IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Watain, Secrets of the Moon, Averse Sefira live... Volgende pagina
irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 30-07-2003 14:08 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Maandag 13 oktober in de Goudvishal te Arnhem

WATAIN
SECRETS OF THE MOON
AVERSE SEFIRA..

3 heersend vette bands op tour en dit is de enige show in Nederland, dus wees erbij!



Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 30-07-2003 14:09 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

Count me in boppers.


latemkcalb
Usericon van latemkcalb
Posted 30-07-2003 14:11 by latemkcalb Wijzig reactieProfiel van latemkcalbQuote dit bericht

Vorige keer kon ik niet wegens omstandigheden, maar deze keer ben ik er met mr Elmar en companen bij.

[Dit bericht is gewijzigd door latemkcalb op 30-07-2003 14:13]


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 30-07-2003 14:21 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Ich bin da bei


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 30-07-2003 14:31 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

watain is live heerlijk agressief en technies focking goed.
secrets of the moon is op cd een zeker niet onaardige band.
ik ben hier zeker bij en de heren karnivoor haggardwolf en nachtvorst ook vast wel


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 30-07-2003 15:21 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

maandag + stage... ik vrees het ergste...


Je moeder.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 30-07-2003 16:59 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2003 15:21 schreef karnivoor het volgende:
maandag + stage... ik vrees het ergste...
serctes of the moon homo, neem maar vrij of kom brak aan dinsdag.


FolkWang
Usericon van FolkWang
Posted 30-07-2003 17:59 by FolkWang Wijzig reactieProfiel van FolkWangQuote dit bericht

wat een kutdatum dan zit ik gewoon op school


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 30-07-2003 18:01 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2003 17:59 schreef FolkWang het volgende:
wat een kutdatum dan zit ik gewoon op school
en? ik toch ook


FolkWang
Usericon van FolkWang
Posted 30-07-2003 18:02 by FolkWang Wijzig reactieProfiel van FolkWangQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2003 18:01 schreef impaled succubus het volgende:
en? ik toch ook


ik woon in het zuiden in the middle of nowhere, wel ff reizen ja


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 30-07-2003 22:10 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

ik zit ook op school die dag

maar komen zal ik


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 03-08-2003 22:04 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Geniaal, zeker present! Natuurlijk weer wodka zuipen om in de juiste bui te komen!
School? Jammer dan, een dagje missen voor zo'n gave line-up kan geen kwaad.

[Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 03-08-2003 22:09]


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 03-08-2003 22:54 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

WEL GODVERREDOMMEN


NATUURLIJK ben ik daarbij!! Dan maar verkankerd naar het werk dinsdag...






Sater
Usericon van Sater
Posted 03-08-2003 23:10 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Het lijkt mij ook wel wat om te komen kijken.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 03-08-2003 23:13 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Jezus, er is wel veel daar in Arnhem.
Ze hebben maar geluk


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 03-08-2003 23:17 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 3 augustus 2003 22:54 schreef Dwaallicht het volgende:
WEL GODVERREDOMMEN


NATUURLIJK ben ik daarbij!! Dan maar verkankerd naar het werk dinsdag...





eigenlijk best wel helemaal mee eens

je moet er gewoon tijd voor nemen, en je niet op de huid laten zitten door andere niets betekenende afspraken


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 03-08-2003 23:33 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Secrets of the Moon! Ik ga daar zeker bij zijn.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 03-08-2003 23:43 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2003 23:13 schreef wladimir het volgende:
Jezus, er is wel veel daar in Arnhem.
Ze hebben maar geluk


Nou ja .. geluk.. Er zijn daar gewoon gelukkig nog mensen die zich inzetten om de echte goede bm naar nederland te halen.. lang leve de underground.. op wacken van Vargen 'Secrets of the Moon' gehoord en dat klonk erg goed!!,, Averse Sefira heb ik nog niet gehoord, maar wel veel over.. iedereen die die band wil zien kan maar beter komen want deze Amerikaanse band speelt nauwelijks in Europa, laat staan Nederland .. en Watain wil ik ook wel eens live zien



Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 05-08-2003 16:41 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

Las net op de secrets of the moon website dat fluisterwoud de 13e oktober ook speelt?


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 06-08-2003 18:27 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Must....be....there....exercise....neck....argh.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 06-08-2003 18:31 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Je hebt nog wel ff om te trainen


reib
Usericon van reib
Posted 06-08-2003 20:34 by reib Wijzig reactieProfiel van reibQuote dit bericht

bij de snor van thor, daar ga ik heen


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 06-08-2003 20:39 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

heeft thor een snor?

ik dacht dat het een pagan germaans verzinseltje was...en de kat van de buren heet ook thor, maar die is kaal

[Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 06-08-2003 20:39]


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 06-08-2003 21:27 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

Rabid death's Curse
Fullength cd on Drakkar Productions.
Ltd to 1000 copies.
SOLD OUT. To be re-printed in summer of 2003



Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-08-2003 21:31 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ik hoorde ook dat dat nog steeds niet helemaal zeker was...

maar goed, heb hem toch al en hij valt me wel lichtelijk tegen, wel goed maar had er meer van verwacht.

en jammer dat my fists are him op die ep met diabolicum staat en niet op die cd...


Je moeder.


Trevoc
An eye for an eye
Usericon van Trevoc
Posted 06-08-2003 21:35 by Trevoc Wijzig reactieProfiel van TrevocQuote dit berichthttp://www.myrkvar.nl

quote:
Op 3 augustus 2003 23:13 schreef wladimir het volgende:
Jezus, er is wel veel daar in Arnhem.
Ze hebben maar geluk

Maar voor hoe lang...
gemeente met hun krenterige *** subsidies



Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen