IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Jazz/Fusion Vorige pagina | Volgende pagina
Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 02-11-2006 20:33 by Ishtar Wijzig reactieProfiel van IshtarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

Ik heb die nieuwe cd van Mike Stern, is ook erg mooi. Je merkt wel dat hij de besten heeft uitgenodigd.


~ By the fallen one I shall arise ~


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 14-07-2007 15:18 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Erbrechen en ik hebben donderdag een wel heel apart concert bijgewoond, waarvan foto's later volgen. (Als ik het USB-kabeltje van mijn telefoon weet te vinden.)

Overal in Rotterdam traden in aanloop op North Sea Jazz bandjes op, zo ook op, jawel, Rotterdam Centraal. Boven op het Tickets en Service-loketgebouwtje in de stationshal stond een fantastische band te spelen, waar ik de naam niet van doorgekregen heb.

Was mooi tijd doden, tijdens de stroomstoring op Den Haag Centraal, waardoor vrijwel geen treinen reden. Erg gaaf!


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 14-07-2007 15:19 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

North Sea Jazz begint al op Rotterdam Centraal


ROTTERDAM (ANP) - De 32e editie van North Sea Jazz begint donderdag al op station Rotterdam Centraal. In de stationshal vindt tussen 15.00 en 17.00 uur een optreden plaats van The Jazzinvaders. Treinreizigers worden vrijdag en zaterdag getrakteerd op akoestische optredens tussen 14.00 en 17.00 uur.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 14-07-2007 15:25 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Niks zo irritant als die herriemakers op CS.


Fuck the world and fuck you


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 14-07-2007 15:27 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

...

Echt..


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 14-07-2007 15:48 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

Albert Ayler in Greenwich Village



Klassieker.


Argh
Usericon van Argh
Posted 15-07-2007 1:35 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2007 15:19 schreef WhiteRider het volgende:
North Sea Jazz begint al op Rotterdam Centraal


ROTTERDAM (ANP) - De 32e editie van North Sea Jazz begint donderdag al op station Rotterdam Centraal. In de stationshal vindt tussen 15.00 en 17.00 uur een optreden plaats van The Jazzinvaders. Treinreizigers worden vrijdag en zaterdag getrakteerd op akoestische optredens tussen 14.00 en 17.00 uur.


ah vet, jazzinvaders zijn gaaf... helaas woon ik ver uit de buurt en is dit al geweest


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 15-07-2007 23:31 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Candy Dulfer nu op Ned3, gave shit!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 15-07-2007 23:35 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 15 juli 2007 23:31 schreef WhiteRider het volgende:
Candy Dulfer nu op Ned3, gave shit!
Candy vind ik zwaar overgewaardeerd als ik eerlijk moet zijn.



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 15-07-2007 23:38 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Waarom? Ze speelt fantastisch.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 15-07-2007 23:42 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 15 juli 2007 23:38 schreef WhiteRider het volgende:
Waarom? Ze speelt fantastisch.
Mwah... Die dankt driekwart van haar status aan haar leuke koppie en "dochter van". Ooit eens met een saxofonist samengespeeld die bij haar in de klas op het conservatorium zat. Ze was met afstand de slechtste van de klas.



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 15-07-2007 23:55 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Hm, apart.


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 16-07-2007 0:19 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

-Alex Skolnick trio
-Ohm
-Shawn Lane


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 16-07-2007 0:20 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2007 23:42 schreef Judge M. het volgende:
Mwah... Die dankt driekwart van haar status aan haar leuke koppie en "dochter van". Ooit eens met een saxofonist samengespeeld die bij haar in de klas op het conservatorium zat. Ze was met afstand de slechtste van de klas.
Als je op een beetje conservatorium Kan komen dan betwijfel ik of je iemand "slecht" kan noemen.

[Dit bericht is gewijzigd door waterfiets op 16-07-2007 0:25]


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 18-07-2007 21:27 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Laatst het album "Gotland" van Nils Landgren en Tomasz Stanko ontdekt.
Supercool, niets meer dan een kerkorgel, een trombone, en af en toe een trompet ertussendoor, heel rustig, heel erg mooi.

Sowieso is Tomasz Stanko heel erg aan te raden, laatst gezien op North Sea Jazz, en met afstand het beste optreden van vrijdag, imo dan.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-07-2007 23:48 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 15 juli 2007 23:35 schreef Judge M. het volgende:
Candy vind ik zwaar overgewaardeerd als ik eerlijk moet zijn.


Idd nogal overrated; technisch wel in orde, maar zulke zielloze meuk...maar goed zal wel smaak zijn; als we het over blaasinstrumenten hebben; geef mij dan maar Miles Davis of Chet Baker!

Wat doet Snoop Dogg telkens op North sea jazz? Guru Josh met z'n Jazzmataz ok, maar een rapper op simpele ge-loopte riedels...of heb ik wat gemist?

Verder ben ikzelf erg liefhebber van fusion; Cynic, Mahavishnu, Return to forever, oude Weather report...briljant spul!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-07-2007 23:51]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Argh
Usericon van Argh
Posted 19-07-2007 3:19 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

De uitleg van het 'brede' programma (dus ook Snoop dogg etc) was om meer bezoekers te trekken, alleen met oude rotten/pure jazz redden ze het niet, aldus de organisatie.

Haha ik zag trouwens nog een stukje van een gospel band, die gasten rockten toch behoorlijk, wat een feest jammer dat het alleen maar praise the lord meuk is...

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 19-07-2007 3:20]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 19-07-2007 5:44 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2007 23:42 schreef Judge M. het volgende:
Mwah... Die dankt driekwart van haar status aan haar leuke koppie en "dochter van". Ooit eens met een saxofonist samengespeeld die bij haar in de klas op het conservatorium zat. Ze was met afstand de slechtste van de klas.


Baseer je je oordeel nu op 1 verhaal dat je van een ongetwijfeld jaloerse, niet eens succesvol schnabbelende ex klasgenoot van haar gehoord hebt? *gaap*

Als zelfs Prince haar de shit vind denk ik dat ze toch wel aardig kan spelen.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-07-2007 19:51 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 19 juli 2007 5:44 schreef Snaack het volgende:
Baseer je je oordeel nu op 1 verhaal dat je van een ongetwijfeld jaloerse, niet eens succesvol schnabbelende ex klasgenoot van haar gehoord hebt? *gaap*

Als zelfs Prince haar de shit vind denk ik dat ze toch wel aardig kan spelen.


Euh Snaack...Prince kiest zijn medemuzikanten juist ook op uiterlijk of vond je de New power generation met het zangduo á Diamonds en Pearls kenmerkend om hun muzikale hoogvliegerij?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-07-2007 19:52]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 19-07-2007 20:40 by General Skullfucker Wijzig reactieProfiel van General SkullfuckerQuote dit berichthttp://www.metalhints.nl

quote:
Op 19 juli 2007 5:44 schreef Snaack het volgende:
Baseer je je oordeel nu op 1 verhaal dat je van een ongetwijfeld jaloerse, niet eens succesvol schnabbelende ex klasgenoot van haar gehoord hebt? *gaap*

Als zelfs Prince haar de shit vind denk ik dat ze toch wel aardig kan spelen.


Welke Prince? Prince II?



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 19-07-2007 21:00 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2007 20:40 schreef General Skullfucker het volgende:
Welke Prince? Prince II?


Prince of Persia


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Gore in me oor
Usericon van Gore in me oor
Posted 20-07-2007 13:01 by Gore in me oor Wijzig reactieProfiel van Gore in me oorQuote dit bericht

Heerlijk af en toe, ken alleen geen artiesten zo uit m'n hoofd. Maar 't is wel lekker voor de afwisseling .


Waarom hier kijken, als dat veel interessanter is->


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 20-07-2007 13:07 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Lekker is dat hè, een beetje afwisseling.
en eeuh, ik ben ook niet goed in namen hoor.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-07-2007 14:45 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2007 19:51 schreef Mutilator het volgende:
Euh Snaack...Prince kiest zijn medemuzikanten juist ook op uiterlijk of vond je de New power generation met het zangduo á Diamonds en Pearls kenmerkend om hun muzikale hoogvliegerij?


Kan wel zijn, maar ik vind het gezien de situatie "ex studiegenoot die mekkert op uiterst succesvolle andere ex studiegenoot" iets te voor de hand liggen dat er enige jaloezie in het spel is, uh.

Ik bedoel, in het muzikantenwereldje is haat en nijd aan de orde van de dag ben ik bang. Krappe markt


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 20-07-2007 16:31 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 19 juli 2007 20:40 schreef General Skullfucker het volgende:
Welke Prince? Prince II?


tafkap.


Suck my piss


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen