IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : My Dying Bride in Utrecht! Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-11-2003 9:29 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 3 november 2003 9:22 schreef JFrost het volgende:
Lak? Het was toch een dwangbuis? Met bloed erop...


Dat dacht ik eerst ook, totdat ik bijna vooraan kwam te staan...weinig bloed overigens...

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-11-2003 9:52]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Sater
Usericon van Sater
Posted 03-11-2003 9:35 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Ik zag em later nog staan, toen had hij wel stigmata, verder geen bloed gezien.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 03-11-2003 9:38 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

Lak en bloed?:S
Daar heb ik dan weinig van gezien..


Sassette
Usericon van Sassette
Posted 03-11-2003 9:40 by Sassette Wijzig reactieProfiel van SassetteQuote dit berichthttp://jakobavisser.hyves.nl/

Ik heb me zeker wel vermaakt zaterdag. My Dying Bride speelt altijd goed. Alleen vond ik ze nu toch wel een heel stuk minder enthousiast overkomen dan vorig jaar in Haarlem. Weinig contact met het publiek en errug weinig beweging.

En Tivoli vind ik ook niet bepaald een leuke zaal. Alles is duur en betalen voor de wc Ik haat dat soort dingen


How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 03-11-2003 9:44 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Ik had helemaal geen geld om te betalen voor de wc, dus eeuh


this user is dead


Sater
Usericon van Sater
Posted 03-11-2003 9:52 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Terwijl ik met mijn 20 pleurobriefje de toiletdame aan het afleiden was glipte mijn vriendin snel naar binnen, dus waren we voor half geld naar de wc gegaan. Slim hè?


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-11-2003 10:04 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2003 1:13 schreef Judge M. het volgende:
Net terug uit Antwerpen... Heerscherdeheerscheheersch!!! Die DVD gaat echt heel gaaf worden dat kan gewoon niet anders..


idd, het optreden in Antwerpen was schitterend. after forever en de eerste band waren overigesn ook, heel goed. Bij M.D.B. het gitaargeluid had iets beter gebalanceerd mogen worden. maar verder was het vetter dan vet. en diegen die de viool misten gaan maar naar apocalyptica.
Overigens, net voordat M.B.B begon met hun optreden werd er een briljante cd gedraaid in de zaal. Ik had het idee dat dit hun nieuwste cd was. weet jij dit misschien of weet jij anders welke briljante clone-band dit was?


Sater
Usericon van Sater
Posted 03-11-2003 10:24 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2003 10:04 schreef attila_de_hun het volgende:
net voordat M.B.B begon

My Buying Bride?


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Kristof
metalfan.nl
Usericon van Kristof
Posted 03-11-2003 10:29 by Kristof Wijzig reactieProfiel van KristofQuote dit berichthttp://www.metalfan.nl

quote:
Op 3 november 2003 10:04 schreef attila_de_hun het volgende:
idd, het optreden in Antwerpen was schitterend. after forever en de eerste band waren overigesn ook, heel goed. Bij M.D.B. het gitaargeluid had iets beter gebalanceerd mogen worden. maar verder was het vetter dan vet. en diegen die de viool misten gaan maar naar apocalyptica.
Overigens, net voordat M.B.B begon met hun optreden werd er een briljante cd gedraaid in de zaal. Ik had het idee dat dit hun nieuwste cd was. weet jij dit misschien of weet jij anders welke briljante clone-band dit was?


dat was the prophecy, best saaie cloonband, had ze eerder dit jaar gezien op doomnation festival, totaal niets boeiend eigenlijk, te snel en te vrolijk voor doom metal

after forever was zoals altijd wel aan te horen

my dying bride erg goed MAAR heel teleurstellende setlist en het publiek was wel heel erg tam


Do androids dream of electric sheep?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-11-2003 10:34 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2003 10:29 schreef Kristof het volgende:
dat was the prophecy, best saaie cloonband, had ze eerder dit jaar gezien op doomnation festival, totaal niets boeiend eigenlijk, te snel en te vrolijk voor doom metal


µ

aha, dank u. had ik de cd maar gekocht dan. m


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 03-11-2003 11:13 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2003 12:15 schreef Judge M. het volgende:
Tering.. Hoe weinig zuip jij wel niet op een concert als je met meer geld naar huis gaat als je vertrekt?

Hmm.. Maar DVD opnames vandaag.. Dan vrees ik dat ik geen foto's mag maken bij het optreden...


Ik gaf een rondje en ik kreeg daarna een drankje terug. Maar ik had zat geld mee. Maar uiteindelijk maar twee drankjes op.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 03-11-2003 12:16 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Whaaaaaaaaaaaa!!!T was GOED!!!!"intressante" outfit dat Floor aanhad
En MDB...was veel te kort En 't laatste optreden tot 2005(nuja,als ze weer niet van gedachten veranderen...)


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 03-11-2003 12:19 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 3 november 2003 9:22 schreef JFrost het volgende:
Lak? Het was toch een dwangbuis? Met bloed erop...

Bloed erop??? Niet in Utrecht..
Ik zei het nog wel dat dat leuk zou staan Maar dat is niet echt het My dying bride image....


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 03-11-2003 12:30 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2003 9:22 schreef JFrost het volgende:
Lak? Het was toch een dwangbuis? Met bloed erop...


Bloed??? Rode nagellak ja...


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-11-2003 12:35 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

HAHAAAH! De video van zaterdag ziet er gewéldig uit!!!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 03-11-2003 12:41 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2003 12:19 schreef zillah-morte het volgende:
Bloed erop??? Niet in Utrecht..
Ik zei het nog wel dat dat leuk zou staan Maar dat is niet echt het My dying bride image....
jawel, klein beetje erg vaag.


Necronynke
Usericon van Necronynke
Posted 03-11-2003 12:53 by Necronynke Wijzig reactieProfiel van NecronynkeQuote dit berichthttp://www.thywitheringorchard.com

quote:
Op 3 november 2003 12:35 schreef Mutilator het volgende:
HAHAAAH! De video van zaterdag ziet er gewéldig uit!!!


Video? Ik dacht dat er zondag een DVD opgenomen werd? Of bedoel je dat je gewoon zelf het concert hebt opgenomen?



JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 03-11-2003 13:27 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2003 12:41 schreef impaled succubus het volgende:
jawel, klein beetje erg vaag.


Ja volgens mij ook. Bloed alsof het langs zijn handen naar beneden heeft gestroomd en ook wat op zijn pakje.


this user is dead


Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 03-11-2003 14:26 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

Gisteren in Hof Ter Loo, een zalig optreden!

Gewoonweg prachtig! Nieuw materiaal klinkt ook zalig, iemand die weet wanneer hun nieuwe CD uitkomt?


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 03-11-2003 14:27 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 3 november 2003 14:26 schreef Mortanius het volgende:
Gisteren in Hof Ter Loo, een zalig optreden!
Nog veilig in Oostende (toch?) aangekomen?


I'm not being rude. You're just insignificant.


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 03-11-2003 14:31 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 3 november 2003 9:40 schreef Sassette het volgende:
En Tivoli vind ik ook niet bepaald een leuke zaal. Alles is duur en betalen voor de wc Ik haat dat soort dingen


Vindt het voor grote bands de beste zaal van Nederland. Lekker ruim, goede ventilatie, omhoog lopend naar achteren, duidelijk zichtbaar podium. Die prijzen neem ik dan maar voor lief.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 03-11-2003 14:41 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

quote:
Op 3 november 2003 14:27 schreef helmet het volgende:
Nog veilig in Oostende (toch?) aangekomen?


Ja zeker veilig aangekomen in Oostende en veel vlotter dan in het doorgaan. Nog doorgezakt tot een uur of 7 (in onze lokale 'metal-frituur')

Beetje nagefeest met (wat) gerstendrank


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 03-11-2003 14:53 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2003 14:26 schreef Mortanius het volgende:
Gisteren in Hof Ter Loo, een zalig optreden!

Gewoonweg prachtig! Nieuw materiaal klinkt ook zalig, iemand die weet wanneer hun nieuwe CD uitkomt?


Februari


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 03-11-2003 15:01 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2003 9:40 schreef Sassette het volgende:
En Tivoli vind ik ook niet bepaald een leuke zaal. Alles is duur en betalen voor de wc Ik haat dat soort dingen
die prijzen waren idd ook vrij joods. Ik had er nog niet bij stil gestaan (ik pin altijd iets geeft t uit en als het op is pin ik weer, let dus niet op) maar nu je het zeg 2,40 voor een flesje bok is vrij duur ja.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 03-11-2003 15:11 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 3 november 2003 12:41 schreef impaled succubus het volgende:
jawel, klein beetje erg vaag.

Nou raar ik stond er met mijn neus zowat bovenop
En ik had niet eens drank op


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen