IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Heerschende cartoons op TeeVee. Vorige pagina | Volgende pagina
Zenial
Usericon van Zenial
Posted 07-10-2003 0:54 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Heb pas Futurama seizoen 1 op DVD gekocht. Tering wat heerst het toch. Ook erg leuk omdat bij elke aflevering een commentaartrack zit


Zenial


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 07-10-2003 8:26 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 15 juli 2003 22:27 schreef Heiden het volgende:
Ren & Stimpy heerschte weer!
"They robbed from the rich and would give to....the criminally insane!"


Heiden jongen, jij gaat jaloers zijn. Ik heb zojuist een set collectable cards van R&S teruggevonden in een doos met Action figures!!! Geweldig!!! Dat ik om zoiets zo blij kan zijn..


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


campske666
Usericon van campske666
Posted 07-10-2003 8:29 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2003 22:57 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik vond Ren & Stimpy wel cool, maar wat er grappig is aan Sponge Bob is mij een compleet raadsel... zoiets debiels heb ik in geen tijden gezien, sorry.


Ren & stimpy heersen
Sponge bob wordt volgens mij niet uitgezonden in het land der Belgae...


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 07-10-2003 8:32 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

sponsbob is homosexueel

toffe dingen zijn The Simpsons, King of the Hill, Futurama, etcx.


11.45: restate my assumptions


campske666
Usericon van campske666
Posted 07-10-2003 8:35 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2003 8:32 schreef Styhn het volgende:
sponsbob is homosexueel

toffe dingen zijn The Simpsons, King of the Hill, Futurama, etcx.


Je vergeet the kings of comedie caroons:

SOUTH PARK


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 07-10-2003 8:41 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Angry Beavers geweldige cartoon en Futurama ook nog steeds... ééns kijken of ik die dvd's ergens op de kop kan tikken.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 07-10-2003 9:09 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 7 oktober 2003 8:35 schreef campske666 het volgende:
Je vergeet the kings of comedie caroons:

SOUTH PARK


Mwoah, is wel cool, maar dat heb ik nu wel weer een beetje gehad.


11.45: restate my assumptions


campske666
Usericon van campske666
Posted 07-10-2003 9:13 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2003 9:09 schreef Styhn het volgende:
Mwoah, is wel cool, maar dat heb ik nu wel weer een beetje gehad.


k heb alle afleveringen meerdere keren gezien, maar k blijf Cartman Ge-ni-aal vinden.


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 07-10-2003 17:10 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

Catdog
en de smurfen natuurlijk
de snorkels

Oh, en de beste aller tijden Boes de Koe


Ovide


true disco chick


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 07-10-2003 17:12 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:

de snorkels

Vooral Toeter!

Ik was'n groot fan van de freggels, maar da's niet echt cartoon he.


mvg wk10


chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 07-10-2003 18:07 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

Dexter's Lab (in EN)
Johnny Bravo (in EN)
Spongebob Squarepants (in NL)
Southpark (in EN)

[Dit bericht is gewijzigd door chrishetmetaalhoofd op 07-10-2003 18:08]


www.error-band.tk - Melodic Death Metal


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 07-10-2003 23:39 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 7 oktober 2003 17:10 schreef pale enchantress het volgende:
en de smurfen natuurlijk
de snorkels

Oh, en de beste aller tijden Boes de Koe


Ovide

JAAAAAAAAAAAAA, die heershen de pan uit, heerlijk om naar te kijken **herinnert zich de talloze keren dat hij met Boes onder tafel lag van het gieren **
Verder nog Roadrunner, Bugs Bunny, Daffy Duck, Calimero (dat stemmetje), vroeger ook zware fan geweest van Dino Riders, Thundercats en co.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 07-10-2003 23:42 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

die laat zich niet koeieneren, Boes Boes, Boes Boes!!
zo vaak gekeken


Subtiel kamerolifantje


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 07-10-2003 23:45 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 7 oktober 2003 23:42 schreef stigma het volgende:
zo vaak gekeken


En ik niet misschien, zo vaak gezien en keer op keer onder tafel gegierd van het lachen


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 07-10-2003 23:47 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

1 van de meest droge cartoons ooit denk ik. en die schildpad die altijd maar weer haar schild brak...
eigenlijk ging het vrijwel altijd over hetzelfde nu ik er zo over nadenk.


Subtiel kamerolifantje


Orion
Usericon van Orion
Posted 08-10-2003 8:12 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

hamtaro


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Sater
Usericon van Sater
Posted 08-10-2003 8:47 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2003 17:10 schreef pale enchantress het volgende:
Oh, en de beste aller tijden Boes de Koe

het was geen Koe iig....

" Welke os kan nooit iets leren" ofzoiets was de begintune.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 08-10-2003 8:52 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2003 8:47 schreef Sater het volgende:
het was geen Koe iig....

" Welke os kan nooit iets leren" ofzoiets was de begintune.

idd, een os, lekker vettig altijd met die vervormingen enzo


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 08-10-2003 9:09 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza



Iedereen heeft recht op mijn mening.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 08-10-2003 11:10 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Waar zijn <b>PINKY AND THE BRAIN</b> gebleven????


I Find That I Am Not There...


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 08-10-2003 11:41 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

Power Puff Girls!
Daar zitten zo veel dingen in, die alleen volwassenen begrijpen.. Net zoals 'him' de travestiet duivel....


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 08-10-2003 11:51 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2003 9:09 schreef Leviathanica het volgende:



Happy happy joy joy!

De oudere filmpjes van Tom & Jerry zijn ook gaaf. De pijngrimassen op die gezichten altijd, en die geluiden!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 08-10-2003 12:10 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Heersend:

- Simpsons (is dit trouwens de enige tekenfilm die NOOIT vertaald is geweest naar het Nederlands?? )
- Ren and Stimpy
- Alfred J. Kwak
- King of the hill
- The Head (MTV nostalgie)
- Migraine Boy (idem)
- The Tick
- Futurama (al haalt het bij verre niet het niveau van Simpsons)
- Southpark (al is de lol er na een seizoen of 2 ook wel af)

Verwerpelijke troep:

- Spungebob (best grappig, voor een aflevering..)
- alles op Nickelodeon behalve Ren and Stimpy ..
- alles op foxkids (vooral al die dragonball a t/m z en verwante semi-manga troep)

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 08-10-2003 12:11]


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 08-10-2003 12:12 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

de FREGGELS godverdomme blijven het best.
Vooral die kleine bouwvakkers die opgegeten werden door de freggels en die sprekende madam composthoop, die waren super.


mvg wk10


invictis
Usericon van invictis
Posted 08-10-2003 12:27 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

Vroeger vond ik dungeons & dragons helemaal te gek.
Verder vond ik EEK! en thunderlizards helemaal super en ook jack the Pirate maar helaas hebben die klojo's die series nu nederlands gesproken




Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen