IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Grote brand verwoest kerk Vorige pagina
Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 25-12-2004 13:09 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

nieuw?


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 25-12-2004 13:11 by Fleshcrawler Wijzig reactieProfiel van FleshcrawlerQuote dit berichthttp://www.flikkereeneindop.nl

quote:
Op 24 december 2004 20:03 schreef Misanthrope het volgende:
Wat een enorme gaye actie. En wat is iedereen die dit gaaf vindt GAY.


Het doet me niks, maar gaaf vind ik het nou ook niet



There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 25-12-2004 13:24 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2004 20:03 schreef Misanthrope het volgende:
Wat een enorme gaye actie.

Dus als het kortsluiting is vind jij dat gay


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Ivo
Usericon van Ivo
Posted 25-12-2004 17:42 by Ivo Wijzig reactieProfiel van IvoQuote dit bericht

lijkt wel of er de laatste tijd meer oude dingen in de fik gaan...

van www.fok.nl

Een monumentale molen uit 1628 is zaterdagochtend volledig uitgebrand. De molen aan de Hoornse Vaart in Alkmaar brandde vijf jaar geleden ook al gedeeltelijk uit. De restauratie, met een prijskaartje van een half miljoen euro, was bijna klaar. Er is nog niets bekend over de oorzaak van de brand. De brand vijf jaar geleden was aangestoken, maar een dader is nooit gevonden.

Volgens de politie brak de brand om 06.00 uur uit. De bewoonster van de molen wist op tijd te vluchten. De brandweer kon niet meer voorkomen dat de molen totaal uitbrandde.



Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 25-12-2004 18:08 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

't maakt dan misschien mooie plaatjes, maar 't is wel gruwelijk zonde van de gebouwen


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Inferno
HEUUUJ
Usericon van Inferno
Posted 25-12-2004 18:55 by Inferno Wijzig reactieProfiel van InfernoQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2004 18:08 schreef Phriar het volgende:
't maakt dan misschien mooie plaatjes, maar 't is wel gruwelijk zonde van de gebouwen


Klopt. Die oude gebouwen hebben meestal wel een mooie uitstraling.


Het zal je moeder maar wezen...


Phygor
Huiver ende beef
Usericon van Phygor
Posted 26-12-2004 14:54 by Phygor Wijzig reactieProfiel van PhygorQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2004 20:10 schreef invictis het volgende:
ik vindt het gaaf



Jij schrijft dan ook 'ik vind' met dt.

Ik vind dit een uitermate trieste actie. Stelletje cultuurbarbaren. Kerken zijn gaaf. En in het gros van deze monumenten worden geen 'verdervelijke' gristelijke ceremonies meer gehouden, dus waar hebben we het dan over. Ook is het triest dat zoveel mensen zo'n tyfushekel aan christenen hebben, alsof het trendy is. Sure, het is ook niet mijn favo volkje, maar laat iedereen even in zijn waarde. Stelletje meelopers.


Penumbra hoards ye, God of revulsion


invictis
Usericon van invictis
Posted 26-12-2004 15:07 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

jij weet mijn motivatie geen eens zaadmuil, alsof het kerkelijk instituut vandaag de dag niet meer aan onderdrukking doet wou je zeggen?
Open je ogen eens gast.


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 26-12-2004 15:11 by Fleshcrawler Wijzig reactieProfiel van FleshcrawlerQuote dit berichthttp://www.flikkereeneindop.nl

quote:
Op 26 december 2004 14:54 schreef Phygor het volgende:
Jij schrijft dan ook 'ik vind' met dt.

Ik vind dit een uitermate trieste actie. Stelletje cultuurbarbaren. Kerken zijn gaaf. En in het gros van deze monumenten worden geen 'verdervelijke' gristelijke ceremonies meer gehouden, dus waar hebben we het dan over. Ook is het triest dat zoveel mensen zo'n tyfushekel aan christenen hebben, alsof het trendy is. Sure, het is ook niet mijn favo volkje, maar laat iedereen even in zijn waarde. Stelletje meelopers.


Ja he vind ik nou ook tssssssss......

[Dit bericht is gewijzigd door Fleshcrawler op 26-12-2004 15:11]


There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 26-12-2004 16:38 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 26 december 2004 14:54 schreef Phygor het volgende:
Ook is het triest dat zoveel mensen zo'n tyfushekel aan christenen hebben, alsof het trendy is. Sure, het is ook niet mijn favo volkje, maar laat iedereen even in zijn waarde.

Waarom?! Geloof worDT gebracht als waarheid, kinderen worden verpest, culturen om zeep geholpen, mensen verkettert, en jij vinDT dat dat maar moet worden toegelaten


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Phygor
Huiver ende beef
Usericon van Phygor
Posted 26-12-2004 17:58 by Phygor Wijzig reactieProfiel van PhygorQuote dit bericht

quote:
Op 26 december 2004 15:07 schreef invictis het volgende:
jij weet mijn motivatie geen eens zaadmuil, alsof het kerkelijk instituut vandaag de dag niet meer aan onderdrukking doet wou je zeggen?
Open je ogen eens gast.



Haha aansteller. Klinkt meer alsof je vroeger sexueel misbruikt bent door je dominee. En als er mensen onderdrukt worden, is dat altijd nog door andere mensen, en niet door gebouwen. 'Ja, alle kerken moeten maar afgefikt worden, want er werden mensen in onderdrukt!' Wat een onzin.


Penumbra hoards ye, God of revulsion


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-12-2004 18:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Een kerk is niet zo maar een gebouw he ...
Status e.d. ...

Maar was deze laatste niet door kortsluiting afgefikt?

DIe molen is overigens waarschijnlijk wel aangestoken en dat is vele malen erger.


edit: GODVER

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 26-12-2004 18:56]


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 26-12-2004 18:44 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 26 december 2004 18:03 schreef Jenje het volgende:
Een kerk is niet zo maar een gebouw he ...
Status e.d. ...

Maar was deze laatste niet door kortsluiting afgefikt?

DIe molen is overigens waarschijnlijk wel aangesloten en dat is vele malen erger.


Aangesloten?? Waaraan??


spelfout weggehaald...


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 26-12-2004 18:48 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2004 20:10 schreef invictis het volgende:
ik vindt het gaaf


Nee, dat vind je niet.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-12-2004 18:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 26 december 2004 18:44 schreef varanus het volgende:
Aangesloten?? Waaraan??
Grmbl


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 26-12-2004 19:25 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 26 december 2004 18:44 schreef varanus het volgende:
Aangesloten?? Waaraan??
220?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 26-12-2004 19:44 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 26 december 2004 15:07 schreef invictis het volgende:
jij weet mijn motivatie geen eens zaadmuil, alsof het kerkelijk instituut vandaag de dag niet meer aan onderdrukking doet wou je zeggen?
Open je ogen eens gast.
Op welke manier wordt jij door de kerk onderdrukt? Je motivatie is waarschijnlijk je gebrek aan hersencapaciteit en een doorgeschoten vorm van kuddegedrag.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 26-12-2004 19:48 by Ishtar Wijzig reactieProfiel van IshtarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

quote:
Op 26 december 2004 18:03 schreef Jenje het volgende:
Een kerk is niet zo maar een gebouw he ...
Status e.d. ...

Maar was deze laatste niet door kortsluiting afgefikt?

DIe molen is overigens waarschijnlijk wel aangestoken en dat is vele malen erger.


edit: GODVER


Ja klopt, de renovatie was bijna klaar en nou is ie weer afgefikt. Echt jammer, molens zijn gaaf.


~ By the fallen one I shall arise ~


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 26-12-2004 19:49 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 26 december 2004 18:56 schreef Jenje het volgende:
Grmbl




spelfout weggehaald...


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 26-12-2004 19:53 by Ishtar Wijzig reactieProfiel van IshtarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

quote:
Op 26 december 2004 19:25 schreef Greycloak het volgende:
220?


230.


~ By the fallen one I shall arise ~


Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 02-01-2005 18:38 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

Was dat niet die kerk waar je langs komt op weg naar de 013??


Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-01-2005 18:52 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Hoezo, krijg je opeens flashbacks?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 02-01-2005 20:27 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2005 18:52 schreef Greycloak het volgende:
Hoezo, krijg je opeens flashbacks?


Ja
Ben niet zo bekend in Tilburg, en ken toevallig die ene kerk omdat je er langs komt als je naar de 013 loopt...


Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon


valfar
Usericon van valfar
Posted 09-05-2005 23:26 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer




Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen