IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Arnold de gouverneur Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-10-2003 18:45 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 10 oktober 2003 18:43 schreef Chelman het volgende:
....maar als ze daar iets doen wat ons niet zint dan is de wereld opeens te klein en moeten ze naar ons luisteren....

...



Wij zijn ook met meer
vind je het gek dat we gaan zijken op hun gedrag straks nemen wij het over omdat hun teveel invloed hebben


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 10-10-2003 18:46 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2003 18:41 schreef Chelman het volgende:
Maar hij was toch gewoon acteur en speelde niet zichzelf maar een rol. Was Charlie Chaplin een fascist omdat hij een rol speelde waarin hij in feite Mussolini vertolkte?

Verder heeft Arnold juist aangetoond zeer slim te zijn. Hij zag in dat hij geen geweldige acteur is voor subtiele films en koos daarom voor de rollen waarin hij wel goed uit de verf kwam en kreeg de bijbehorende hoge gages. Lijkt mij geen teken van domheid.


IK weet ook wel dat het maar een rol was dat hij speelde, maar heel veel mensen gaan nou éénmaal nogal ver in de rol mee... Niet voor niets worden ook de Nederlandse soapies regelmatig bedreigd, omdat ze volgens de 'fans' een gemeen iemand spelen...
Kijk, als hij écht goed is, en echt slim dan maakt 't mij geen zier uit, ik zeg alleen dat hij voor veel mensen nu ongeloofwaardig is..


..."Hate can only create more hate"...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-10-2003 18:50 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2003 18:46 schreef Immortella het volgende:
IK weet ook wel dat het maar een rol was dat hij speelde, maar heel veel mensen gaan nou éénmaal nogal ver in de rol mee... Niet voor niets worden ook de Nederlandse soapies regelmatig bedreigd, omdat ze volgens de 'fans' een gemeen iemand spelen...


Dat is niet de schuld van soapies maar van domme 'fans'.
quote:

Kijk, als hij écht goed is, en echt slim dan maakt 't mij geen zier uit, ik zeg alleen dat hij voor veel mensen nu ongeloofwaardig is..


De reden waarom hij gekozen is, is juist dat hij wel geloofwaardig is. Ten eerste is de verleiding tot corruptie vrij klein i.v.m. zijn vermogen. Ten tweede kozen mensen juist voor iemand die geen politieke spelletjes hoeft te spelen om hogerop te komen in tegenstelling tot zgn. carriere-politici.


Ik zeg trouwens niet dat hij het goed gaat doen. Dat weet ik namelijk net zo min als de mensen die zeggen dat hij zeker gaat falen zonder enige onderbouwing (ik doel hier niet direct op jou). De tijd zal het leren.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-10-2003 18:54 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 10 oktober 2003 18:50 schreef Chelman het volgende:
....


Ik zeg trouwens niet dat hij het goed gaat doen. Dat weet ik namelijk net zo min als de mensen die zeggen dat hij zeker gaat falen zonder enige onderbouwing.


Ik zeg ook niet dat hij het niet kan maar ik hoop het.
En als hij slim is wil het nog niet zeggen dat hij een goede politicus is (zie Hitler).


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-10-2003 18:56 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2003 18:54 schreef ElitE het volgende:
Ik zeg ook niet dat hij het niet kan maar ik hoop het.


Dat is stom.

Problemen in Amerika leiden namelijk indirect tot problemen hier (en vice versa) aangezien onze economieën zo met elkaar verweven zijn.

quote:

En als hij slim is wil het nog niet zeggen dat hij een goede politicus is (zie Hitler).


Hitler was een uitstekende politicus. Hij heeft namelijk heel veel bereikt. Helaas waren zijn idealen verwerpelijk. Maar een slecht politicus was hij zeker niet.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 10-10-2003 19:00 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2003 18:43 schreef Chelman het volgende:
....maar als ze daar iets doen wat ons niet zint dan is de wereld opeens te klein en moeten ze naar ons luisteren....


Verder heeft het wel degelijk invloed op je aangezien Californie een zeer belangrijke bijdrage levert aan de Amerikaanse economie en dus indirect aan de Europese. Verder is Californie gewoon de 5e of 6e grootste economie ter wereld.


En nog steeds boeit het me niet wie daar de zooi bestuurt.. Als ie het slecht doet, komt er toch wel weer een ander.


zo kan ie wel weer


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-10-2003 19:03 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 10 oktober 2003 18:56 schreef Chelman het volgende:
Dat is stom.

Problemen in Amerika leiden namelijk indirect tot problemen hier (en vice versa) aangezien onze economieën zo met elkaar verweven zijn.


Tja het moet nou eenmaal eerst slecht gaan voordat het goed kan gaan



quote:
Hitler was een uitstekende politicus. Hij heeft namelijk heel veel bereikt. Helaas waren zijn idealen verwerpelijk. Maar een slecht politicus was hij zeker niet.


Maar hij dulde geen tegenstanders niet echt eerlijk dus. En hij is ook niet echt tactisch met zijn problemen omgegaan hij had een te groot ego(Arnie ook wel een beetje).


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 10-10-2003 19:06 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2003 19:03 schreef ElitE het volgende:
Tja het moet nou eenmaal eerst slecht gaan voordat het goed kan gaan


Dus dan maar even expres slecht laten gaan? Hopen dat die vent geen goeie politicus is.
Maar natuurlijk..


zo kan ie wel weer


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-10-2003 19:06 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 10 oktober 2003 19:00 schreef Babylon het volgende:
En nog steeds boeit het me niet wie daar de zooi bestuurt.. Als ie het slecht doet, komt er toch wel weer een ander.


Het kan ook wel beter zijn om niet te veel met hun zaken bezig te zijn. Beetje lullig als zij zoveel invloed op je eigen leven hebben. Je moet je eigen leven maken.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-10-2003 19:07 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 10 oktober 2003 19:06 schreef Babylon het volgende:
Dus dan maar even expres slecht laten gaan? Hopen dat die vent geen goeie politicus is.
Maar natuurlijk..


Als jij met iemand vecht loop je zelf ook schade op...


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-10-2003 19:09 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2003 19:03 schreef ElitE het volgende:

Maar hij dulde geen tegenstanders niet echt eerlijk dus. En hij is ook niet echt tactisch met zijn problemen omgegaan hij had een te groot ego(Arnie ook wel een beetje).


Waaraan leid je af dat Arnie een te groot ego heeft?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-10-2003 19:09 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2003 19:07 schreef ElitE het volgende:
Als jij met iemand vecht loop je zelf ook schade op...


Met wie vecht jij dan?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 10-10-2003 19:10 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2003 19:07 schreef ElitE het volgende:
Als jij met iemand vecht loop je zelf ook schade op...


Ik? Nee hoor!

Maar wat heeft dat ermee te maken?


zo kan ie wel weer


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 10-10-2003 19:11 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2003 18:50 schreef Chelman het volgende:
Dat is niet de schuld van soapies maar van domme 'fans'.


Absoluut!


quote:
De reden waarom hij gekozen is, is juist dat hij wel geloofwaardig is. Ten eerste is de verleiding tot corruptie vrij klein i.v.m. zijn vermogen. Ten tweede kozen mensen juist voor iemand die geen politieke spelletjes hoeft te spelen om hogerop te komen in tegenstelling tot zgn. carriere-politici.


Je zou het ook zo kunnen zien dat hij juist niet geloofwaardig is omdat hij zijn plekje daar misschien wel verkregen heeft door het beroemd-zijn... Geen politieke spelletjes misschien, danwel Ik-heb-een-bekend-hoofd-spelletje...


quote:
Ik zeg trouwens niet dat hij het goed gaat doen. Dat weet ik namelijk net zo min als de mensen die zeggen dat hij zeker gaat falen zonder enige onderbouwing (ik doel hier niet direct op jou). De tijd zal het leren.


Maar ik ben ook helemaal niet één van die mensen die zegt dat hij gaat falen, en zeker niet zonder enige onderbouwing...
Wat ik hier neerzet is puur een reflectie van wat veel mensen denken...
Ik kan zelf (gelukkig) nog wel door dat acteur-zijn heenprikken... Ik merk alleen gewoon in mijn omgeving dat veel mensen het niet geloofwaardig vinden, Arnold Schwarzenegger als gouverneur...


..."Hate can only create more hate"...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-10-2003 19:13 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 10 oktober 2003 19:09 schreef Chelman het volgende:
Waaraan leid je af dat Arnie een te groot ego heeft?


hij loopt wel erg breed


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-10-2003 19:14 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 10 oktober 2003 19:10 schreef Babylon het volgende:
Ik? Nee hoor!

Maar wat heeft dat ermee te maken?


nou als je iets wil bereiken zal het niet zonder verliezen gaan


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-10-2003 19:14 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2003 19:13 schreef ElitE het volgende:
hij loopt wel erg breed


hij kan er ook niks aan doen dat hij een grote piemel heeft


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-10-2003 19:15 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2003 19:14 schreef ElitE het volgende:
nou als je iets wil bereiken zal het niet zonder verliezen gaan


Maar waar vecht jij dan voor of wat wil je bereiken?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-10-2003 19:16 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 10 oktober 2003 19:14 schreef Chelman het volgende:
hij kan er ook niks aan doen dat hij een grote piemel heeft


Jewel wat minder steroiden slikken


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 10-10-2003 19:16 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

wil iemand de topictitel even verbeteren misschien?



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-10-2003 19:18 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 10 oktober 2003 19:15 schreef Chelman het volgende:
Maar waar vecht jij dan voor of wat wil je bereiken?


Uhm nou het zou wel leuk zijn als amerika wat minder invloed had op onze maatschappij(zie olie oorlog Irak)


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 10-10-2003 19:18 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2003 19:14 schreef ElitE het volgende:
nou als je iets wil bereiken zal het niet zonder verliezen gaan


Ahja, maar jij brengt het als: Laten we nou maar hopen dat wat verliezen, dan hebben we later wel winst ofzo.

En dat slaat dus nergens op.


zo kan ie wel weer


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 10-10-2003 19:18 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 10 oktober 2003 19:16 schreef ZwaarMetaal het volgende:
wil iemand de topictitel even verbeteren misschien?

done.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-10-2003 19:19 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2003 19:11 schreef Immortella het volgende:
Je zou het ook zo kunnen zien dat hij juist niet geloofwaardig is omdat hij zijn plekje daar misschien wel verkregen heeft door het beroemd-zijn... Geen politieke spelletjes misschien, danwel Ik-heb-een-bekend-hoofd-spelletje...



Dat heeft ongetwijfeld een bijdrage geleverd. Maar hij heeft die Bustamante zodanig VER achter zich gelaten dat ik geneigd ben om te denken dat het niet alleen door de celebrity stemmers kwam.


quote:

Maar ik ben ook helemaal niet één van die mensen die zegt dat hij gaat falen, en zeker niet zonder enige onderbouwing...


Dat zei ik ook
quote:

Wat ik hier neerzet is puur een reflectie van wat veel mensen denken...
Ik kan zelf (gelukkig) nog wel door dat acteur-zijn heenprikken... Ik merk alleen gewoon in mijn omgeving dat veel mensen het niet geloofwaardig vinden, Arnold Schwarzenegger als gouverneur...


Dat klopt. Ik merk laatste jaren dat Nederland veel conservatiever is dan dat ze denken en met name wat betreft het beoordelen van mensen op hun kunde en resultaten i.p.v. afkomst....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 10-10-2003 19:21 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2003 19:19 schreef Chelman het volgende:
Dat heeft ongetwijfeld een bijdrage geleverd. Maar hij heeft die Bustamante zodanig VER achter zich gelaten dat ik geneigd ben om te denken dat het niet alleen door de celebrity stemmers kwam.


Hm, zit wat in... Er zullen er ook vast genoeg zijn geweest die echt in hem geloven als gouverneur...


quote:
Dat zei ik ook


Ohja...


quote:
Dat klopt. Ik merk laatste jaren dat Nederland veel conservatiever is dan dat ze denken en met name wat betreft het beoordelen van mensen op hun kunde en resultaten i.p.v. afkomst....



Dat is (helaas) heel erg waar...


..."Hate can only create more hate"...


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen