 juli 2003 16:57 schreef Cadaveria het volgende:
hey saar.. er zijn dan al wel dixies hoor! Je past nog in het busje als we met een busje gaan. dat scheelt ook weer geld


Oh net zeggen ze op wacken topic dat er dan nog geen dixies zijn!

Maar Wil vroeg net nog of ik mee ging en zei dat er nog 2 plaatsen over waren als jullie met een busje gaan. Dus vandaar dat ik ook mee ga



"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 10-07-2003 17:03 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2003 16:59 schreef hellbanger het volgende:
ik heb het hier eens zitten lezen maar waarom sjouwen jullie toch zo veel mee???
ik kom toe met bier, één tentje en een slaapzak
plee papier heb ik nie nodig want iedereen van de groep jouwt al 3 rollen mee dus leen ik wel van hun , voer koop ik daar wel, extra kleren heb ik ook nie nodig want die gebruik ik op zo'n dagen toch nie want je stinkt toch al wel
dus waarom moeilijk doen als je het voor je zelf makkelijk kunt maken
Dat neem ik mij elk jaar na een gebroken rug ook altijd voor. maar bij het inpakken gaat er meestal weer wat mis


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen