IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Virgin Black Vorige pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-04-2008 13:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik dacht al ja, ik kon er nergens wat van vinden ..


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 16-04-2008 21:10 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Fortissimo is echt een meesterlijk album. Ik zit hier gewoon met kippenvel te luisteren. Voor mij kan dit album in 1 adem genoemd worden met Turn loose the swans en The silent enigma.

Ik realiseer me dat dit behoorlijk pittige woorden zijn maar ik vind het album echt zo goed.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-04-2008 21:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

vind de vergelijking alleen nergens op slaan, behoorlijk andere genres ..


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-04-2008 21:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

idd, die romantiek maakt me misselijk


signature


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 16-04-2008 21:19 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 16 april 2008 21:12 schreef Jenje het volgende:
vind de vergelijking alleen nergens op slaan, behoorlijk andere genres ..


Andere genre's? Het is beide doom met een melodieuse inslag en death metal invloeden. Wat is er precies zo anders?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


lygophile
de rogue
Usericon van lygophile
Posted 10-06-2009 17:27 by lygophile Wijzig reactieProfiel van lygophileQuote dit bericht

volgens mij had requiem-pianissimo er allang uit moeten zijn. weet iemand hier iets van?

/ongeduldig


Arwen777
Usericon van Arwen777
Posted 10-06-2015 21:49 by Arwen777 Wijzig reactieProfiel van Arwen777Quote dit bericht

Prachtige band, al jaren mijn favoriet, heb alle mogelijke cd's van wat ik weet plus contact met Samantha Escarbe (schat van een vrouw).


Lux aeterna luceat eis, Domine, cum sanctis tuis in aeternum, quia pius es. Requiem aeternam dona eis, Domine; et lux perpetua luceat eis


Arwen777
Usericon van Arwen777
Posted 10-06-2015 21:50 by Arwen777 Wijzig reactieProfiel van Arwen777Quote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2009 17:27 schreef lygophile het volgende:
volgens mij had requiem-pianissimo er allang uit moeten zijn. weet iemand hier iets van?

/ongeduldig


Heb het nagevraagd aan Samantha al een tijdje terug, helaas wegens omstandigheden waar ze niet veel over kwijt wou, doet de band niet veel op het moment, waarschijnlijk in de toekomst. Dat is wat ik ervan begrepen heb.


Lux aeterna luceat eis, Domine, cum sanctis tuis in aeternum, quia pius es. Requiem aeternam dona eis, Domine; et lux perpetua luceat eis


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-06-2015 21:54 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ik heb Sombre Romantic en Elegant and Dying. Al een tijd niet meer geluisterd. Binnenkort maar weer eens op zetten. Zijn zeker toffe albums.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Arwen777
Usericon van Arwen777
Posted 10-06-2015 21:57 by Arwen777 Wijzig reactieProfiel van Arwen777Quote dit bericht

Ok

Ik heb Sombre Romantic, Elegant and dying en Reguiem mezzo forte. Baal ervan dat ze verder ook niet echt een officiële site of facebook hebben van wat ik merk, behalve gerund door de fans zelf.


Lux aeterna luceat eis, Domine, cum sanctis tuis in aeternum, quia pius es. Requiem aeternam dona eis, Domine; et lux perpetua luceat eis


Arwen777
Usericon van Arwen777
Posted 10-06-2015 22:39 by Arwen777 Wijzig reactieProfiel van Arwen777Quote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2015 21:54 schreef altx het volgende:
Ik heb Sombre Romantic en Elegant and Dying. Al een tijd niet meer geluisterd. Binnenkort maar weer eens op zetten. Zijn zeker toffe albums.



Mijn kleine stukje kunst in me kamer. ^^





Lux aeterna luceat eis, Domine, cum sanctis tuis in aeternum, quia pius es. Requiem aeternam dona eis, Domine; et lux perpetua luceat eis


ProgTon777
Usericon van ProgTon777
Posted 11-06-2015 0:01 by ProgTon777 Wijzig reactieProfiel van ProgTon777Quote dit berichthttp://https://www.instagram.com/christianmetalhorde?igsh=ZHl5ZzlqazUxaXRz

Wel nice dat je überhaupt contact hebt met een bandlid. Wellicht brengen ze ooit nog eens pianissimo uit


Arwen777
Usericon van Arwen777
Posted 11-06-2015 1:20 by Arwen777 Wijzig reactieProfiel van Arwen777Quote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2015 0:01 schreef ProgTon777 het volgende:
Wel nice dat je überhaupt contact hebt met een bandlid. Wellicht brengen ze ooit nog eens pianissimo uit


Ben vrienden met Fionghuala en haar man, Shamgarrrr, Samantha ken ik een beetje. Vind t heerlijk om contact te hebben voor zover dat gewenst is zeker met bandleden van mijn lievelingsbands, ik ben dan ook best brutaal om gewoon contact te zoeken lol.

Wat betreft pianissimo, heb het nogmaals gevraagd aan Sam, ben benieuwd.

Edit: Antwoord gekregen, ik mis dus blijkbaar 1 die al uit is. :/

"Hello dear,
Yes, Requiem Fortissimo has been available for many years now.
To explain. There are 3 Requiem albums that make up "Requiem".
Requiem - Pianissimo (unreleased)
Requiem - Mezzo Forte (released)
Requiem - Fortissimo (released)

I hope this helps."

Heb nu wat duidelijker gevraagd, of er enige nieuws is over wanneer de unreleased versie uitkomt. Ze blijft vaak mysterieus moet ik zeggen, plus mijn engels helpt ook niet echt.

Edit 2: Antwoord terug, beetje samengevat: The band has been on hold for many years, the reasons are great and difficult.

[Dit bericht is gewijzigd door Arwen777 op 12-06-2015 11:36]


Lux aeterna luceat eis, Domine, cum sanctis tuis in aeternum, quia pius es. Requiem aeternam dona eis, Domine; et lux perpetua luceat eis


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen