IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Hoe ziet je kamer eruit en/of werkruimte kantoor etc Vorige pagina | Volgende pagina
Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 18-04-2004 23:47 by Killing Zoe Profiel van Killing Zoehttp://www.hermanfolk.nl

Ik ben zelf erg in mn nopjes met mn interieur. Anderen krijgen er koppijn van, maar kunnen er wel waardering voor opbrengen. Woonkamer: gele muur, rood tapijt, blauwe gordijnen (taft en organza over elkaar gestikt, geeft mooi glans-effect), oranje boekenkast en niet te vergeten mijn grote paarse kitschbank. Waarvoor mensen op verjaardagen zelfs vroeger komen zodat ze daarop kunnen zitten. Verder aan de muren nog "kunstzinnige" details als Rosina, en een opblaasbare "Schreeuw" (van het schilderij). Mis alleen nog een mooie lamp aant plafond, maar ze zijn allemaal zo schreeuwend duur.
Studeerkamer zoveel mogelijk geisoleerd, alleen muren gewit, verder nog alle ranzige pasteltintjes erin gelaten. Met buro en alle boeken en een ingelijste poster van Jip & Janneke die piano spelen.
Dan kan ik nog eindeloos doorgaan over de rest van het huis, maar ik vind dit eigenlijk wel weer genoeg.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 18-04-2004 23:48 by M. Profiel van M.

quote:
Op 18 april 2004 23:47 schreef Killing Zoe het volgende:
en een opblaasbare "Schreeuw" (van het schilderij).




Ongelooflijk!!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 18-04-2004 23:52 by Killing Zoe Profiel van Killing Zoehttp://www.hermanfolk.nl

quote:
Op 18 april 2004 23:48 schreef M. het volgende:



Ongelooflijk!!






M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 18-04-2004 23:54 by M. Profiel van M.

quote:
Op 18 april 2004 23:52 schreef Killing Zoe het volgende:


Ongelooflijk dat iemand zoiets in z'n huis neerzet het lijkt mij namelijk spuuglelijk....

(maar ja, ik had dan weer een kamer met knalrood geverfde muren, dus wie ben ik...)


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 19-04-2004 0:07 by Killing Zoe Profiel van Killing Zoehttp://www.hermanfolk.nl

Ik zeg niiiiiks..


Nier
Usericon van Nier
Posted 20-04-2004 18:24 by Nier Profiel van Nier

naar aanleiding van een eerdere post :

benedenverdieping:


bovenverdieping (in de nok):


etcetera


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-04-2004 19:37 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

mooie foto's


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 20-04-2004 19:42 by Metallica-Freak Profiel van Metallica-Freak

quote:
Op 18 april 2004 22:08 schreef Griffin het volgende:
gedeelte van mn kamer (inmiddels hangt er aan de overkant ook een begin van een dergelijke muur)
*foto*


Vet gedaan die lp's aan de muur


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


Iria
Usericon van Iria
Posted 20-04-2004 22:16 by Iria Profiel van Iriahttp://www.crowe.nl

Hehe sinds kort woon ik samen, dus helemaal mijn smaak inrichten
Muren zijn hier met structuur (zoals je in italie ziet e.d.) en geel/terra. Zwart fluwelen bank. Veel bordeaux rood in huis (gordijnen, kussen etc.) Staan overal draken (hebben er een stuk of 50 ofzo , een verzameling tovenaars, hangen schilderijen met keltische werken aan de muur. Enorme boekenkast in de woonkamer met flinke verzameling fantasy, dvd-s en cd's. Verder hier en daar wat kattenspulletjes en een zwart katje (en vanaf morgen een klein kittentje van 7 weken :D)
En zo kan ik nog wel even doorgaan, ik ben er iig erg blij mee :D


Horns raised and filled...!


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 20-04-2004 22:29 by Claw Profiel van Clawhttp://www.aardtmann.tk/

Ik heb een echte mörke(r) aan mijn muur hangen. Dat noem ik pas stijlvol...


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 31-12-2004 11:05 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Ons huis begint enigzins vorm te krijgen, na het flink schoonmaken en ongeveer alles overschilderen , latexen...

Fuckin' hell wat een uitgewoonde flat was dat zeg...

Het leukste was denk ik nog de reactie van de woningbouw na het tekenen van het huurcontract: 'ok, alles is getekend.. nou, dan neem ik nog even de meterstand op voor Eneco' doet meterkast open '?!?! oh.... ehmm... ' .. er zat dus geen meter meer in, zowel gas als elektriciteit was niet alleen afgesloten maar ook de meters waren verwijderd en de gaskraan verzegeld... waarschijnlijk heeft er dus óf een hennepplantage gezeten, óf iemand die zichzelf weer heeft proberen aan te sluiten (aldus Eneco) ..

Verder deed de geiser het niet, is het voordeurslot erg brak, etc etc.. maar nu is alles dus min of meer op orde...



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 31-12-2004 11:07 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 20 april 2004 22:16 schreef Iria het volgende:
Hehe sinds kort woon ik samen, dus helemaal mijn smaak inrichten
Muren zijn hier met structuur (zoals je in italie ziet e.d.)


Structuur is niet alleen meer Italië hoor, bij de Gamma zie je immers niets anders meer..

Wij hebben ook structuur in de woonkamer, maar dat komt vooral omdat we geen zin hadden om het behang te verwijderen (aangezien het beton zo slecht is dat dat heel erg veel werk zou opleveren met voorstrijk en gaatjesvuller etc..)


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 31-12-2004 11:07 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Telt de schuur ook?? Rechts de bar en aan de linkerkant (buiten beeld) de dartbaan. Hier zit ik vaker dan in de huiskamer


spelfout weggehaald...


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 31-12-2004 11:13 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

wie wil dat niet?



ik zou het huis niet meer uitkomen denk ik...


Suck my piss


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 31-12-2004 11:15 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 31 december 2004 11:13 schreef skullfuck het volgende:
wie wil dat niet?



ik zou het huis niet meer uitkomen denk ik...


Och, tis vrij gemakkelijk te doen hoor, mits je de ruimte hebt natuurlijk...

Ben twee weekenden bezig geweest en toen was m'n thuiskroeg klaar


spelfout weggehaald...


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 31-12-2004 11:23 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

Ruimte is hier een probleem jammer genoeg. Maar het is in de schuur he? is het daar niet kouder e.d.?

Het ziet er iig goed kroeg uut!


Suck my piss


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 31-12-2004 11:24 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 31 december 2004 11:07 schreef varanus het volgende:
Telt de schuur ook?? Rechts de bar en aan de linkerkant (buiten beeld) de dartbaan. Hier zit ik vaker dan in de huiskamer


Aaah, ik zie mijn favo Belgische bier (Leffe Bruin) ertussen staan


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 31-12-2004 11:38 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 31 december 2004 11:23 schreef skullfuck het volgende:
Ruimte is hier een probleem jammer genoeg. Maar het is in de schuur he? is het daar niet kouder e.d.?

Het ziet er iig goed kroeg uut!



Zit een gevelkachel in en is goed geisoleerd. Binnen een kwartier heb ik het op 25 graden, dus kou is geen probleem.

@ Beli; Alle Leffe's zijn prima in te nemen

[Dit bericht is gewijzigd door varanus op 31-12-2004 11:38]


spelfout weggehaald...


Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 12-01-2005 19:03 by Fleshcrawler Profiel van Fleshcrawlerhttp://www.flikkereeneindop.nl

Ik heb een vrij 'normale' kamer, 4 bij 5 meter op zolder.
Heb nu nog witte muren, maar hiervan gaan er een paar zwart gemaakt worden binnenkort.
Op mijn deur hangen 2 posters, 1 van Texas chainsaw massacre en 1 van Hypocrisy.
Dan aan de linkermuur staat mijn buro met daarop tv en ps2. Hier hangen een Hellraiser poster, Hypocrisy poster, Dissection poster, House of the dead poster, Snapcase poster, Pungent Stench poster en een drakenposter.
Dan tegenover de deur staat de muur met mijn bed. Dan aan de rechtermuur staan 2 banken, een tafeltje met daarop mijn stereo en cd rek. Dan aan de muur hangen een Slayer poster, Morbid Angel poster, Rose Red poster, en nog een horrorfilm poster.
Aan de muur van mijn deuropening hangen nog wat opgeplakte logo's van bands.


There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 12-01-2005 19:06 by she_devil Profiel van she_devilhttp://shedevil.wiebel.nl

mijn nieuwe studentenkamertje van 12 m2 bevat een metalen hoogslaper,daaronder bureau,verder nog n huge ikea kast en n slaapbank,stoel bigscreen tv van 32 jaar oud,daar boven een magnetron...verder is t behangen met posters,posterflags,foto's en lichtslangen,er mag geen stuk muur te zien zijn


wait for me dragon, we'll meet in the sky


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 12-01-2005 20:15 by M. Profiel van M.

quote:
Op 31 december 2004 11:05 schreef Valorian het volgende:
Ons huis begint enigzins vorm te krijgen, na het flink schoonmaken en ongeveer alles overschilderen , latexen...

Fuckin' hell wat een uitgewoonde flat was dat zeg...

Het leukste was denk ik nog de reactie van de woningbouw na het tekenen van het huurcontract: 'ok, alles is getekend.. nou, dan neem ik nog even de meterstand op voor Eneco' doet meterkast open '?!?! oh.... ehmm... ' .. er zat dus geen meter meer in, zowel gas als elektriciteit was niet alleen afgesloten maar ook de meters waren verwijderd en de gaskraan verzegeld... waarschijnlijk heeft er dus óf een hennepplantage gezeten, óf iemand die zichzelf weer heeft proberen aan te sluiten (aldus Eneco) ..

Verder deed de geiser het niet, is het voordeurslot erg brak, etc etc.. maar nu is alles dus min of meer op orde...



Holy crap!! En dat via woningnet.nl?? Tering, hebben jullie dat allemaal zelf moeten betalen?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 12-01-2005 20:20 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

M'n kamer is best oke, ook al is ie erg klein. Een bed dat regelmatig doorzakt , een bordeaux muur en twee gele muren, en dan nog een bruine kurken muur net zoals mijn vloer. Die muur is erg handig om wat dingen op te hangen zoals dartbord, nadeel is dat ik op het bed moet kruipen voor ik fatsoenlijk kan gooien.
Verder nog een aantal posters, o.a. Iron Maiden. Een bureau dat binnenkort als ik niet eens opruim niet meer te zien gaat zijn vanwege rommel, schoolboeken, cd's, dvd's. Een nachtkastje en twee lampen en een ketting van lichtgevende doodshoofdjes. Cute. En toen had ik nog maar een 2 meter op een meter wandelruimte.

EDIT: Typo

[Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 12-01-2005 20:55]


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


invictis
Usericon van invictis
Posted 12-01-2005 20:23 by invictis Profiel van invictis

pas foto's gemaakt van mijn nieuwe woonkamer, jammer dat msn groepen niet functioneren voor hosting van foto's.
Help?! ...


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 12-01-2005 20:34 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious



Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


invictis
Usericon van invictis
Posted 12-01-2005 20:36 by invictis Profiel van invictis

thanks


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen