IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Bootleg shirts Volgende pagina
MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 08-08-2003 13:03 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Nog meer mensen die willens en wetens laarsbeen TS en LS kopen?
Heb op W:O:A mijn eerste gekocht, puur omdat de rest van de zweet stonk. Eentje van Bathory.
1e wasbeurt gisteren. Resultaat: letter 'Y' eraf.


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 08-08-2003 13:07 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2003 13:03 schreef MBMarduk het volgende:
Nog meer mensen die willens en wetens laarsbeen TS en LS kopen?
Heb op W:O:A mijn eerste gekocht, puur omdat de rest van de zweet stonk. Eentje van Bathory.
1e wasbeurt gisteren. Resultaat: letter 'Y' eraf.



haha, dat kan je verwachten.

In het verleden een paar bootleg shirts gekocht maar die waren echt van super kwaliteit. Zelfs na veel wassen en dragen zien ze er nog als nieuw uit.

Maar dit jaar heb ik er ook een paar op Wacken gekocht en die zagen er echt gaat uit. Maar daar was de prijd ook naar. Ik heb ze nog niet gedragen en gewassen


I can't shoot straight unless I've had a pint!


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 08-08-2003 13:08 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Die prijzen idd
9 euro moet ook de domste wel enige hint geven omtrent de kwaliteit.


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 08-08-2003 13:10 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2003 13:08 schreef MBMarduk het volgende:
Die prijzen idd
9 euro moet ook de domste wel enige hint geven omtrent de kwaliteit.


Nou, ik had ze eerst even gevoeld. Dat doe ik altijd met shirts. En dit waren toch wel de dunste shirts die ik ooit ben tegengekomen.


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 08-08-2003 13:21 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

Yup, ik heb wel een aantal bootleg shirts, sommigen beter dan anderen, hangt inderdaad ook af van de dikte van het textiel (maar je hebt ook wel dunne officiele shirts).

NP: Blind Guardian - Beyond The Realms Of Death


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 08-08-2003 14:08 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

Ik heb er ook, maar van onberispelijke kwaliteit ik heb er twee (elk op < 20 stuks gedrukt) die ik gewoon niet grijs krijg, die dingen blijven gvd zwart


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 08-08-2003 14:09 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2003 14:08 schreef IronGlory het volgende:
Ik heb er ook, maar van onberispelijke kwaliteit ik heb er twee (elk op < 20 stuks gedrukt) die ik gewoon niet grijs krijg, die dingen blijven gvd zwart

Moet je vooral echt "black metal"-shirt van Venom kopen , ook niet af te schieten


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 08-08-2003 14:21 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

Venom?
neen!



Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 08-08-2003 14:24 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2003 14:21 schreef IronGlory het volgende:
Venom?
neen!



Héhé, t was mij erom te doen

Ontopic, op Wacken wel zo'n Carpathian Forest trui met kap vastgehad, maar dat ding was al superdun voor zoiets. Waren echt tonnen shirts te krijgen daar ....


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 08-08-2003 14:59 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

jammer dat die shirts zo krimpen, xl word altijd een s bij mij. nou ben ik ook gelukkig een s-je.


Oud Vuil.


Hollie!
Usericon van Hollie!
Posted 08-08-2003 22:48 by Hollie! Wijzig reactieProfiel van Hollie!Quote dit bericht

heb een keer na een Dream Theater-concert een longsleeves gekocht, op de parkeerplaats... na een keer wassen waren de mouwen gekrompen naar T-shirt formaat, op zich niet erg, alleen was de rest van het shirt een strakzittend naveltruitje geworden...

M.a.w.: goedkoop = duurkoop!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 08-08-2003 22:49 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

eigenlijk kun je een bootleg-shirt het beste niet dragen, gewoon aan de muur hangen ofzo.


Oud Vuil.


Hollie!
Usericon van Hollie!
Posted 08-08-2003 22:51 by Hollie! Wijzig reactieProfiel van Hollie!Quote dit bericht

ja, of gewoon niet wassen, maar dat wordt ook weer zo'n bende... zijn je collega's op het werk blij mee


telluriet
Usericon van telluriet
Posted 08-08-2003 23:07 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

Je moet het gewoon niet kopen, de fabrikant neemt een stel illegale chinezen of neemt kinderen in een of ander onderontwikkeld land die voor 3 eurocent per dag dat soort goedkope shirts maken, van zeer slechte kwaliteit. Ik heb zelf ook wel eens meegemaakt dat de stof van een goedkoop bootlegje (van Nile) als het ware smolt in de was en dat de helft van het logo na een keer wassen eraf was. Die ging dus meteen de prullebak in


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 08-08-2003 23:15 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2003 23:07 schreef telluriet het volgende:
Je moet het gewoon niet kopen, de fabrikant neemt een stel illegale chinezen of neemt kinderen in een of ander onderontwikkeld land die voor 3 eurocent per dag dat soort goedkope shirts maken, van zeer slechte kwaliteit. Ik heb zelf ook wel eens meegemaakt dat de stof van een goedkoop bootlegje (van Nile) als het ware smolt in de was en dat de helft van het logo na een keer wassen eraf was. Die ging dus meteen de prullebak in


Ja, dat weet je van te voren. Maar soms MOET je gewoon een tshirt hebben als je hem ziet hangen


I can't shoot straight unless I've had a pint!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 08-08-2003 23:16 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

yep.

aan die kindertjes denk je dan echt niet.


Oud Vuil.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 09-08-2003 2:10 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Zoals hier voor al gezegt is krimpen. Echt al mijn shirts krimpen, het lijkt wel of ik in topjes rondloop. Maarja weinig aan te doen.


I am the 1%.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-08-2003 2:16 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Hmmm, op hoeveel graden wassen jullie? Welk wasmiddel? Welk merk wasmachine?


Ik heb een jaar geleden zo'n Burzum - Coming soon to a church near you shirt gekocht, vaak gedragen & gewassen, op 40 graden met Omo Color ziet er nog steeds prima uit...


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 09-08-2003 2:20 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Uh wij wassen eigelijk niet.


I am the 1%.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-08-2003 2:28 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Oh, ze krimpen vanwege je lichaamsvocht zeker.


Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 09-08-2003 15:03 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

Hm, ik was ook altijd op 30 of 40 graden, gaat prima, ze zijn nog nooit gekrompen.

De afdruk is er wel afgesleten in de wasmachine op sommige plaatsen bij sommige shirts trouwens...

NP: Iron Maiden - The Nomad


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 09-08-2003 15:17 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Heb er een paar...

- Mayhem: In Memorium / Pure fucking armageddon
- Immortal: Blizzard Beasts

Zien er nog prima uit, is wel vrij dun, en erg klein maar dat was al toen ik hem kocht.. (a 14 GULDEN in Krakau (Polen))

Rajackar heeft ooit eens een Maiden shirt gekocht in Praag, welke na een wasbeurt ineens z/w werd geloof ik


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 09-08-2003 15:40 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Dynamo 1996... Volgens mij enige neppert die ik heb (alhoewel ik bij mijn witte My Dying Bride - The Dreadful Hours shirtje, aangeschaft in een louche zaakje aan de Amsterdamse Nieuwendijk, ook mijn twijfels heb...)



Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 09-08-2003 15:43 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2003 15:40 schreef Judge M. het volgende:
Dynamo 1996... Volgens mij enige neppert die ik heb (alhoewel ik bij mijn witte My Dying Bride - The Dreadful Hours shirtje, aangeschaft in een louche zaakje aan de Amsterdamse Nieuwendijk, ook mijn twijfels heb...)


Alles in die zaak is zo nep als wat. Die prints zijn echt om te janken (qua kleuren).


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Sauron
dood
Usericon van Sauron
Posted 09-08-2003 15:43 by Sauron Wijzig reactieProfiel van SauronQuote dit bericht

Heb er 1 van Blind Guardian.
Het is de hoes van nightfall..de kleuren kloppen niet, voorbeeld : de wolf is bruin.

[Dit bericht is gewijzigd door Sauron op 09-08-2003 15:45]


dood


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 09-08-2003 15:47 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 9 augustus 2003 15:43 schreef Dunne_Hein het volgende:
Alles in die zaak is zo nep als wat. Die prints zijn echt om te janken (qua kleuren).
Dat dacht ik al ja... Ach ja.. Dan koop ik in Antwerpen wel een echte 2 november aanstaande...



Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen