IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Vrouw verkracht op Bang Your Head Vorige pagina | Volgende pagina
Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 08-07-2003 12:38 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

jaja..had al veranderd..moet koffie..


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 08-07-2003 12:39 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2003 12:33 schreef chriz het volgende:
ja maar de kleding die een vrouw draagt is geen enkele factor...een kerel moet zichzelf gewoon kunnen inhouden...

Ja, maar een vrouw die zo'n kleren wil dragen houdt er beter ook rekening mee dat er nog altijd genoeg gekken op straat rondlopen.


mvg wk10


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-07-2003 12:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2003 12:35 schreef Vampie het volgende:
Dan nog Jenje...moet een vrouw zich dan zedig bedekken ofzo? als het fokking heet is buiten weiger ik een lading kleren te dragen omdat sommige mannen zich niet in kunnen houden.Gewoon afblijven gvd!
Zekers. Zowiezo moeten kerels van vrouwen afblijven (behalve als het z'n vriendin is ) maar als ik soms zie dat sommige grieten er zo ij lopen dat je kunt zien hoe ze hun schaamhaar scheren dan heb ik zoiets van: je moet nu niet zeiken dat er kerels om je heen gaan hangen.


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 08-07-2003 12:41 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2003 12:39 schreef Jenje het volgende:
Zekers. Zowiezo moeten kerels van vrouwen afblijven (behalve als het z'n vriendin is ) maar als ik soms zie dat sommige grieten er zo ij lopen dat je kunt zien hoe ze hun schaamhaar scheren dan heb ik zoiets van: je moet nu niet zeiken dat er kerels om je heen gaan hangen.


She was asking for it.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 08-07-2003 12:41 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 8 juli 2003 12:39 schreef windkracht10 het volgende:
Ja, maar een vrouw die zo'n kleren wil dragen houdt er beter ook rekening mee dat er nog altijd genoeg gekken op straat rondlopen.


wat ik bedoel is dus dat een vrouw kan dragen wat ze wil en dat die gekken die jij bedoeld dus gewoon aan de ballen opgeknoopt moeten worden...




Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 08-07-2003 12:42 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Zeiken is iets anders dan verkracht worden..dat wens ik echt niemand toe.De 'dames' die die kleding dragen zijn eerder op aandacht uit dan dat ze worden gedwongen seks te hebben met een of andere tering debiel.Daar heb je dus wel gelijk..ik snap alleen echt niet hoe iemand seks lekker kan vinden als de ander niet wil..maar goed..daar ben ik dan denk ik te normaal voor.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Kragh'Zyl
Usericon van Kragh'Zyl
Posted 08-07-2003 12:44 by Kragh'Zyl Wijzig reactieProfiel van Kragh'ZylQuote dit bericht

Ook al liep die vrouw naakt rond nou en. Verkrachters gewoon castreren weer een porbleem minder.


Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste.


GalleryOfSuicide
Wat is de meest gestelde vraag Bruno?
Usericon van GalleryOfSuicide
Posted 08-07-2003 12:55 by GalleryOfSuicide Wijzig reactieProfiel van GalleryOfSuicideQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/GRIND-ATTACK

gewoon heeeel veeeel pijn doen helpt ook wel


" De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood"


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 08-07-2003 13:36 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Verkracht? Verkracht??? ik dacht dat ze alleen "hard 2 get" speelde...



IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 08-07-2003 13:38 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

fotooo!!


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Sinnerella
PABO-kut
Usericon van Sinnerella
Posted 08-07-2003 13:40 by Sinnerella Wijzig reactieProfiel van SinnerellaQuote dit berichthttp://www.elister.nl/

quote:
Op 8 juli 2003 12:44 schreef Kragh'Zyl het volgende:
Ook al liep die vrouw naakt rond nou en. Verkrachters gewoon castreren weer een porbleem minder.


Maar dan moeten ze eerst iemand verkrachten voordat je weet dat ze gecastreerd moeten worden.. Dan krijg je weer: "Als het kalf verdronken is..."

En ik maar denken dat je op een festival wel veilig was..


"The gene pool, needs a little chlorine.." http://www.myspace.com/elisterband


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 08-07-2003 13:50 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Valse gevoel van veiligheid... misschien is het maar verstandig om nooit meer je deur uit te gaan... stel je voor zeg... Of een kuurtje McDonald en burgerKing voor 4 maanden, dan laten de enge mannetjes je ook wel met rust.
Beter voorkomen dan genezen.



Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 08-07-2003 13:51 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Kleding heeft er niet ene fuck met te maken, net zoals uiterlijk.. Anders zouden er nooit oude of lelijke vrouwen, gehandicapten of weet ik veel wat verkracht worden.
Ja ik heb een d-cup en maatje 38 voor de rest.. Moet ik alles dan maar wegstoppen onder oversized t-shirts.. Ik dacht het niet. Mannetjes die hun kwakje perse kwijt willen moeten maar netjes naar de hoeren gaan, daarvoor zijn ze er..
Volgens mij heeft een verkrachting ook gewoon meer te maken met macht dan echt met het effe willen neuken..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 08-07-2003 14:02 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2003 12:44 schreef Kragh'Zyl het volgende:
Ook al liep die vrouw naakt rond nou en. Verkrachters gewoon castreren weer een porbleem minder.


dat is zonde van een goed proefpersoon.
Test medicijnen op die persoon (mits hij enigzins toerekeningsvatbaar was Lees: geen mongooltje e.d.)


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 08-07-2003 14:21 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Jullie snappen het niet....
Nog steeds niet....


Dit slaat nergens op.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-07-2003 14:34 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

maar ze was gewurgd, is ze dan ook dood?


Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 08-07-2003 14:37 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

Wat valt er te snappen, heel simpel:
iedereen draagt wat hij wil, hoe uitdagend ook, speelt geen rol.
Er is geen enkele reden voor verkrachting enkel conclusie: geestesziek.

Dus hoe dan ook moeten vrouwen altijd blijven uitkijken - speelt geen rol hoe ze zijn gekleed - voor die zotten en zich er proberen voor te behoeden.

(spieren kweken )

[Dit bericht is gewijzigd door Mortanius op 08-07-2003 14:38]


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


Jakhals
Usericon van Jakhals
Posted 08-07-2003 14:45 by Jakhals Wijzig reactieProfiel van JakhalsQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2003 14:37 schreef Mortanius het volgende:
Wat valt er te snappen, heel simpel:
iedereen draagt wat hij wil, hoe uitdagend ook, speelt geen rol.
Er is geen enkele reden voor verkrachting enkel conclusie: geestesziek.

Ja, ook lelijke kerels in de gevangenis worden soms verkracht. Daar draagt iedereen dezelfde kleding.
Conclusie: Kleding zorgt niet voor verkrachtingen.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 08-07-2003 15:10 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Hier kan ik zooo boos om worden, zulke gasten verdienen het om gemarteld te worden en om gecastreerd te worden!!!


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 08-07-2003 15:17 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2003 14:45 schreef Jakhals het volgende:

Conclusie: Kleding zorgt niet voor verkrachtingen.


Uhmmm sterker nog, ik heb begrepen dat juist vrouwen die redelijk "casual" [bijv: trainingsbroek en lekkere slobbertrui] gekleed zijn eerder kans lopen verkracht te worden. Omdat strakke kleding met veel knoopjes en onzin meer "moeite" zou kosten...

Maar hoe dan ook deugt het van geen kanten natuurlijk...

Ik heb toen ik nog SPH deed [oh nee een SPH doos!!! ] onder andere een "themaweek seksualiteit" gehad [wat ze al niet verzinnen ] en dan kregen we ook video's te zien. Kreeg je een jongen in beeld die een meisje verkracht had. Hij nogsteeds: "Ja ze wou wel hoor, ze zat me uit te dagen" ... Zijn redenering: ze wou met me zoenen dus neuken wou ze ook wel...

grrrr


What part of NO don't you understand??????


"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 08-07-2003 16:18 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 8 juli 2003 10:59 schreef R. het volgende:


Maakt me niks uit, zolang die man maar heb genoten.


dit soort opmerkingen worden dagelijks gemaakt en alleen hij wordt gebanned... apart... ben mij maar net zo hard dan samen met vele anderen die dezelfde opmerkingen wel eens maken


Je moeder.


NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 08-07-2003 16:23 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2003 15:10 schreef Leviathanica het volgende:
Hier kan ik zooo boos om worden, zulke gasten verdienen het om gemarteld te worden en om gecastreerd te worden!!!


I state what i said before. Doe er dan wat mee wat nog nuttig is voor de mensheid (tenminste nuttig lijkt).


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 08-07-2003 16:29 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2003 10:50 schreef enforcer het volgende:
Ik las op de Rock Hard site dat in de nackt van zaterdag op zondag een jonge vrouw (23) is verkracht door een of andere kerel.
Hij wurgde haar en heeft haar meerdere uren achter elkaar misbruikt!

Ongelofelijk dat zoiets gebeurd op een festival, ik krijg er gewoon kotsneigingen van!

gelukkig las ik dat de vermoedelijke dader een corpulente eindtwintiger is aangehuoden, ik hoop dat ze hem aan een hele hoge boom ophangen!


Van mij mogen ze zijn pik eraf snijden en in zijn bek douwen om die dan dicht te naaien. Jezus, ik kan echt niet begrijpen dat een gozer zoiets doet. Ga dan naar de hoeren als je zo nodig seks moet.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-07-2003 16:30 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2003 16:18 schreef karnivoor het volgende:
dit soort opmerkingen worden dagelijks gemaakt en alleen hij wordt gebanned... apart... ben mij maar net zo hard dan samen met vele anderen die dezelfde opmerkingen wel eens maken

is hij alweer gebanned dan?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-07-2003 16:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2003 14:37 schreef Mortanius het volgende:
Wat valt er te snappen, heel simpel:
iedereen draagt wat hij wil, hoe uitdagend ook, speelt geen rol.
Er is geen enkele reden voor verkrachting enkel conclusie: geestesziek.

Dus hoe dan ook moeten vrouwen altijd blijven uitkijken - speelt geen rol hoe ze zijn gekleed - voor die zotten en zich er proberen voor te behoeden.

(spieren kweken )
Tuurlijk heb je gelijk, helaas is de realiteit niet zo.


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen