IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : My Dying Bride in Utrecht! Vorige pagina | Volgende pagina
Vinay
Usericon van Vinay
Posted 02-11-2003 1:41 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

Hoe vervangen ze de vioolpartijen ?



Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 02-11-2003 1:49 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Wat dacht je van keyboards?

[edit] niet dat dat een goed substituut is trouwens...

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 02-11-2003 1:55]


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 02-11-2003 1:58 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 2 november 2003 1:49 schreef Voice Of Doom het volgende:
Wat dacht je van keyboards?

doen ze dat ook met nummers als sear me mcm,black god,Symphonaire Infernus et Spera Empyrium ,turn loose the swans ?



Vinay
Usericon van Vinay
Posted 02-11-2003 2:01 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 2 november 2003 1:49 schreef Voice Of Doom het volgende:


[edit] niet dat dat een goed substituut is trouwens...

idd ,ze zouden een nieuwe violist(e) moeten hebben om hun nummers te kunnen spelen .



Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 02-11-2003 2:03 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2003 1:58 schreef Vinay het volgende:
doen ze dat ook met nummers als sear me mcm,black god,Symphonaire Infernus et Spera Empyrium ,turn loose the swans ?

Dacht jij dat ze al die nummers nog live speelden?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 02-11-2003 2:07 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 2 november 2003 2:03 schreef Voice Of Doom het volgende:
Dacht jij dat ze al die nummers nog live speelden?

dacht ik al , dat weerhoudt mij ervan om naar hun concerten te gaan



Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 02-11-2003 11:01 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2003 19:48 schreef Dwaallicht het volgende:
Uitglijder gemaakt met m'n fiets, na wat biertjes met collega's .
Ik weet ook niet precies hoe ik ben gevallen, het was in het centrum van Utrecht, weet er niets meer van. Jongen, ik zie eruit alsof ik door dertig hooligans in elkaar ben geslagen.


wow!! Sterkte ermee!

Even ontopic . ik was erbij gisteren. Weinig bekenden gezien. Ik zag wel Carnagath en zijn vriendin maar ik stond boven hem op het balkon dus een beetje lastig om iets te zeggen.
Ik vond My Dying Bride echt geweldig spelen. Vrijwel alle nummers die ik wilde horen zijn voorbij gekomen. Ik vond trouwens wel dat hij een belachelijk pak aan had.. maar dat ter zijde.

Toen reden de treinen van Den Bosch naar Tilburg ineens niet meer en moesten we 2 uur op een kutbus wachten met als resultaat dat we pas om 3 uur thuis waren. Dit word weer een major klacht!


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 02-11-2003 11:09 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ik heb gisteren een top avondje gehad. The Prophecy was echt mega goed. Jammer dat de bassist teveel geblowed had ( maar dat terzijde ). Maar die muziek is echt geweldig en ik denk dat ik wel een CDtje was ze ga kopen. Echter wil ik bij dit soort muziek wel een barkruk of een sofa hebben.
My Dying Bride was echt te gek. De opener was direct helemaal super en ik zat er gelijk in. Ik vond die dwangbuis wel lachen. Het zou me ook niks verbazen als ze die zanger er daarna in vast binden want hij is behoorlijk psycho. Ik vond het echt een heel goed optreden maar ik vind het wel jammer dat ze Sear Me speelde die. Ik ben niet zo dol op dat nummer.
Ow mooi detail: Ik kreeg voor 10 euro, twee cola een cola light en een biertje en 13 euro. Ik kwam met meer geld thuis dan ik mee weg ging.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Kristof
metalfan.nl
Usericon van Kristof
Posted 02-11-2003 11:13 by Kristof Wijzig reactieProfiel van KristofQuote dit berichthttp://www.metalfan.nl

ik ga vanavond naar Antwerpen omdat ze daar de dvd opnemen en omdat ik gisteren naar fesitval ben geweest (met oa Epica). Speelden ze gisteren veel ouds?

ah, is alweer twee jaar geleden dat ik ze voor het laatst zag, heb heel veel zin


Do androids dream of electric sheep?


Pyrexia
Usericon van Pyrexia
Posted 02-11-2003 11:26 by Pyrexia Wijzig reactieProfiel van PyrexiaQuote dit bericht

Ik ga ook in Antwerpen kijken

Enkel jammer dat ze de nieuwe CD hebben opgeschoven want een MDB CD moet gewoon in de herfst uitkomen, vind ik zo


A black heart can only find beauty in darkness.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 02-11-2003 12:06 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

The Prophecy vond ik niet echt boeiend, om eerlijk te zijn vond ik het zelfs behoorlijk saai. My Dying Bride vond ik wel zeer ok, ik ken zeer weinig van ze maar ik vond het gaaf ze weer live te zien spelen Wel deel ik de mening dat dit soort optreden gewoon stoelen moeten zijn waar je in kan zitten en met je ogen dicht van de muziek kan genieten


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 02-11-2003 12:15 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 2 november 2003 11:09 schreef goblinjester het volgende:
Ow mooi detail: Ik kreeg voor 10 euro, twee cola een cola light en een biertje en 13 euro. Ik kwam met meer geld thuis dan ik mee weg ging.
Tering.. Hoe weinig zuip jij wel niet op een concert als je met meer geld naar huis gaat als je vertrekt?

Hmm.. Maar DVD opnames vandaag.. Dan vrees ik dat ik geen foto's mag maken bij het optreden...



Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 02-11-2003 12:20 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Ik vond The Prophecy zeker wel heerschen, alleen komt de muziek live niet echt goed tot zijn recht. Maar het zat allemaal wel behoorlijk goed in elkaar.

My Dying Bride was degelijk, ik heb me er wel mee vermaakt

[Dit bericht is gewijzigd door Sjaan op 02-11-2003 12:21]


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


broeinest
Eerste klas bitch!
Usericon van broeinest
Posted 02-11-2003 12:31 by broeinest Wijzig reactieProfiel van broeinestQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

My dying Bride was gaaf.De eerste band veel minder. Kortom een leuk avondje jammer dat het al om 11 uur was afgelopen. Hup en nu lekker naar de baroeg Nox en Destroyer aanschouwen


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 02-11-2003 13:27 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2003 11:01 schreef Morgil het volgende:

Toen reden de treinen van Den Bosch naar Tilburg ineens niet meer en moesten we 2 uur op een kutbus wachten met als resultaat dat we pas om 3 uur thuis waren. Dit word weer een major klacht!


He, kon je niet met Stijn mee terug . Was vast nog wel plek in de auto want ik ging niet mee


Sater
Usericon van Sater
Posted 02-11-2003 13:36 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2003 12:06 schreef Jebes het volgende:
Wel deel ik de mening dat dit soort optreden gewoon stoelen moeten zijn waar je in kan zitten en met je ogen dicht van de muziek kan genieten

Er was toch nog wel iets van pitvorming, dus lang niet iedereen wil zitten lijkt mij.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 02-11-2003 14:58 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

MDB Setlist:
-A Kiss to Remember
-The Cry of Mankind
-Sear Me
+een hoop crap

Niet een nummer van Turn Loose the Swans. Ik vond het wel wat tegenvallen. Jammer dat ze snelle stukken met krijsende vocalen nodig hebben om hun muziek interessant te houden tegenwoordig.

In ieder geval was het 3 en een half jaar geleden vele malen gaver.

De outfit van meneer Aaron vond ik ook een beetje niet nodig ...


this user is dead


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 02-11-2003 15:03 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Ohja en "nieuwe cd delayed vanwege problemen met het artwork"... en dan zijn de shirts al te koop...

Verder wil ik ook nog even de zuurpruim uithangen door te zeggen:

-klappen als de band op het podium komt?? wtf ?? laat ze eerst maar eens wat horen?

-pitten op hartstikke rustige stukken van de dreadfull album ??

ok, JFrost out ...

PS. alleen Bitter Haervest + mede groupies gezien, verder geen ZM'ers...


this user is dead


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 02-11-2003 15:56 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

The Prophecy was het net niet, leuke loopjes afentroe maar net net deprie genoeg om boeiend te zijn. Verder eigenlijk een giganties mdb afstreksel, vooral de ''acty'' van de zanger, die gast zou je eigenlijk een paar klappen moeten geven totdat ie z'n eigen show verzint
En wat een joden prijzen voor die cd zeg, 20 focking euro . Ik moest voor heer undertaker een exemplaar menemen omdat hij verhindert was ivm een begravenis maar aan zulke joodse praktijken doe ik niet mee.

mdb was verder wel ok. Zoals altijd goed geluid en technies goed, maar ook zoals altijd een uber zuigende set.
Maar gelukkig wel she is the dark


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 02-11-2003 16:12 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Al met al ben ik blij dat ik niet gegaan ben...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 02-11-2003 16:13 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Ik heb trouwens evenals 3 en een half jaar geleden tijdens het concert 0,0 gedronken.


this user is dead


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 02-11-2003 16:15 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Toen waren ze ook al slecht...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 02-11-2003 16:17 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Toen speelden ze nog niks van The Dreadful Hours en van die nieuwe aankomende plaat, dus beter!


this user is dead


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 02-11-2003 16:20 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Gelukkig heb ik ze heel lang geleden voor het eerst gezien...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 02-11-2003 16:23 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

ze mogen van mij wel wat meer van t.a.a.t.d.r. spelen en for you.


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen