IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Watain, Secrets of the Moon, Averse Sefira live... Vorige pagina | Volgende pagina
Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 06-08-2003 21:47 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Ik woon dan in Wageningen.. dus naar Arnhem afreizen moet geen problemen meer geven..


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-08-2003 21:50 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2003 21:47 schreef Phaestus het volgende:
Ik woon dan in Wageningen.. dus naar Arnhem afreizen moet geen problemen meer geven..

Hahahahaha.

Wacht maar.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 06-08-2003 22:13 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

O ja,, wageningen.. dat is altijd cool... vooral de latere bussen, toeristenroute


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 06-08-2003 22:38 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2003 21:50 schreef Dwaallicht het volgende:
Hahahahaha.

Wacht maar.


Is t zo erg?


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-08-2003 22:40 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2003 22:38 schreef Phaestus het volgende:
Is t zo erg?

Yep.... het is zo erg. Maar daar kom je nog wel achter. Op bepaalde plaatsen rust een vloek, en de bushaltes bij station Ede-Wageningen is één zo'n plaats. Voor Arnhem geldt hetzelfde.

Ik weet niet precies waardoor het komt, ik weet wel dat ik nog steeds graag op Wageningen mag kankeren .

Maar serieus, het is best wel bullshit, hou bijzonder goed die bustijden in de gaten want voor je het weet mag je de nacht in Arnhem doorbrengen of een treintaxi bestellen in Ede. Oh nee, want 'we rijden niet meer als de laatste bus geweest is'. Jahahahaaaa lekker twee uur lopeeeeeh .


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 07-08-2003 11:17 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

de bands wilde graag dat Fluisterwoud mee zou spelen, maar helaas gaat dit neit door, want ik ben zelf al weer bezig emt eenf estival waar we weer wel willen spelen met een aantal andere bands (o.a Forgotten Tomb...)


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 07-08-2003 12:01 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2003 11:17 schreef irritante klootzak het volgende:
de bands wilde graag dat Fluisterwoud mee zou spelen, maar helaas gaat dit neit door, want ik ben zelf al weer bezig emt eenf estival waar we weer wel willen spelen met een aantal andere bands (o.a Forgotten Tomb...)


in nederland? forgotten tomb


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 08-10-2003 22:32 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

En, mensen, hebben we er al ZIN IN


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 08-10-2003 22:34 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Oh ja, schijnbaar ga ik hier ook bij zijn.
Nou, Watain heb ik al eens gezien en dat was wel cool.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 08-10-2003 22:35 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Jij, in Arnheim? Cool!


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 08-10-2003 22:36 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

En niet alleen ik, ook mijn vrijgezelle broer zal mij vergezellen!!


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 08-10-2003 22:37 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik dacht dat jullie helemaal niet van de black metal waren?


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 08-10-2003 22:39 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Over het algemeen ook niet nee, maar er zijn bands waarvoor ik wel uitzonderingen maak.
Watain hoort dabei, en Micha gaat ook mee voor de gezelligheid, en we hebben slaapplaats niet al te ver uit de buurt dus komen wij ook maar.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 08-10-2003 22:43 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Heb al weken geleden gereserveerd just-in-case.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 08-10-2003 22:43 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 8 oktober 2003 22:43 schreef MBMarduk het volgende:
Heb al weken geleden gereserveerd just-in-case.



Hmmm, ik niet, zou het nodig zijn denk je?


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 08-10-2003 22:43 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2003 22:43 schreef Rasputin het volgende:
Hmmm, ik niet, zou het nodig zijn denk je?
nopuh


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 08-10-2003 22:44 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik zou het maar snel even doen, is zo gebeurd op www.goudvishal.nl.


Hmmm, gruwelijk veel zin, zou dit m'n eerste fatsoenlijke metal gig in een zaaltje van 2003 worden?


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 08-10-2003 22:45 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Denk ook niet dat het nodig zal blijken (BM matinee op maandag, kom nou ) maar ik zat nou eenmaal op de site, een paar klikken verder was het gedaan.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 08-10-2003 22:46 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Bwahahaaaaa ik ben meteen maar zo vrij geweest om die week als vakantie op te nemen, kan ik lekker zoep'n die maandag


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 08-10-2003 22:46 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2003 22:44 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik zou het maar snel even doen, is zo gebeurd op www.goudvishal.nl.


Hmmm, gruwelijk veel zin, zou dit m'n eerste fatsoenlijke metal gig in een zaaltje van 2003 worden?
ik verwacht er niet teveel vanen ik heb dit jaar al meerdere gave bm avonden gehad


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 08-10-2003 22:47 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 8 oktober 2003 22:43 schreef impaled succubus het volgende:
nopuh


Overigens, die slaapplaatsen, dat gaat gewoon door he?


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 08-10-2003 22:49 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2003 22:47 schreef Rasputin het volgende:
Overigens, die slaapplaatsen, dat gaat gewoon door he?

jupo, t woirdt alleen de volgende ochtend misschien vroeg. Ik moet op school wat regelen


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 08-10-2003 22:50 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 8 oktober 2003 22:49 schreef impaled succubus het volgende:
jupo, t woirdt alleen de volgende ochtend misschien vroeg. Ik moet op school wat regelen


Mwoah, dat maakt ook niet uit.
Ok, dan zie ik je maandag, en dan krijg je bier van me.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 08-10-2003 23:07 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Ik ga hier ook wel heen, met vriendin.


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Waldkauz
Usericon van Waldkauz
Posted 09-10-2003 0:07 by Waldkauz Wijzig reactieProfiel van WaldkauzQuote dit bericht

Present. Geloof ik.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen