IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Wat vindt men nu echt angstaanjagende metal? Vorige pagina | Volgende pagina
filosofem
Usericon van filosofem
Posted 09-07-2003 14:42 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Esoteric.

Thread kan dicht.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 09-07-2003 14:45 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2003 18:14 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
ehm?

angstaanjagend slecht: grind en punk


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 09-07-2003 14:56 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

URFAUST!!!

zeer angstaanjagende tovenaars/heksen zang!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 09-07-2003 15:02 by Mr. Cuntreaper Wijzig reactieProfiel van Mr. CuntreaperQuote dit berichthttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

Lultus, zij hebben een hondenmoordenaar en een satanische heksenmeester in de band,die dodelijke vibes hoor je ook in hun muziek terug


Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 09-07-2003 15:08 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Dat klinkt erg overtuigend


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 09-07-2003 17:35 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

enger dan Papa Roach wordt het echt niet...


no text supplied


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 09-07-2003 17:39 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

FRANSCH BAUER


Bruce Banner


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 09-07-2003 17:52 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Geen zak met metal te zin eigenljk, maar gisteren teovallig die MTV-icon (een deel, de rest wou ik niet meer zien) van Metallica gezien,--het enige min of meer goed was ONE door Korn , maar Wat die Snot Dog lul daar neerzette was verschrikkellijk, echt angstaanjagend!!


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


LPtheKiller
Usericon van LPtheKiller
Posted 09-07-2003 17:54 by LPtheKiller Wijzig reactieProfiel van LPtheKillerQuote dit bericht

Ik vind Storm at the Light's bane van Dissection behoorlijk angstaanjagend en Nightside Eclipse van Emperor
Verder Bathory de eerste schijf zeer
En het nummer Godless van Danzig met 6 tikken elke keer na het refrein!!!


Captain Winter War
OLD MAN'S CHILD en EMPALIGON kunnen echt samen.
Usericon van Captain Winter War
Posted 09-07-2003 18:47 by Captain Winter War Wijzig reactieProfiel van Captain Winter WarQuote dit bericht


Angstaanjagende Metal?
Is dit intressant, ik bedoel die topic natuurlijk
Is er wel angstaanjagende Metal
'n slaapliedje is nog angstaanjagender dan de meeste Metal muziek.
En heeft Bonobo al gereageerd.
Want wie heeft de meest angstaanjagende username
En wie heeft de meest angstaanjagende antwoorden Juist ja.


GODLESS NORTH buy it now.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 09-07-2003 18:59 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

hmm ik kan me alleen abrubtum, De Profundis Mors Vas Cousume, bedenken. Het gekrijs en dan de verhalen dat ze elkaar zouden martelen in de studio om het 'gewenste effect' te krijgen. En of dat waar is en of het echt angstaanjagend is


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 09-07-2003 19:09 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

quote:
Op 3 juli 2003 14:52 schreef Egregius het volgende:
Ik zit overigens nog steeds op dat The Thrill zijproject van hem te wachten. Dat nummers met dat 'kinderkoortje' was extreem sfeervol. Vooral als je met andere dingen bezig bent en dat nummer zet de sfeer ondertussen kan ik kippevel er van krijgen.


Dat is inderdaad een pracht van een nummer op die heruitgave, ik zit er sindsdien ook al lang op te wachten en overal rond te kijken. Zelfs necropolis gemaild daaromtrent maar ik kreeg een nietszeggend antwoord terug. Ik vrees dat we kunnen blijven wachten, het zou toch fantastisch zijn mocht deze CD ooit uitkomen, die vent heeft er echt gevoel voor!


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


Captain Winter War
OLD MAN'S CHILD en EMPALIGON kunnen echt samen.
Usericon van Captain Winter War
Posted 09-07-2003 19:12 by Captain Winter War Wijzig reactieProfiel van Captain Winter WarQuote dit bericht





DOM GELUL HIER BOVEN.


GODLESS NORTH buy it now.


Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 09-07-2003 19:17 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

quote:
Op 9 juli 2003 19:12 schreef Captain Winter War het volgende:
DOM GELUL HIER BOVEN.


Ga dan ergens anders zeveren pipo of ruk je ergens af i.p.v. je hier aan te stellen.


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 09-07-2003 19:18 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2003 19:17 schreef Mortanius het volgende:
Ga dan ergens anders zeveren pipo of ruk je ergens af i.p.v. je hier aan te stellen.
Ik denk dat hij reageerde op Cadaveria's post.


Captain Winter War
OLD MAN'S CHILD en EMPALIGON kunnen echt samen.
Usericon van Captain Winter War
Posted 09-07-2003 19:34 by Captain Winter War Wijzig reactieProfiel van Captain Winter WarQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2003 19:18 schreef Slechtheid het volgende:
Ik denk dat hij reageerde op Cadaveria's post.





Dom gelul hierboven.


GODLESS NORTH buy it now.


Shadow_buildeR
Behind The Mask
Usericon van Shadow_buildeR
Posted 09-07-2003 19:58 by Shadow_buildeR Wijzig reactieProfiel van Shadow_buildeRQuote dit bericht

Rot nou eens een keer op met je
"Dom gelul hierboven"
Alsof er bij jou iets zinnigs uitkomt man !


Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 09-07-2003 19:59 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2003 19:58 schreef Shadow_buildeR het volgende:
Rot nou eens een keer op met je
"Dom gelul hierboven"
Alsof er bij jou iets zinnigs uitkomt man !



Damn, als ie nu zelfs jou al over de zeik krijgt.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Shadow_buildeR
Behind The Mask
Usericon van Shadow_buildeR
Posted 09-07-2003 20:02 by Shadow_buildeR Wijzig reactieProfiel van Shadow_buildeRQuote dit bericht

Ja, idd ik ben een vredelievend mens, maar zulke zeikerds moeten echt aan een hele hoge boom gehangen worden.



Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free


Captain Winter War
OLD MAN'S CHILD en EMPALIGON kunnen echt samen.
Usericon van Captain Winter War
Posted 09-07-2003 20:07 by Captain Winter War Wijzig reactieProfiel van Captain Winter WarQuote dit bericht




Kijk dat bedoel ik nou.

Kinderachtige gelul.

Echt een kleuter.


GODLESS NORTH buy it now.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 09-07-2003 20:15 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2003 20:07 schreef Captain Winter War het volgende:
Kijk dat bedoel ik nou.

Kinderachtige gelul.

Echt een kleuter.


ROTTUH!!!


I Find That I Am Not There...


Shadow_buildeR
Behind The Mask
Usericon van Shadow_buildeR
Posted 10-07-2003 0:09 by Shadow_buildeR Wijzig reactieProfiel van Shadow_buildeRQuote dit bericht

kLeUtEr zIjN iS L33T mAn !


Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free


Shadow_buildeR
Behind The Mask
Usericon van Shadow_buildeR
Posted 10-07-2003 0:10 by Shadow_buildeR Wijzig reactieProfiel van Shadow_buildeRQuote dit bericht

jesus ik ben zelfs zo'n kleuter dat ik nog geeneens goed die hoofd/kleine letter gebruik


Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 10-07-2003 1:08 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

volgens mij spel je 1337 toch echt zo en niet met echte letters


no text supplied


Egregius
Usericon van Egregius
Posted 10-07-2003 2:18 by Egregius Wijzig reactieProfiel van EgregiusQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 16:59 schreef she_devil het volgende:
macabre mensen....macabre


Zoals Konerak?
Wel hysterische vocalen.


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen