IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Swans Vorige pagina | Volgende pagina
Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 09-05-2014 6:39 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2014 20:06 schreef Paul het volgende:
Ik heb net een stuk van dat youtube filmpje hierboven gekeken maar ik snap niet wat er zo vet aan is. Continue herhaling van het zelfde irritante stukje en dan zit die zanger er als een bezopen hond door heen te bleren. Nee, niet aan mij besteedt.
+veel.

Ronduit irriterende muziek zelfs.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 09-05-2014 8:55 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik denk ook niet dat het de bedoeling is om lekker in het gehoor te liggen.

Deze ochtend op de trein de eerste drie nummers van de nieuwe plaat kunnen horen, wat zijn die weer goed! Beste bandontdekking van het afgelopen jaar. En ja, ik schaam me ervoor.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 09-05-2014 12:21 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Waar is de plaat zo het voordeligst te bestellen?



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 09-05-2014 13:35 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Holy shit wat is de nieuwe weer goed. Composities zijn weer buitenaards, hoe krijgen ze het voor elkaar. Dit wordt grijsdraaien.



williamblake
Usericon van williamblake
Posted 09-05-2014 13:55 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Nieuwe tour in september. AB-passage staat al genoteerd in de agenda.



HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 09-05-2014 13:57 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

quote:
Op 9 mei 2014 13:35 schreef Dirge for november het volgende:
Holy shit wat is de nieuwe weer goed. Composities zijn weer buitenaards, hoe krijgen ze het voor elkaar. Dit wordt grijsdraaien.





iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 09-05-2014 14:27 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Hij staat hier nu aan, hoge verwachtingen!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 09-05-2014 14:34 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Ik wacht tot ik de plaat in huis heb. Tot die tijd:



You have time. You are doing fine.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 09-05-2014 15:00 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2014 13:55 schreef williamblake het volgende:
Nieuwe tour in september. AB-passage staat al genoteerd in de agenda.

Ow, daar wil ik ook bij zijn!


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 09-05-2014 15:14 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Morgen kaartje kopen voor Paradiso! Weet iemand een distro binnen de EU die deze plaat zal verkopen?

Ik hoor trouwens delen terug in Bring The Sun / Toussaint L'Ouverture en Oxygen die ik tijdens het concert van Swans op Best Kept Secret 2013 gehoord heb!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 09-05-2014 15:49 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ah, nu ineens is het "delen"!


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 09-05-2014 15:54 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2014 15:49 schreef BenKnuckles het volgende:
Ah, nu ineens is het "delen"!


Ik herken toch niet of een compositie van 30+ minuten identiek overeenkomt met een concert dat ik een jaar geleden gezien heb?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 09-05-2014 18:51 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Cd's + dvd is inmiddels verstuurd.

Paradiso...hmm, beetje erg kut. 26 September is mijn eerste vakantiedag en ik geloof die zaterdag gelijk vliegen. Maar dan vanuit Weeze.
Het word hem ben ik bang van niet.
Luxe probleem dan maar



bub


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 10-05-2014 13:58 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ticket voor Paradiso in de pocket. Nu al zin.



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 12-05-2014 10:03 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Bub, Intothevoid... Al gehoord? Ik ben benieuwd naar de meningen.



Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 12-05-2014 10:29 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2014 10:03 schreef Dirge for november het volgende:
Bub, Intothevoid... Al gehoord? Ik ben benieuwd naar de meningen.


Ik heb hem inderdaad gehoord.
De lage kwaliteits rip (welke best wel ok klonk) en de cd's zijn super.
Dit na 2 keer horen. Toen weer verwijderd.
cd's en dvd zijn onderweg...en ik verwacht ze deze week in mijn brievenbus.


bub


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 12-05-2014 10:50 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Genieten.



intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 12-05-2014 15:41 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2014 10:03 schreef Dirge for november het volgende:
Bub, Intothevoid... Al gehoord? Ik ben benieuwd naar de meningen.

Nee, gaat nog wel even duren vrees ik. Platenbudget is even op...


You have time. You are doing fine.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 12-05-2014 19:26 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Succes met volhouden!



bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 12-05-2014 19:41 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2014 15:14 schreef iPim het volgende:Ik hoor trouwens delen terug in Bring The Sun / Toussaint L'Ouverture en Oxygen die ik tijdens het concert van Swans op Best Kept Secret 2013 gehoord heb!
Ook stukken van op roadburn. Of het klinkt allemaal hetzelfde.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 13-05-2014 17:02 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Nieuwe cd's inmiddels aan het draaien.

Lekker, lekker, lekker.

Overigens is mijn kopietje met handtekening (=onleesbare krabbel) van M.Gira
Toch leuk voor de heb.


bub


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 15-05-2014 9:39 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

In september in den AB. Met Pharmakon.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 10-09-2014 9:21 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

En ex-zangeres Jarboe gaat volgend jaar blijkbaar op tournee, zoals te lezen op haar Facebook:

Got the initial routing today for the Feb/Mar 2015 tour!
I'm super excited to be returning to Europe!!!

Wil ik zeer graag eens live aan het werk zien.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 10-09-2014 19:28 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ah, ga ik ook maar in de gaten houden. Zojuist Indemnity op plaat binnen gekregen en die bevalt me wel.



PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 26-09-2014 8:37 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Gisteren live in de AB meegemaakt.

Eerst Pharmakon als opwarmer



Best een mooie verschijning, die wel een ongelofelijke teringherrie wist te produceren, en een aardig potje kon 'screamen'. Maar net zoals bij Swans stond het geluid verschrikkelijk luid. Ondanks oordopjes, en een zitje op het balkon, voelt m'n linkeroor nog aan alsof er iemand met een mokerhamer op heeft geslagen.

Swans was erg intens natuurlijk, erg bezwerend en trance-opwekkend. Bij momenten werd m'n geduld op de proef gesteld, maar al bij al lieten ze een ferme indruk na.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen