IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Diabolical Masquerade Volgende pagina
Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 22-07-2003 1:01 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Toe maar weer dan...laat maar horen wat je er van vind.
Ik heb het pas 2 weken maar het is gewoon verslavend


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 22-07-2003 1:02 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2003 1:01 schreef Possessedpacman het volgende:
Toe maar weer dan...laat maar horen wat je er van vind.
Ik heb het pas 2 weken maar het is gewoon verslavend


Ken het niet... Ietsje meer info??


..."Hate can only create more hate"...


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 22-07-2003 1:02 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

Welke CD('s) heb je.... ze verschillen nl. nogal van elkaar vind ik...


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 22-07-2003 1:03 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik ken de eerste, hoe heet-ie ook alweer.... Ravendusk in my Heart?

is een solo-project (geweest??) van Blackheim (vroeger) van Katatonia.
Wat later werk ken ik ook wel. Ik vind het allemaal veel te clean en te gepolijst enzo, wel knap dat-ie het allemaal in z'n eentje gedaan heeft. Maar wat black metal betreft vind ik het bij lange na niet intimiderend of verbazend.


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 22-07-2003 1:03 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

Ik vind oa Death's Design heeeel goed


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 22-07-2003 1:06 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Ik heb Nightwork.
Nou ben ik niet zo goed in het passen van genres maar ik zou zeggen dat het black metal is. De screams zijn liggen in de buurt van Stormlord. En het geheel is goed te vergelijken met The Kovenant.

Correct me if im wrong


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 22-07-2003 1:07 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ik heb zelf Ravendusk in My Heart, Nightwork en Death's Design.

Geweldige muzikant, geweldige muziek.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 22-07-2003 1:09 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2003 1:06 schreef Possessedpacman het volgende:
En het geheel is goed te vergelijken met The Kovenant.

Nou dan! Dat is toch ook geen black?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 22-07-2003 1:10 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2003 1:06 schreef Possessedpacman het volgende:
Ik heb Nightwork.
Nou ben ik niet zo goed in het passen van genres maar ik zou zeggen dat het black metal is. De screams zijn liggen in de buurt van Stormlord. En het geheel is goed te vergelijken met The Kovenant.

Correct me if im wrong

You're wrong. Misschien een heel ietsiepitsie klein beetje Nexus Polaris, maar daar houdt het wel mee op.
Ik vind dat mr. Blakkheim een behoorlijk eigen stijl heeft ontwikkeld.



Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 22-07-2003 1:11 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

quote:
Op 22 juli 2003 1:09 schreef Voice Of Doom het volgende:
Nou dan! Dat is toch ook geen black?
ik zei toch al dat ik niet goed was in genres


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 22-07-2003 1:14 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Het is black metal, met een behoorlijke dosis heavy metal.
Helder geproduceerde gitaren, black metal stem, met een toch wel creepy sfeertje gecreëerd door de toetsenpartijen.

Gewoon Nightwork eens proberen. Prachtplaat!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 22-07-2003 1:19 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

NP: Haunted by horror
luister dat nummer en je bent verkocht


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Sater
Usericon van Sater
Posted 22-07-2003 9:13 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2003 1:03 schreef Dwaallicht het volgende:
is een solo-project (geweest??) van Blackheim (vroeger) van Katatonia.

Hehe, deze fout maak je altijd als het over Katatonia gaat. Blakkheim zit nog steeds in Katatonia alleen gebruikt hij nu zijn echte naam (Anders Nystrom).

Van Diabolical Masquerade heb ik alleen Nightwork, klinkt wel aardig maar zet em eigenlijk nauwelijks op.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


invictis
Usericon van invictis
Posted 10-03-2004 12:44 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2003 1:02 schreef Immortella het volgende:
Ken het niet... Ietsje meer info??



zal je binnenkort er wel over inlichten, ik heb er alles van liggen (ik ken jou smaak een beetje en weet zeker dat je het enorm op prijs kan stellen, had verwacht dat je het wel kon eigenlijk ). Stel je voor dat het de Opeth van de BM is (tenminste qua sfeer setting), ook een beetje richting oude Covenant en Morgul. Soort van 1-mans project, de beste heer is idd werkzaam bij Katatonia, en Dan Swano heeft ook op meerdere cd's zijn bijdrage geleverd aan Diabolical Masquerade-cd's.
Maar idd petje af voor deze kwaliteitsmuzikant, erg knap wat die allemaal uit zijn vingertjes tovert en de sfeer die hij neer kan zetten met zijn muziek .


http://www.katatonia.com/masquerade/


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 10-03-2004 12:51 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Ik ken Nightwork en Death's desingn.
Klinkt zeker goed en is gewoon het checken waard.
Lees nu dat er een nieuw cdtje gemaakt wordt.
Zal me benieuwen!


Grom
>4&X
Usericon van Grom
Posted 10-03-2004 12:53 by Grom Wijzig reactieProfiel van GromQuote dit bericht

Volgens mij is er pas een nieuwe van uitgekomen.

Maar ik heb alleen Death's Design, hele gave soundtrack. Jammer dat die film nooit is uitgekomen.


invictis
Usericon van invictis
Posted 10-03-2004 12:55 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2004 12:53 schreef Grom het volgende:
Volgens mij is er pas een nieuwe van uitgekomen.

Maar ik heb alleen Death's Design, hele gave soundtrack. Jammer dat die film nooit is uitgekomen.



je moet zeker dan het oude materiaal checken;
alledrie de cd's die ervoor zitten zeker de moeite van het checken meer dan waard .


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 10-03-2004 12:59 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2004 12:53 schreef Grom het volgende:
Volgens mij is er pas een nieuwe van uitgekomen.

Maar ik heb alleen Death's Design, hele gave soundtrack. Jammer dat die film nooit is uitgekomen.


Euhm hij moet nog uitkomen lijkt me.


October 6th 2003: "Hauntings Commence"

Today, Blakkheim commenced the recording of the yet untitled 5:th Diabolical Masquerade album. The recording is held at Studio Castillo, Stockholm, together with engineer David Castillo, who's most known as the live sound engineer for Katatonia. Further news on the process will follow here step by step.


June 19th 2003: "Putting the Masq back on!!"

Yezzzzz...Blakkheim has awoke from laying dormant for over 2 years and is once again putting the masque back on to mingle at another diabolical masquerade. He is currently composing/recording material to the yet untitled 5:th album, which is rumoured to be a cross between 'Nightwork' and 'Death's Design', in other words lots of horror, weirdness and METAL! Follow every move & progress, which will be presented here on www.diabolicalmasquerade.com,
the official url now taken back in use.

Last year, 'Death's Design' was released on vinyl. The LP version is a real piece of beauty & was pressed in a limited edition of 1000 copies. Apart from grabbing it on ebay, it looks like you can
still buy it directly from the licensor:



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 10-03-2004 13:30 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

De opnames van Death's Design zijn naar mijn weten wegens een te krap budget afgeblazen.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Sater
Usericon van Sater
Posted 10-03-2004 14:07 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2004 13:30 schreef NecRobert het volgende:
De opnames van Death's Design zijn naar mijn weten wegens een te krap budget afgeblazen.

De film dan.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 10-03-2004 14:08 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2004 14:07 schreef Sater het volgende:
De film dan.
Die bedoel ik ja...


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 20-09-2004 17:58 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

Diabolical Masquerade R.I.P.

lees ik op de voorpagina


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 20-09-2004 19:41 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Verrek ja. Jammer.


Oud Vuil.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 20-09-2004 19:58 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

hmmm ja die film...

die hele productiemaatschappij 'West and Hill corp' alsook alle andere info die vanuit diabolical masquerade naar buiten kwam over die film is nergens terug te vinden...

mijn idee is dat ze een sountrack-achtige cd gemaakt hebben met een heel leuk en intrigerend concept eromheen...

ik geloof niet dat er ooit sprake is geweest van een echte film

-----
desalwelteplus is t wel een ongelofelijk kikkkkkkkke cd ( als mensen meer van dit soort muziek willen kan ik ook zeker crimson II van edge of anity aanraden )


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 20-09-2004 20:01 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

film is idd alleen bedacht om de cd iets spannender te maken, niet echt nodig dach ik zo...

jammer dat het op is..



Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 20-09-2004 20:13 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 20 september 2004 17:58 schreef DaVinz het volgende:
Diabolical Masquerade R.I.P.

lees ik op de voorpagina




Blakkheim heeft wel een waardig laatste album gemaakt iig! Aan Death's Design valt weinig te tippen!



Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen