IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Gabber II Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-12-2005 19:22 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

hehe ik zit hier nu met mn fred perry trui aan en mystery land pet op de kop, overdag rondlopend op kisten en met bomberjack... dan wordt je ook nog wel eens voor gabber aangezien hehe

achja boeiend


Je moeder.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 06-12-2005 19:28 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Maar die stuiterballen denken dat als je een perry polotje aan hebt, en een bomberjack draag, dat je gelijk een gabber bent. Blijkbaar hebben ze niet eens in de peiling dat ze een hele kledingstijl hebben gejat.

[Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 06-12-2005 19:28]


Against God and Government


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-12-2005 20:24 by Chelman Profiel van Chelman

Leg mij uit. Hoe jat men een kledingstijl?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 06-12-2005 21:43 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Die gabbertjes van tegenwoordig, met hun leuke Neophyte bomberjackie, met hun kistjes, en opgerolde broekjes. Allemaal nep skins, lekker "3iGeN VolK EeRsT" schreeuwen, lekker hakken en lekker aan de drugs. Maar ondertussen helemaal geen historisch besef of iets dergelijks, maar eigenlijk een grote schande voor de Skinheads zijn, of deze nu (extreem)links, neutraal of (extreem)rechts zijn


Against God and Government


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 06-12-2005 21:49 by Verval Profiel van Verval

quote:
Op 6 december 2005 21:43 schreef Rotzak het volgende:
Die gabbertjes van tegenwoordig, met hun leuke Neophyte bomberjackie, met hun kistjes, en opgerolde broekjes. Allemaal nep skins, lekker "3iGeN VolK EeRsT" schreeuwen, lekker hakken en lekker aan de drugs. Maar ondertussen helemaal geen historisch besef of iets dergelijks, maar eigenlijk een grote schande voor de Skinheads zijn, of deze nu (extreem)links, neutraal of (extreem)rechts zijn



Mee eens, maar los van dit zit er toch verdomd gave muziek tussen.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-12-2005 22:36 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 6 december 2005 21:43 schreef Rotzak het volgende:
Die gabbertjes van tegenwoordig, met hun leuke Neophyte bomberjackie, met hun kistjes, en opgerolde broekjes. Allemaal nep skins, lekker "3iGeN VolK EeRsT" schreeuwen, lekker hakken en lekker aan de drugs. Maar ondertussen helemaal geen historisch besef of iets dergelijks, maar eigenlijk een grote schande voor de Skinheads zijn, of deze nu (extreem)links, neutraal of (extreem)rechts zijn



Historisch besef van iets zo onbenulligs als een kleine en insignificante subcultuur zoals de skins dat zijn is echt niet nodig om een beetje muziek te maken en wat lol te schoppen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 06-12-2005 22:40 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Bomberjackies draag ik al een jaar of 20. En ik ben toch echt geen gabber of skinhead.

[Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 06-12-2005 22:41]



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-12-2005 22:41 by Chelman Profiel van Chelman

Maar jij hebt geen historisch besef!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-12-2005 22:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 6 december 2005 22:41 schreef Chelman het volgende:
Maar jij hebt geen historisch besef!


wat is dat, een historisch besef?


signature


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 06-12-2005 22:43 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 6 december 2005 22:41 schreef Chelman het volgende:
Maar jij hebt geen historisch besef!


Man, ik lééf in het verleden!



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 06-12-2005 23:14 by Heiden Profiel van Heiden

Al dat gemiep om bomberjassen maakt me zo doodmoe! Alleen in Nederland kan men zo zielig en ongeinformeerd jarenlang blijven zeiken en zeuren en hameren totdat op een gegeven moment iedereen het ook nog gaat geloven.....


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 06-12-2005 23:22 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Ik blijf de mijne iig dragen. Ik doe niet aan kledingregels, ik bepaal zelf wel wat ik draag.



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 06-12-2005 23:36 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 6 december 2005 23:22 schreef Oud Vuil het volgende:
Ik blijf de mijne iig dragen. Ik doe niet aan kledingregels, ik bepaal zelf wel wat ik draag.


Bravo!

Wij behoren tot een steeds zeldzamer wordende diersoort. Tegenwoordig kan je blijkbaar meer met je kleding uitdragen dan een met een gemiddeld politiek manifest in "onze tijd".
Ik word echt hardstikke ziek van al die hersenloze stemmingmakerij van tegenwoordig. In zijn allerbeste varianten word de stemmingmakerij hoogstens op halve waarheden en ronduit angstaanjagend kuddegedrag gebaseerd.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 06-12-2005 23:37 by Schaep Profiel van Schaep

Wauw, ik wou dat ik zo speciaal was als Heiden.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 06-12-2005 23:41 by Heiden Profiel van Heiden

Mayonaise, curry en een gesnipperde ui. Dan ben je heel speciaal en hardstikke trui!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 07-12-2005 1:00 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 6 december 2005 21:43 schreef Rotzak het volgende:
Die gabbertjes van tegenwoordig, met hun leuke Neophyte bomberjackie, met hun kistjes, en opgerolde broekjes. Allemaal nep skins, lekker "3iGeN VolK EeRsT" schreeuwen, lekker hakken en lekker aan de drugs. Maar ondertussen helemaal geen historisch besef of iets dergelijks, maar eigenlijk een grote schande voor de Skinheads zijn, of deze nu (extreem)links, neutraal of (extreem)rechts zijn



Niet alleen een schande voor de skins, ook voor de hardcore-liefhebber... Kan me op feesten kapot ergeren aan zo'n stelletje rondspringende mongolen die zo met hun rechterhand in de lucht staan dat je je gaat afvragen of ze niet perongeluk de hairspray hebben gepakt ipv deodorant...

En ik weet zeker dat 99 van de 100 "3iGeN VoLk eErSSt"-roepende gastjes van hun leven nog nooit een geschiedenisboek heeft opengehad...


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 07-12-2005 6:56 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 7 december 2005 1:00 schreef Ethereal het volgende:
Niet alleen een schande voor de skins, ook voor de hardcore-liefhebber... Kan me op feesten kapot ergeren aan zo'n stelletje rondspringende mongolen die zo met hun rechterhand in de lucht staan dat je je gaat afvragen of ze niet perongeluk de hairspray hebben gepakt ipv deodorant...

En ik weet zeker dat 99 van de 100 "3iGeN VoLk eErSSt"-roepende gastjes van hun leven nog nooit een geschiedenisboek heeft opengehad...



Precies, het maakt mij verder niet uit wat iemands politieke voorkeur is, maar zorg dan wel dat je uberhaupt je standpunten kan verdedigen.
En over dat historisch besef, dan doel ik op die "EiGeN V0lk EeRSSt" gastjes. Moet je die gasten voor de grap eens vragen wie Musserst of Rost van Tonningen is.

[Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 07-12-2005 6:59]


Against God and Government


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-12-2005 10:11 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 7 december 2005 6:56 schreef Rotzak het volgende:
En over dat historisch besef, dan doel ik op die "EiGeN V0lk EeRSSt" gastjes. Moet je die gasten voor de grap eens vragen wie Musserst of Rost van Tonningen is.


Niet dat ik de standpunten van de 14/88 mannen deel; maar er is duidelijk een WERELD van verschil tussen 'Eigen Volk Eerst' en het meewerken met de SS.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 07-12-2005 10:28 by jbassist Profiel van jbassist

ja, maar ze relateren zichzelf er wel aan.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-12-2005 10:46 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 7 december 2005 10:28 schreef jbassist het volgende:
ja, maar ze relateren zichzelf er wel aan.


Volgens rotzak niet. Volgens hem kennen de 14/88 mannen de geschiedenis niet...zodoende kan je je er ook niet aan relateren.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


High Voltage
Heavy Metal Attack!
Usericon van High Voltage
Posted 07-12-2005 10:47 by High Voltage Profiel van High Voltagehttp://Dat heb ik niet, en nu?

Waar slaat dat hele 14/88 überhaupt op?


heavy metal is the law


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-12-2005 10:48 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 7 december 2005 10:47 schreef High Voltage het volgende:
Waar slaat dat hele 14/88 überhaupt op?




KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


High Voltage
Heavy Metal Attack!
Usericon van High Voltage
Posted 07-12-2005 10:55 by High Voltage Profiel van High Voltagehttp://Dat heb ik niet, en nu?

Daar heb je een punt ja


heavy metal is the law


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 07-12-2005 11:00 by jbassist Profiel van jbassist

ach, die lui zijn toch een beetje een uitsterfend iets denk ik..

ik doe wel geluid/techniek voor dat soort feestjes (hardcore/style/terror) en dan spreek ik die organisators ook wel en voor hen is het al een heel ander cultuurtje dan dat die lui er van proberen temaken.
ze worden er een stuk aardiger en zelfs gezonder op (ik kreeg ijsjes en manderijnen tijdens het feest .. en de rest van de zaal ook.. ijsjes moesten ze kopen.. hehe)

en mensen met witte veters in kisten werden ook aan de deur geweigerd.



"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-12-2005 11:06 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 7 december 2005 11:00 schreef jbassist het volgende:
en mensen met witte veters in kisten werden ook aan de deur geweigerd.



Dat slaat dus werkelijk NER GENS op.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen