IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Mörk gryning Vorige pagina | Volgende pagina
Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 26-03-2008 21:56 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Godverdegodver, wat is het debuut gaaf
Aan de rest ben ik nog niet eens toegekomen


[Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 26-03-2008 21:57]


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 27-03-2008 22:13 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2008 23:22 schreef De Tegenpartij het volgende:
Tussen haar gat? Wat een titel, hehehe.

Ik ken alleen de band van naam, misschien ook maar eens wat gaan beluisteren.


Tusen år har gått...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 27-03-2008 22:15 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2008 21:56 schreef Metalhead22 het volgende:
Godverdegodver, wat is het debuut gaaf
Aan de rest ben ik nog niet eens toegekomen



Pieces Of Primal Expressionism is op dit moment mijn persoonlijke favoriet. De rest heb ik ook origineel, maar de eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik die op zich nog niet zo vaak geluisterd heb.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 27-03-2008 22:18 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Morgen ga ik alle andere cd's eens goed beluisteren


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-03-2008 22:59 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Opvolger Return fire viel me wat tegen, zeker itt het geniale debuut; binnenkort de opvolgers eens de revue laten passeren...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 27-03-2008 23:09 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Armageddon Has Come To Pass sluit zo geweldig aan op Unleash The Beast; kippenvel


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 28-03-2008 1:27 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Die eerste twee luister ik nooit meer, 'Pieces of Primal Expressionism' en de laatste wel.

Vooral de laatste vind ik errrrrg goed!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


spectre
Usericon van spectre
Posted 02-02-2015 16:56 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2003 12:22 schreef irritante klootzak het volgende:
mork gryning heeft bewezen een zaadband te zijn, dus een verdere topic over deze beroerde band lijkt me neit nodig


Toch doe ik het, ik luister op aanraden 'Pieces...' en ik ga er hard op.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 02-02-2015 22:43 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

Goede schijf inderdaad!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 02-02-2015 23:02 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2008 22:15 schreef altx het volgende:
Pieces Of Primal Expressionism is op dit moment mijn persoonlijke favoriet. De rest heb ik ook origineel, maar de eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik die op zich nog niet zo vaak geluisterd heb.


Bijna 7 jaar later nog niks veranderd.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 03-02-2015 5:19 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Typische band die destijds goed klonk maar wanneer ik het nu nog eens op zet, geen ruk aan vind.

Zal wel met de true and grimmige sfeer uit die tijd gemaakt hebben.


En nu gaan we vegen


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 03-02-2015 8:17 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Jouw smaak is vast ook nooit veranderd.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 03-02-2015 9:59 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Neen.
In die tijd had de band op StuBru best veel airplay met dat eerste nummer van hun eerste schijf.
Was actueel toen. Je moest erbij geweest zijn om de kult te voelen.

Maar het doorstaat de tand des tijds niet itt één Satyricon of Emperor.

Toch doe ik die Tusen ar har gat niet weg. Zijn van die zaken die ik amper nog op zet maar ik doe het niet weg. Al was het enkel maar omwille van die kult van die tijd.
Je moest erbij geweest zijn om te weten waarover ik praat.


En nu gaan we vegen


Je van Het
Master Baiter
Usericon van Je van Het
Posted 03-02-2015 10:04 by Je van Het Wijzig reactieProfiel van Je van HetQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2015 9:59 schreef caron het volgende:
Je moest erbij geweest zijn om de kult te voelen.
Al was het enkel maar omwille van die kult van die tijd.
Ik was er niet bij. Kun je wat meer vertellen over de kult?


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 03-02-2015 10:07 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Die woord kan het gevoel ende de sfeer niet declareren. Da gaat nie.
Je moet dat voelen. Het stroomt door die bloed.


En nu gaan we vegen


Je van Het
Master Baiter
Usericon van Je van Het
Posted 03-02-2015 10:08 by Je van Het Wijzig reactieProfiel van Je van HetQuote dit bericht

Probeer het dan op z'n minst!
Bij kult denk ik aan Charles Manson en z'n Helter Skelter gedoe. Hoop dat jij daar niet op doelt.


spectre
Usericon van spectre
Posted 03-02-2015 10:12 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2015 9:59 schreef caron het volgende:
Je moest erbij geweest zijn om te weten waarover ik praat.


Misschien is het dan beter om je mond verder te houden


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 03-02-2015 12:59 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Eén tijd waarin YT, facebook of andere gaycamp niet bestond, je gewoon alles netjes het origineel kocht (of hoogstens op cassettejes overnam), magazines kocht, kortom op muzikaal gebied was de dedication artisanaler.
Vinyl was ook gewoon vinyl en kostte 10€ ipv dat hipster-gedoe tegenwoordig.
Je luisterde naar bands met aandacht, pluisde alles uit, ipv de veelconsumerij van tegenwoordig en de haast autistische neiging van sommigen om écht alles te moeten hebben, op mp3 weliswaar.
Als ene slimmerd (zoals die dude van Ancient Records) nog maar ene wind laat en het op tape zet, gaan de collectors nog overstag.

Shows waren ook gewoon shows waar je echt de vijandigheid en grim in de lucht voelde.
Shows van Marduk (Legion-era), Enslaved of Satyricon, je had haast schrik om er binnen te gaan, malienkolders, paint, zwaarden, alles was vertegenwoordigd, niet in het minst de nodige dosis rechtse wind die er waaide.
Als ik dan dat verslag van Inquisition lees, bestaat het publiek momenteel uit mensen die om de haverklap biertjes halen, dwergen die wat staan roepen, mensen die een optreden analyseren omwille van technische aspecten.

Ik ben verheugd te kunnen configureren dat ik niet tot die scéne behoor. Ver-heugd.


En nu gaan we vegen


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 03-02-2015 13:11 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 3 februari 2015 12:59 schreef caron het volgende:
Shows waren ook gewoon shows waar je echt de vijandigheid en grim in de lucht voelde.
Shows van Marduk (Legion-era), Enslaved of Satyricon, je had haast schrik om er binnen te gaan, malienkolders, paint, zwaarden, alles was vertegenwoordigd, niet in het minst de nodige dosis rechtse wind die er waaide.


Wat is hier exact positief aan? Waarom was dat beter? Of begrijp ik je verkeerd? Wat mij betreft dikke prima dat dit minder is geworden.

Die "kijk mij eens verheven zijn boven de rest"-houding van je is echt bijzonder stuitend. Stui-tend.

[Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 03-02-2015 13:11]


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


spectre
Usericon van spectre
Posted 03-02-2015 13:11 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Sentimenteel gekweel van een oude lul, dat is het


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 03-02-2015 13:12 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Het komt op mij over als een finaal misplaatst "vroeger was alles beter" sentiment. Trui om het trui zijn. Het klinkt in ieder geval geenszins beter.

[Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 03-02-2015 13:28]


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 03-02-2015 14:01 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2015 13:11 schreef spectre het volgende:
Sentimenteel gekweel van een oude lul, dat is het


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 03-02-2015 14:04 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2015 13:11 schreef Ralph het volgende:
Wat is hier exact positief aan? Waarom was dat beter? Of begrijp ik je verkeerd? Wat mij betreft dikke prima dat dit minder is geworden.

Die "kijk mij eens verheven zijn boven de rest"-houding van je is echt bijzonder stuitend. Stui-tend.


Da's die essentie van Black.
Ontsproten in die assen van die Noorse kerken, verheven lijk één fenix, verstrooid over die bodem der heimat und asgard.
Chaos und verderf.
Black is geen muziekstijl. Het is één levensstijl.

Zo is dat.


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 03-02-2015 14:06 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2015 13:11 schreef spectre het volgende:
Sentimenteel gekweel van een oude lul, dat is het


Jij bent ouder dan mij, afgaande op je profiel.


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 03-02-2015 14:07 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2015 13:12 schreef Ralph het volgende:
Het komt op mij over als een finaal misplaatst "vroeger was alles beter" sentiment. Trui om het trui zijn. Het klinkt in ieder geval geenszins beter.


Nogal wiedes dat in één stijl als black vroeger alles beter war.
Enslaved zingt ook dat het in 800 A.D. beter war.



En nu gaan we vegen


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen