IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Heerschende cartoons op TeeVee. Vorige pagina | Volgende pagina
Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 14-07-2003 17:08 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

quote:
Op 14 juli 2003 17:07 schreef No Nonsense het volgende:
Is dat een 'cartoon'?


Jup

er is ook een film gemaakt ja maar er bestaat ook een tekenfilmserie van

[Dit bericht is gewijzigd door Sorpresa op 14-07-2003 17:09]


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 14-07-2003 17:24 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ren & Stimpy heerscht! De Happy Happy Joy Joy Song! http://frogstar.com/wav/displaywav.asp?fil=happyjoy.wav
Snelkoppeling kopieren en in je adresbalk plakken.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 14-07-2003 17:41 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl



link mag niet...

http://frogstar.com/wav/tv-ren-stimpy.asp

[Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 14-07-2003 17:43]


Oud Vuil.


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 14-07-2003 18:23 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

LOL, die evil laughters zijn super


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 14-07-2003 20:36 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Die nieuwere series op Nickelodeon zijn sowieso allemaal nogal prut. Spongebob is heel af en toe lekker overtrokken, maar verder erger ik me alleen maar aan de stem van die spons eigenlijk.

Engelstalige Eek the Cat is het beste wat ooit op tv geweest is, ik heb nog een enorme hoeveelheid aan kleine mp3's en mpg's uit die serie, de ene quote nog geweldiger dan de andere:

"Biff, why are you screaming?! O, I see... Well then, let me join you..."

"Do you know the muffin man? Do you know him? Well? He's here I tell you! I saw him! He's after me!"

Stel quotes van Hank & Chip, thunderlizards, enz enz.

Ik ben die link kwijt, als ik eraan denk gooi ik ze wel allemaal op de server.

Vroeger vond ik HE-man, Dinoriders, Denver the last dinosaur, Dungeons & Dragons en de transformers erg tof.

Ik heb vorig jaar nog eens wat HE-man cartoons geDL via kazaa, wat een slechte serie is dat eigenlijk! Vooral die "wijze les" op het eind van een aflevering. HE-man rost de hele aflevering lang ventjes in elkaar, en bij de wijze les vertellen ze je dat je ook zonder te vechten dingen samen op kunt lossen .


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 14-07-2003 20:41 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Sommige ouwe Disney-stuff is anders ook om je dood te lachen : vooral Donald Duck en Goofy doen me wel eens strike liggen. Verder nog : Tex Avery (superkrankzinnig!),Ren en Stimpy,Itchy en Scratchy (het betere slasherwerk in tekenfilmformaat),de Simpsons en natuurlijk South Park en Beavis en Butthead.


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 14-07-2003 21:15 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

oja, beavis ad butthead en duckman, hoe kon ik die nou vergeten.


Oud Vuil.


Seek & Destroy
Usericon van Seek & Destroy
Posted 14-07-2003 22:14 by Seek & Destroy Wijzig reactieProfiel van Seek & DestroyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/hexxor

The Simpsons
Futurama
Family Guy ( Stewie is Meesterlijk :D )
Beavis & Butthead
Southpark

Allemaal heersend natuurlijk....

MAAAAARRRRRR!!!! Wat iedereen nog vergeet!

KING OF THE HILL!!!


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 14-07-2003 22:16 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2003 17:24 schreef Heiden het volgende:
Ren & Stimpy heerscht! De Happy Happy Joy Joy Song! http://frogstar.com/wav/displaywav.asp?fil=happyjoy.wav
Snelkoppeling kopieren en in je adresbalk plakken.
*boem* *valt om*

ROFL!


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 14-07-2003 22:26 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ren & Stimpy was lachen!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 14-07-2003 22:28 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 14 juli 2003 22:26 schreef Heiden het volgende:
Ren & Stimpy was lachen!


hehheh, ik heb nu weer eens nieuwe windows starten geluidjes enzo, goeie site!


Oud Vuil.


Murderer
Usericon van Murderer
Posted 14-07-2003 22:36 by Murderer Wijzig reactieProfiel van MurdererQuote dit bericht

Ik vond Johnny Bravo, Cow and chicken, Dexters lab, Simpons leuk.
Jammer dat cartoon network weg is.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 14-07-2003 22:36 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Nu ook 's avonds Nickelodeon!


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 14-07-2003 23:13 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2003 23:53 schreef webblaster wim het volgende:
als er al zo'n topic is, sluiten dan maar, maar ik kon nix in die richting vinden, vandaar.

en anders, mods, gaarne een knip en plak aktie uwerzijde.

maarrre, even voor de liefhebbers,

vanaf morgen op nickeledeon(ofzo) om 22.00...

tromgeroffel...

REN AND STIMPY

en later die avond nog een keer, maar of dat een herhaling is??? staat er niet bij.

en dat elke werkdag.

iig staat in huize webblaster wim de video al ingesteld en op timer, dat gaan we eens fijn opnemen!!!

want ren and stimpy heerscht!!! zou ik bijna vergeten te melden.


Bedankt voor de tip man!!!!!! Ik heb weer genoten En straks komt er weer een aflevering, hopelijk geen herhaling van 22.00.

Spongebob Squarepants eat your heart out!!!!


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 15-07-2003 0:47 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2003 17:04 schreef Visor het volgende:
The Simpons blijft goed! Maar wat vind iedereen toch zo leuk aan sponge bob? Het is lelijk getekent, niet grappig, niet serieus en de verhaaltjes slaan nergens op!



Het is ook niet zo goed maar t is melig... blik en verstand op oneindig.

"En nu?" "Plankgas? "Ja! ehh NEEEEEEE!!!" *BOEM* "Oh Spongebob... waarommmm?"
Nederlandse versie is leuk, maar ze gaan nu ook in t engels uitgezonden worden


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 15-07-2003 1:06 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Alfred J. Kwak is er weer op, tussen de middag!!


..."Hate can only create more hate"...


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 15-07-2003 1:09 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2003 1:06 schreef Immortella het volgende:
Alfred J. Kwak is er weer op, tussen de middag!!




Valt bij mij in de categorie Calimero en Bassie&Adriaan
Was ooit leuk maar dat ben ik (wonder boven wonder) ontgroeid


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 15-07-2003 1:11 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2003 1:09 schreef Blackjack het volgende:

Valt bij mij in de categorie Calimero en Bassie&Adriaan
Was ooit leuk maar dat ben ik (wonder boven wonder) ontgroeid


hehehe... wist je trouwens dat 'De smurfen' ook trug zijn?
Wel 's van humor gehoord btw
Sorry hoor, was heel flauw...


..."Hate can only create more hate"...


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 15-07-2003 1:13 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2003 1:11 schreef Immortella het volgende:
hehehe... wist je trouwens dat 'De smurfen' ook trug zijn?
Wel 's van humor gehoord btw
Sorry hoor, was heel flauw...



Smurfen zijn wel okee, al vond ik die oude stemmetjes cooler. Ik ben trouwens ontieglijk geshockeerd door de Smurfen. Zei Gargamel opeens: "Ik haat die klote-smurfen!".

Is toch geen taal voor een kinderprogramma.


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 15-07-2003 1:16 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2003 1:13 schreef Blackjack het volgende:
Smurfen zijn wel okee, al vond ik die oude stemmetjes cooler. Ik ben trouwens ontieglijk geshockeerd door de Smurfen. Zei Gargamel opeens: "Ik haat die klote-smurfen!".

Is toch geen taal voor een kinderprogramma.


Nee dat kan echt niet nee! Hmmm, dat heb ik ook nog nooit gehoord Ik als doorgewinterde 'smurfenfan' zou dat toch moeten weten...


..."Hate can only create more hate"...


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 15-07-2003 1:17 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com



SHIN CHAN!!!!!!!!!!!!

Echt heersend! Een kind van vijf die nu al rebelleert als een puber! Elke dag op Fox Kids om 17:30!!!



Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 15-07-2003 1:26 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2003 1:16 schreef Immortella het volgende:
Nee dat kan echt niet nee! Hmmm, dat heb ik ook nog nooit gehoord Ik als doorgewinterde 'smurfenfan' zou dat toch moeten weten...



Een kameraad van me vertelde me dat, ik had die aflevering later geloof ik nog terug gezien (gedeelte dan). T waren die nieuwe afleveringen in ieder geval.


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 15-07-2003 12:14 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2003 1:17 schreef Carnagath het volgende:

SHIN CHAN!!!!!!!!!!!!

Echt heersend! Een kind van vijf die nu al rebelleert als een puber! Elke dag op Fox Kids om 17:30!!!


ik kan daar echt niet naar kijken. Die tekenstijl is echt vreselijk..


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 15-07-2003 12:16 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2003 1:06 schreef Immortella het volgende:
Alfred J. Kwak is er weer op, tussen de middag!!




ik zit het nu net te kijken..

dat ik dit ooit enorm spannend vond zeg..


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-07-2003 12:16 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2003 1:11 schreef Immortella het volgende:
hehehe... wist je trouwens dat 'De smurfen' ook trug zijn?
Wel 's van humor gehoord btw
Sorry hoor, was heel flauw...

die zijn nooit weggeweest, volg die blauwe kabouters al 19 jaar


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen