IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Nortt Vorige pagina | Volgende pagina
DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 06-10-2004 0:11 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

Nortt... jaaah lekkere muziek... beetje vaag maar opzich wel nice !


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 06-10-2004 8:59 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

Het wordt wellicht saai/vervelend, maar ook over Nortt is iets te vinden op http://www.vampire-magazine.com/reviews.asp?id=3264


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 17-11-2004 20:25 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Heeft iemand een adresje waar Gudsforladt nog te verkrijgen is? Krijg steeds meer spijt dat ik hem niet eerder gekocht heb, ondanks de prijs


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 17-11-2004 21:26 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

die box heb je het over?


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 18-11-2004 10:27 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2004 21:26 schreef aerodis het volgende:
die box heb je het over?


jah


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 18-11-2004 10:40 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Ik had Gudsforladt op LP en ook nog een 7" en ik geloof niet dat ik ooit eerder zulke saaie kutmuziek gehoord heb. Het is absoluut niet mijn ding. Te langzaam, te eentoning etc.


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 18-11-2004 10:41 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2004 10:40 schreef Gangrad het volgende:
Ik had Gudsforladt op LP en ook nog een 7" en ik geloof niet dat ik ooit eerder zulke saaie kutmuziek gehoord heb. Het is absoluut niet mijn ding. Te langzaam, te eentoning etc.


Ieder zijn ding inderdaad

[Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 18-11-2004 10:41]


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-02-2005 23:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Graven vandaga ontvangen .. lekker schijffie ...



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 25-02-2005 9:54 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2005 23:21 schreef Jenje het volgende:
Graven vandaga ontvangen .. lekker schijffie ...




Inderdaad leuk, maar Gudsforladt klinkt vele malen beter.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 03-06-2005 10:23 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Ik heb gisteren Gudsforladt mogen ontvangen! Alleen heb ik nummer 67 van 1000. Hebben ze die CD weer in een iets andere versie uitgebracht dan? Ik vind het zo raar dat ik zo'n laag nummer heb. De CD is immers al een hele tijd uit.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 04-06-2005 1:04 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Eternity Records heeft nog een paar Gudsforladt lp's. 12 euro p/s


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 07-01-2006 8:10 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Heb nu Hedengang opstaan, ook een lekker stukje muziek


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 07-01-2006 9:38 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

En de nieuwe, "Ligfærd" is uit via THR.


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 07-01-2006 11:03 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2006 9:38 schreef Gangrad het volgende:
En de nieuwe, "Ligfærd" is uit via THR.


Gaaf!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


metalmook
Usericon van metalmook
Posted 07-01-2006 13:43 by metalmook Wijzig reactieProfiel van metalmookQuote dit bericht

't is weer een erg lekker schijfje geworden in de typische Nortt stijl.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 07-01-2006 13:44 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Gaaaf, maar eens bestellen binnenkort


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 07-01-2006 14:28 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ja, same here.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 07-01-2006 14:28 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Even wachten op het uitzendbureau

1000 euro for teh win!!


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 10-01-2006 20:25 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2006 9:38 schreef Gangrad het volgende:
En de nieuwe, "Ligfærd" is uit via THR.


Binnenkort ook te verkrijgen bij Displeased.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-01-2006 20:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jep .. maar eerst wat samples horen, Graven is wel geinig maar verveelt snel


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 22-01-2006 20:02 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

Zeer gave CD, heeft hier gisteren een paar rondjes zitten draaien.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 23-01-2006 0:41 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Iets bekend over een LP-versie?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-01-2006 0:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

+1


signature


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 23-01-2006 0:53 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 23 januari 2006 0:41 schreef WhiteRider het volgende:
Iets bekend over een LP-versie?


LP's zijn gay


Phygor
Huiver ende beef
Usericon van Phygor
Posted 23-01-2006 1:56 by Phygor Wijzig reactieProfiel van PhygorQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2005 10:23 schreef Mark Z het volgende:
Ik heb gisteren Gudsforladt mogen ontvangen! Alleen heb ik nummer 67 van 1000. Hebben ze die CD weer in een iets andere versie uitgebracht dan? Ik vind het zo raar dat ik zo'n laag nummer heb. De CD is immers al een hele tijd uit.



Hm, ik heb nr 100, alleen staat er bij mij 'promo' voor. Waar dat op slaat mag Joost weten, want het is een overduidelijke vadsige digibook.


Penumbra hoards ye, God of revulsion


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen