IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Nortt Vorige pagina
Bijlensmid
Usericon van Bijlensmid
Posted 10-08-2011 16:23 by Bijlensmid Wijzig reactieProfiel van BijlensmidQuote dit bericht

Heeft iemand enig idee hoe contact op te nemen met Nortt? Myspace is geloof ik een fanpage, en op www.nortt.dk staan geen enkele contactgegevens. Heb al een mail naar Nortt's label Avant Garde Music gestuurd of zij me kunnen helpen, maar ik vrees dat die niet gaan reageren. Toevallig iemand die dit leest die al eens een interview met Nortt heeft gedaan en mij verder kan helpen?


Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot.


codex4
Usericon van codex4
Posted 10-08-2011 16:57 by codex4 Wijzig reactieProfiel van codex4Quote dit berichthttp://www.gardenofexile.com

Volgens mij houdt hij zich bewust op de achtergrond, dus gaat lastig worden. Er komt binnenkort trouwens wel wat nieuws aan. Check interview van een maand geleden:

http://www.lurkerspath.com/2011/06/21/conversing-with-nortt/



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-08-2011 17:05 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

werd tijd!


signature


metalmook
Usericon van metalmook
Posted 10-08-2011 18:38 by metalmook Wijzig reactieProfiel van metalmookQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2011 16:23 schreef Bijlensmid het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe contact op te nemen met Nortt? Myspace is geloof ik een fanpage, en op www.nortt.dk staan geen enkele contactgegevens. Heb al een mail naar Nortt's label Avant Garde Music gestuurd of zij me kunnen helpen, maar ik vrees dat die niet gaan reageren. Toevallig iemand die dit leest die al eens een interview met Nortt heeft gedaan en mij verder kan helpen?


Ik heb z'n e-mail adres, stuur me anders even een mailtje (zie mn profielgegevens).


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-12-2017 16:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 29-12-2017 7:54 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2004 15:43 schreef Mark Z het volgende:
ben nu de CD "Gudsforladt" aan het beluisteren... vette poep


Tja tegenwoordig vind ik er niet heel veel meer aan. Het nieuwe album gisteren geprobeerd, maar doet me vrij weinig.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 09-01-2018 11:20 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Tegen mijn verwachtingen in vind ik de nieuwe erg fijn. Niets baanbrekends, maar een heerlijke invulling van de sound die ik al ken van oa. Galgenfrist. De ambient-aanpak staat me wel aan.

edit: overigens al jaren geen Nortt meer geluisterd, dus als de nieuwe al ergens goed voor is, is het dat ik weer eens mijn muziekmappen induik.

[Dit bericht is gewijzigd door Dirge for november op 09-01-2018 11:20]



Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen