IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Vrouw verkracht op Bang Your Head Vorige pagina | Volgende pagina
Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 08-07-2003 11:19 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 8 juli 2003 10:59 schreef R. het volgende:
Ze kunnen het festival beter "bang your strange woman" noemen. Ok niet leuk.

Maakt me niks uit, zolang die man maar heb genoten.



Jongetje, dat had je nou eens irl moeten zeggen, als ik binnen gehoorsafstand was..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-07-2003 11:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2003 11:19 schreef Sharteel het volgende:
Jongetje, dat had je nou eens irl moeten zeggen, als ik binnen gehoorsafstand was..
Ik denk idd dat Sharteel hem behoorlijk hard molesteert dan ja ...


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 08-07-2003 11:21 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2003 11:20 schreef Jenje het volgende:
Ik denk idd dat Sharteel hem behoorlijk hard molesteert dan ja ...


Ik denk dat ik Sharteel graag een handje ( of liever voet ) had willen helpen


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 08-07-2003 11:22 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Hehe.. ja, nu ik Sharteel heb ontmoet op Graspop ben ik van de mening dat je best op je tellen past als ze je kan horen.

't is natuurlijk triestig dat zoiet gebeurd, maar wat maakt dit geval zo speciaal? Er worden constant vrouwen verkracht (mannen misschien ook, maar minder, denk ik, weet ik niet). Dat is natuurlijk heel erg en der moet iets aan gedaan worden, maar ik ben er vrij zeker van dat het op ieder festival gebeurd, je hoort er alleen niet van... Ik vind het trouwens ook wel raar dat niemand er iets van gemerkt heeft...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-07-2003 11:22 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2003 11:08 schreef Jebes het volgende:
Godverdomme zeg, op een festival is het blijkbaar ook al niet veilig meer... waar gaat het toch heen met de wereld

de kans is maar 1 op 30.000 dus je bent er nog wel veiliger dan gewoon in je eigen dorp hoor


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-07-2003 11:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2003 11:21 schreef Vampie het volgende:
Ik denk dat ik Sharteel graag een handje ( of liever voet ) had willen helpen
Can I take the pictures?
Kan ik dan altijd aan wannabee blackbandjes verkopen

Maar terug naar het onderwerp.
Dit was bound to happen, vrouwen werden in pits en tidens crowdsrufen al steeds meer betast en weet ik wat nog meer, is een beetje een rage die vanuit Amerika is komen overwaaien. Die wanhopige kutchristenen daar denken dat op een festival alles mag en kan, inclusief het aanranden/verkrachten van vrouwen.


Magistus
Usericon van Magistus
Posted 08-07-2003 11:26 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2003 11:22 schreef DarknessThere het volgende:
...'t is natuurlijk triestig dat zoiet gebeurd, maar wat maakt dit geval zo speciaal? Er worden constant vrouwen verkracht (mannen misschien ook, maar minder, denk ik, weet ik niet). Dat is natuurlijk heel erg en der moet iets aan gedaan worden, maar ik ben er vrij zeker van dat het op ieder festival gebeurd, je hoort er alleen niet van... Ik vind het trouwens ook wel raar dat niemand er iets van gemerkt heeft...
Is niks speciaals aan de verkrachting zelf maar meeer de locatie waar het gebeurd is natuurlijk. Dat laatste doet er niet aan af dat het eerste niet alsnog verwerpelijk is. Wat betreft ieder festival? hmmm...maybe...ik hoop het niet want dan zit ik mogelijk vanaf deze zomer in een Duitse cel voor het compleet kapot rossen van zo'n kneus


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 08-07-2003 11:29 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 8 juli 2003 11:22 schreef ghoulliette het volgende:
de kans is maar 1 op 30.000 dus je bent er nog wel veiliger dan gewoon in je eigen dorp hoor


Het gaat er niet om hoe groot de kans is, het gaat erom dat je blijkbaar nergens meer kan lallen zonder dat er iets met je kan gebeuren. Dat vind ik onvoorstelbaar triest


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-07-2003 11:30 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ja dat is ook triest, ben ook erg blij dat ik niet die vrouw was


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 08-07-2003 11:44 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 8 juli 2003 11:22 schreef DarknessThere het volgende:
Hehe.. ja, nu ik Sharteel heb ontmoet op Graspop ben ik van de mening dat je best op je tellen past als ze je kan horen.

't is natuurlijk triestig dat zoiet gebeurd, maar wat maakt dit geval zo speciaal? Er worden constant vrouwen verkracht (mannen misschien ook, maar minder, denk ik, weet ik niet). Dat is natuurlijk heel erg en der moet iets aan gedaan worden, maar ik ben er vrij zeker van dat het op ieder festival gebeurd, je hoort er alleen niet van... Ik vind het trouwens ook wel raar dat niemand er iets van gemerkt heeft...


Zie ik er dan zo afschrikwekkend uit?

Er worden inderdaad constant vrouwen verkracht.. Overal en eender wanneer.. Dat maakt me zo enorm pissig he. Ik weiger gewoon van me aan te passen aan het feit dat er dergelijke perverse zieligaards rondlopen, maar het erge vind ik dat veel vrouwen hun gedragingen en handelingen daar wel aan aanpassen.. Een vrouw zou evengoed eens totaal bezopen moeten kunnen zijn en alleen naar huis wandelen zonder het risico te lopen verkracht of weet ik veel wat te worden.. Triest..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 08-07-2003 12:14 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Je hebt ook vrouwen die het over zichzelf uitroepen. Met die hoerige kleding van tegenwoordig.

Maar dat neemt nog niet weg, dat zoiets eigenlijk niet mag gebeuren.



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-07-2003 12:16 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2003 12:14 schreef wladimir het volgende:
Je hebt ook vrouwen die het over zichzelf uitroepen. Met die hoerige kleding van tegenwoordig.

Maar dat neemt nog niet weg, dat zoiets eigenlijk niet mag gebeuren.



ja er staat "verkracht mij" op hun hoofd getattoeerd

op zo'n festival lopen heel wat vrouwen er sexier bij dan normaal, en niet omdat ze gewurgd en verkracht willen worden!


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 08-07-2003 12:16 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 8 juli 2003 12:14 schreef wladimir het volgende:
Je hebt ook vrouwen die het over zichzelf uitroepen. Met die hoerige kleding van tegenwoordig.

Maar dat neemt nog niet weg, dat zoiets eigenlijk niet mag gebeuren.





Zelfs al loop ik naakt rond dan nog moeten ze met hun fikken van mijn lijf blijven..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-07-2003 12:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Is wel wara Sharteel, maar als ik soms op straat loop dan zie je grietjes lopen die kleren aanhebben die gewoon schreeuwen "kijk mij met me tieten lopen!". Ja dan zijn er van die zwakbegaafde bonobo's die er niet vanaf kunnen blijven.

De kledingfabrikanten verkopen nu kleren dmv seks.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-07-2003 12:19 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

de gitarist van mastodon heeft trouwens met zijn broek omlaag in de zuiptent gewaggeld

en niemand die er ook maar aan dacht om hem te verkrachten, of wel dan. kortom met nakatheid heeft het niets te maken


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 08-07-2003 12:21 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2003 12:14 schreef wladimir het volgende:
Maar dat neemt nog niet weg, dat zoiets eigenlijk niet mag gebeuren.





Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 08-07-2003 12:27 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2003 12:14 schreef wladimir het volgende:
Je hebt ook vrouwen die het over zichzelf uitroepen. Met die hoerige kleding van tegenwoordig.

Maar dat neemt nog niet weg, dat zoiets eigenlijk niet mag gebeuren.




Jezus...jij bent echt ignorend nietwaar??


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 08-07-2003 12:29 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 8 juli 2003 12:14 schreef wladimir het volgende:
Je hebt ook vrouwen die het over zichzelf uitroepen. Met die hoerige kleding van tegenwoordig.

Maar dat neemt nog niet weg, dat zoiets eigenlijk niet mag gebeuren.




dus als jij een metal-shirt draagt mag iedereen tegen je aan beginnen te beuken?



Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 08-07-2003 12:31 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Volgens mij zei heer vlad dat het niet wegnam dat zoiets mag gebeuren hoor


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-07-2003 12:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm jullie lezen niet goed wat ie bedoeld


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 08-07-2003 12:32 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Dan moet hij goed schrijven wat hij bedoelt..wat heeft kleding met verkrachting te maken? al loop ik gvd naakt over straat heeft nog niemand het recht me aan te raken.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-07-2003 12:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2003 12:32 schreef Vampie het volgende:
Dan moet hij goed schrijven wat hij bedoelt..wat heeft kleding met verkrachting te maken? al loop ik gvd naakt over straat heeft nog niemand het recht me aan te raken.
KUCH

Is wel waar Sharteel, maar als ik soms op straat loop dan zie je grietjes lopen die kleren aanhebben die gewoon schreeuwen "kijk mij met me tieten lopen!". Ja dan zijn er van die zwakbegaafde bonobo's die er niet vanaf kunnen blijven.

De kledingfabrikanten verkopen nu kleren dmv seks.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 08-07-2003 12:33 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 8 juli 2003 12:31 schreef Sjaan het volgende:
Volgens mij zei heer vlad dat het niet wegnam dat zoiets mag gebeuren hoor


ja maar de kleding die een vrouw draagt is geen enkele factor...een kerel moet zichzelf gewoon kunnen inhouden...

kijk als je vind dat een vrouw hoerige kleding draagt, probeer haar dan te versieren...



Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 08-07-2003 12:35 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2003 12:33 schreef Jenje het volgende:
KUCH

Is wel waar Sharteel, maar als ik soms op straat loop dan zie je grietjes lopen die kleren aanhebben die gewoon schreeuwen "kijk mij met me tieten lopen!". Ja dan zijn er van die zwakbegaafde bonobo's die er niet vanaf kunnen blijven.

De kledingfabrikanten verkopen nu kleren dmv seks.


Dan nog Jenje...moet een vrouw zich dan zedig bedekken ofzo? als het fokking heet is buiten weiger ik een lading kleren te dragen omdat sommige mannen zich niet in kunnen houden.Gewoon afblijven gvd!

[Dit bericht is gewijzigd door Vampie op 08-07-2003 12:37]


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-07-2003 12:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2003 12:35 schreef Vampie het volgende:
Err...Ik ben niet Sharteel...
Als je opgelet had, had je kunnen zien dat ik dat verhaal al een stukje eerder getypt had.


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen