IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Arnold de gouverneur Vorige pagina | Volgende pagina
Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 08-08-2003 15:10 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht



Toch ben ik voor Larry Flint ipv Arnold


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 08-08-2003 19:32 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

zoveel kans heeft Arnold trouwens niet, Californië is meestal nogal geneigd om op een Democraat te stemmen i.p.v. een republikein.


no text supplied


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 08-08-2003 21:08 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2003 19:32 schreef lykle_wolfheart het volgende:
zoveel kans heeft Arnold trouwens niet, Californië is meestal nogal geneigd om op een Democraat te stemmen i.p.v. een republikein.


Tsja.. dat zei ik eerder ook in dit topic.. maar aan de andere kant.. Amerika zit nu in 'slechte tijden', en dan doen mensen raare dingen... Nixon is volgens mij ook in Californie begonnen als gouveneur alvorens zijn presidentsschap..


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 08-08-2003 21:10 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

Heuj, Valorian geen 666 meer achter de naam?

Ontopic:


MuayThaigerrr!!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 08-10-2003 9:19 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

"I'M BACK"


Arnold heeft gewonnen!!!



FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 08-10-2003 9:22 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2003 9:19 schreef Dwaallicht het volgende:
"I'M BACK"


Arnold heeft gewonnen!!!



Wow ik vroeg het me vannochtend nog af wie er gewonnen zou hebben, LOL geweldig gewoon


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 08-10-2003 10:04 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2003 9:19 schreef Dwaallicht het volgende:
"I'M BACK"


Arnold heeft gewonnen!!!


gaaf, het stond niet in mijn krant vanochtend dus ik vroeg het me al af. Met hoeveel?


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 08-10-2003 10:46 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Ik dacht dat de stemming nog geteld werd, maar dat hij op het moment 55% van de stemmen had.


Fire
Usericon van Fire
Posted 08-10-2003 10:55 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

We zien wel wat er van komt.



mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 08-10-2003 10:57 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 8 oktober 2003 10:04 schreef impaled succubus het volgende:
gaaf, het stond niet in mijn krant vanochtend dus ik vroeg het me al af. Met hoeveel?

Ik dacht met 50%, terwijl 20% al genoeg zou geweest zijn.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-10-2003 11:10 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2003 10:46 schreef DarknessThere het volgende:
Ik dacht dat de stemming nog geteld werd, maar dat hij op het moment 55% van de stemmen had.


55% hebben voor de recall gestemd en niet op Arnold. De stemming was in twee stukken verdeeld: wil je een recall? en zo ja, wie moet er dan gouverneur worden?.


Go Arnold!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 08-10-2003 11:22 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

wie weet hebben we over acht jaar weer een acteur als president...

Een voormalig bodybuilding kampioen die eens zijn brood verdiende met het spelen in barabren films

Ach ja, als ik z'n politieke standpunten eens wist...


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 08-10-2003 11:23 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2003 21:10 schreef Angela Mortis het volgende:
Heuj, Valorian geen 666 meer achter de naam?

Ontopic:


NOpe,. die 666 heb ik enkele maanden terug toch echt maar eens weg laten halen..


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 08-10-2003 11:26 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 8 oktober 2003 11:22 schreef Phriar het volgende:
Ach ja, als ik z'n politieke standpunten eens wist...

Idd, er wordt de hele tijd over zijn gedrag tov vrouwen gesproken, en over zijn bewondering voor Hitler, maar niet over zijn politieke standpunten.
Hij is een gematigd republikein, wat dat ook mag voorstellen..


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-10-2003 11:27 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2003 11:22 schreef Phriar het volgende:
wie weet hebben we over acht jaar weer een acteur als president...

Een voormalig bodybuilding kampioen die eens zijn brood verdiende met het spelen in barabren films

Ach ja, als ik z'n politieke standpunten eens wist...


Die acteur die president was, was net als menig ander president gewoon hoger opgeleid en had een politieke ervaring o.a. in het vakbondsapparaat. Tevens was hij een van de meest succesvolle presidenten van de VS aangezien hij met zijn beleid de Sovjet Unie tot financieele ruine leidde en als zodanig haar ondergang inluidde. Dit heeft de VS ook heel veel gekost aangezien hij hun begrotingstekort flink opjoeg, maar ja.

Edit: en president worden zal hij nooit ongeacht hoe populair hij wel of niet wordt.....

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 08-10-2003 11:28]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 08-10-2003 11:42 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Tja, zou ook wel een enorme anticlimax zijn geweest als Arnold het niet geworden zou zijn, eh?


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 08-10-2003 11:54 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

ah nee.. heeft Arnold echt gewonnen?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-10-2003 11:58 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2003 11:26 schreef mislyd het volgende:
Idd, er wordt de hele tijd over zijn gedrag tov vrouwen gesproken, en over zijn bewondering voor Hitler, maar niet over zijn politieke standpunten.
Hij is een gematigd republikein, wat dat ook mag voorstellen..


ach, dat zijn natuurlijk jeugdzondes. Dom, maar ik ben veel meer geïntereseerd in zijn capaciteiten als leider voor iedereen. Ik denk dat die niet aanwezig zijn. Politiek lijkt me een vak wat je serieus moet nemen en niet zomaar even kunt doen.
Ik vermoed dan ook dat Arnold niks meer is dan het zoveelste stromannetje in de amerikaanse politiek. Ik denk ook al dat het voornaamste beleid belastingverlaging en een afbraak van sociale voorzienigen zal zijn. Een afspiegeling van het beleid van de opperstroman Bush jr dus.


campske666
Usericon van campske666
Posted 08-10-2003 12:07 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2003 9:53 schreef Heiden het volgende:
In zijn jeugd is Arnie een nazi-skin geweest, ....


Vet !


campske666
Usericon van campske666
Posted 08-10-2003 12:08 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2003 11:23 schreef Valorian het volgende:
NOpe,. die 666 heb ik enkele maanden terug toch echt maar eens weg laten halen..


Hoe doe je dat ?


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 08-10-2003 12:09 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2003 12:07 schreef campske666 het volgende:
Vet !

Nee... gespierd! MWOEHAHAHAHA


mvg wk10


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 08-10-2003 12:09 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

quote:
Op 8 oktober 2003 12:09 schreef windkracht10 het volgende:
Nee... gespierd! MWOEHAHAHAHA


LOL!!!!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 08-10-2003 12:14 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2003 12:08 schreef campske666 het volgende:
Hoe doe je dat ?


In het 'nickname veranderen' topic ( http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=3407&page=1 ) vroeg ik er om. Reactie van Paul:

"Het is aangepast. Dit soort wijzigingen wil ik nog wel doen. Compleet andere namen begin ik niet aan."



SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 08-10-2003 12:16 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

Op dit soort momenten ben ik blij dat er zon groot stuk water Amerika & Europa zit...
Alleen omdat die gast een paar films heeft gemaakt die niet direkt in de videotheek kwamen is hij de winnaar?
Ach. hij wil tenminste iets doen aan de hoeveelheid vuurwapens in Californie.


Een kleine snol zit zo vol.


campske666
Usericon van campske666
Posted 08-10-2003 12:21 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2003 12:16 schreef SkinPeeleR het volgende:
Op dit soort momenten ben ik blij dat er zon groot stuk water Amerika & Europa zit...
Alleen omdat die gast een paar films heeft gemaakt die niet direkt in de videotheek kwamen is hij de winnaar?
Ach. hij wil tenminste iets doen aan de hoeveelheid vuurwapens in Californie.


Hier zit de politiek anders ook vol TV-vedetten


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen