IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Gabber II Vorige pagina | Volgende pagina
mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 25-07-2003 7:51 by mörke Profiel van mörkehttp://www.nattekrant.net/~mark

Gammacore?.... Iemand?


Dit slaat nergens op.


Stone Island
Usericon van Stone Island
Posted 25-07-2003 8:19 by Stone Island Profiel van Stone Island

Amsterdam... waar leg dat tan?


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 25-07-2003 11:04 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM


"This one is older than shit, heavier than time!"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-07-2003 11:06 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ik heb er echt een grafhekel aan, maar komt omdat ik 2 jaar naast een gabber gewoont heb.

Menig keer om 4 uur 's nachts wakker geworden door die takkeherrie


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 25-07-2003 11:07 by wladimir Profiel van wladimir



DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 25-07-2003 11:08 by DarknessThere Profiel van DarknessThere

Mijn broer luisterde enorm veel naar gabbermuziek... Het laatste jaar heel wat minder, en nu kan ik wel een paar nummer apprecieren. Als je er constant mee overspoeld wordt is het inderdaad een stuk moeilijker om het leuk te vinden...


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 25-07-2003 11:46 by windkracht10 Profiel van windkracht10

Gabber heeft me nooit wat gedaan. Acid-Techno een klein beetje. Drum'nBass vind ik wel superflippen! Ronny Size!!!


mvg wk10


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 25-07-2003 11:48 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Veeeeeeeel CD's van m'n broer. Earthquake, Thunderdome en dergelijke commercieele rommel mag de prullebak in.


Sater
Usericon van Sater
Posted 25-07-2003 18:44 by Sater Profiel van Sater

gabberblackmetal vind ik pas gaaf!


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Imotep
metal drummer
Usericon van Imotep
Posted 25-07-2003 21:09 by Imotep Profiel van Imotephttp://listen.to/imothep

Wat een tof topic! Jammer dat ik er nu pas achterkom, anders had ik wel eerder gepost.

Ik vind hardcore/gabber muziek echt heel tof. Ik denk dat dit komt door de nostalgie die dit oproept.

Vroeger op school liep iedereen er als gabber bij. Ik had zelf ook nike air max die moest je toen echt hebben!

En altijd schoolfeesten en klassefeesten, de hele tijd hakkeeehhhhh

Toendertijd was ik ook een groot liefhebber van het programma Hakeeehhhh van TMF.
Ik was toen nog jong, en kon niet naar die feesten toe, en dit programma gaf een goed beeld van de grootste feesten.

Nu luister ik al weer een hele tijd metal tot laatst een vriend mij een cd'tje gaf... met hardcore erop!

Ik was meteen weer enthousiast, en heb via kazaa wat klassiekers gedownload.

Deze heb ik nog niet gezien in dit topic: een gouwe ouwe:

Darkraver - Parkzicht


blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!!


oak
Usericon van oak
Posted 26-07-2003 14:59 by oak Profiel van oak

haha dit word echt terror op wacken.
GABBER EN LANDSER


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 26-07-2003 15:11 by NecRomantica Profiel van NecRomantica

Dat dacht ik ook zo ja!


oak
Usericon van oak
Posted 26-07-2003 15:11 by oak Profiel van oak

heeh totale terror en zo hoort het!

nog even wat J** Slaughter tapen dadelijk.


Marco_Filth
Usericon van Marco_Filth
Posted 26-07-2003 20:11 by Marco_Filth Profiel van Marco_Filthhttp://www.geocities.com/marco_filth

quote:
Op 24 juli 2003 22:29 schreef Blizzard Strike het volgende:
Ik wil het hier SERIEUS over gabber hebben. Dus alleen mensen die EXTREME TERROR/ GABBER / SPEEDCORE waarderen mogen reageren.

Bedankt voor het verpesten van deel 1 hoor jongens!!!

Geen fans van Koos Hakkeraar, Rotterdam Terror Corps, Da Tekno Warriors, DJ S. (Extreemste DJ) ??



Oh, ik dacht dat ik op een metalforum zat. My mistake. Gabberen jullie maar lekker verder hoor.


And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 26-07-2003 20:13 by goblinjester Profiel van goblinjester

Ik heb voor mijn verjaardag Neophyte At War gehad. Meesterlijke cd vooral het nummer wat gejat is van Full Metal Jacket. Tevens heb ik Sick&Twisted van RTC. Een Thunderdome The Best of 1 tot 10. Hardcore 1, 2 en 3. En alle 2 Unlimited CD's. Oh en een zooitje Trance en Club.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Imotep
metal drummer
Usericon van Imotep
Posted 26-07-2003 20:16 by Imotep Profiel van Imotephttp://listen.to/imothep

quote:
Op 26 juli 2003 20:13 schreef goblinjester het volgende:
Een Thunderdome The Best of 1 tot 10.


Die zou ik ook best willen luisteren.

Meestal vond ik thunderdome niet extreem goed (die voorkant van de cd was wel tof), maar er stonden meesterlijke nummers op. Die staan dus waarschijnlijk op die cd van jou.


blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!!


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 26-07-2003 20:17 by goblinjester Profiel van goblinjester

quote:
Op 26 juli 2003 20:16 schreef Imotep het volgende:
Die zou ik ook best willen luisteren.

Meestal vond ik thunderdome niet extreem goed (die voorkant van de cd was wel tof), maar er stonden meesterlijke nummers op. Die staan dus waarschijnlijk op die cd van jou.


Ja zoals Achtung, achtung, achtung, achtung, achtung. En denk zelf de bass er maar bij. Ja die cd is best geinig moet hem maar weer eens luisteren.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 26-07-2003 20:47 by Markam Profiel van Markamhttp://www.vervamon.tk

Dr. Macabre heerscht! koop de paranoid archives. 3 cd's met terror, gabber en een soort ambient

verder zijn tunnel of terror 1&2 en extreme terror 1&2 heerlijk om naar te luisteren.

btw metal is zo lekker om op te hakken!



Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 27-07-2003 13:52 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

Geef mij maar goeie techno of D&B

Ik heb alleen ooit een tunnel of terror cd geleend van een vriend van me die gabber geweest is, het enige nummer wat ik daarop goed en lang aan te horen vond was the berzerker met once upon the cross

Die nieuwe hardcore hype is wel heel vervelend, moeten oude gabbers toch ook niet leuk vinden dat nu alles weer getmf-t en mtv-d wordt?


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Sater
Usericon van Sater
Posted 27-07-2003 13:55 by Sater Profiel van Sater

quote:
Op 26 juli 2003 20:11 schreef Marco_Filth het volgende:
Oh, ik dacht dat ik op een metalforum zat. My mistake. Gabberen jullie maar lekker verder hoor.

"Muziek algemeen"


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 27-07-2003 13:58 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

ik wordt ook altijd zo misselijk van die mensen die menen dat alleen metal muziek is of zo...

Laten er toevallig mensen op deze aardbol lopen die geen one-track mind hebben


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 27-07-2003 18:30 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 27 juli 2003 13:52 schreef Phriar het volgende:Die nieuwe hardcore hype is wel heel vervelend, moeten oude gabbers toch ook niet leuk vinden dat nu alles weer getmf-t en mtv-d wordt?


hardcore hype is niet erg, de hedendaagse newschool/darkcore hype bevalt me best wel, ik luister het steeds vaker, over een tijdje misschien wel meer dan metal, die scene heeft iig een stuk minder last van de oogkleppen mentaliteit maar goed, het gaat voor alsnog om de muziek, niet de mensen.

en mtv/tmf hype merk ik weinig van op die kleine mannetjes met een veel te grote bek met een lonsdale trui en totaal geen begrip voor de normen en waarden van de hardcore scene (ja die zijn er, sterker aanwezig dan de 'gedragscodes' die in andere groepen te vinden zijn, op de dresscode van hiphop na ) na die zich continu voor lul zetten. misschien worden daarom gabbers vaak verward met kampertuig. maar goed, die muziek hype vindt ik niet erg zolang er niet weer mongolen uit het straatje hakkubar en andere rippoffs van dat flauwe geintje wat even leuk was, zich naar voren gaan werpen als zijnde gabber of hardcore. diemuziek heeft in de verste weg niks met hardcore van doen evenals al die happy hardcore simpele deuntjes zonder enige diepgang.


Je moeder.


Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 27-07-2003 18:43 by Rammoth Profiel van Rammoth

quote:
Op 26 juli 2003 20:11 schreef Marco_Filth het volgende:
Oh, ik dacht dat ik op een metalforum zat. My mistake. Gabberen jullie maar lekker verder hoor.

nee, laten we op dani gaan dansen



Don't touch me. I'm evil.


Sater
Usericon van Sater
Posted 27-07-2003 18:45 by Sater Profiel van Sater

en toch vind ik Charly en Theo heersen!


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-07-2003 19:18 by Snaack Profiel van Snaack

Ik vond het destijds ongelooflijke k@n&rherrie en nu, 10 jaar later, vind ik dat nog steeds.

Wel vaag dat een aantal gabbers destijds mijn deathmetal wel tof vonden, omdat het vergelijkbaar hard was ofzo

Rare jongens, die gabbers


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen