IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : 13 september: Fluisterwoud, Zwartketterij, Paragon Impure, Haatstrijd, Walpurgisnacht... Vorige pagina | Volgende pagina
Ineluki
Usericon van Ineluki
Posted 12-08-2003 4:37 by Ineluki Wijzig reactieProfiel van InelukiQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2003 21:30 schreef Legatius het volgende:
Laat de bitches zich maar voorbereiden op het betere Zwartketterij-werk!


Bereid u zelf maar voor, Legatius, jij gaat namelijk MEE!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 12-08-2003 9:53 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Kut,had graag Amok weer eens willen zien


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 12-08-2003 10:10 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 11 augustus 2003 17:40 schreef natassja het volgende:
al die belachelijke blackmetal soorten




Jammer dat het zo ver weg is, het lijkt me zoooo gaaf!


Iedereen heeft recht op mijn mening.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 12-08-2003 11:01 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

echt super jammer van Suicicde C. en Amok, maargoed... het gaat toch wel vet worden...


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 12-08-2003 13:00 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

om finaciele redenen vind ik dit een hele mooie wending


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 12-08-2003 13:06 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2003 17:40 schreef natassja het volgende:
al die belachelijke blackmetal soorten


altijd een grote mond, maar afkomen naar de shows doe je niet..

beetje jammer...


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 12-08-2003 13:06 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2003 10:10 schreef Leviathanica het volgende:


Jammer dat het zo ver weg is, het lijkt me zoooo gaaf!


als ik me rijbewijs dan heb mogen jullie wel meerijden hmm onee mag dan geen bier drinken


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 12-08-2003 13:23 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

hehe
je kan ook in je auto blijven pitten...


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 12-08-2003 13:28 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2003 13:23 schreef irritante klootzak het volgende:
hehe
je kan ook in je auto blijven pitten...


hmm ja das ook wel een idee


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


zherckvhermaeler
Usericon van zherckvhermaeler
Posted 12-08-2003 13:33 by zherckvhermaeler Wijzig reactieProfiel van zherckvhermaelerQuote dit bericht

och...haatstrijd...de wasmachines zullen klinken, wat een herrie


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 12-08-2003 13:38 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2003 13:33 schreef zherckvhermaeler het volgende:
och...haatstrijd...de wasmachines zullen klinken, wat een herrie


vermakelijke herrie


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 12-08-2003 14:06 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2003 13:33 schreef zherckvhermaeler het volgende:
och...haatstrijd...de wasmachines zullen klinken, wat een herrie
da's toch echt band waarvoor ik ga


zherckvhermaeler
Usericon van zherckvhermaeler
Posted 12-08-2003 14:53 by zherckvhermaeler Wijzig reactieProfiel van zherckvhermaelerQuote dit bericht

Meningsverschil, ik vind het te simpel en te goedkoop, alhoewel ik gehoord heb dat die nieuwe haatstrijd beter zal zijn...


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 12-08-2003 14:55 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2003 14:53 schreef zherckvhermaeler het volgende:
Meningsverschil, ik vind het te simpel en te goedkoop, alhoewel ik gehoord heb dat die nieuwe haatstrijd beter zal zijn...
ik weet niet wat jij ervan hebt gehoord maar het is inderdaad erg simpel, vooral de eerste demo. maar de 2e is al beter en het nieuwe werk heb ik al (gedeeltelijk) op cd'r en het gaat per release vooruit, net als vazal trouwens


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 12-08-2003 18:29 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 12 augustus 2003 14:55 schreef impaled succubus het volgende:
, net als vazal trouwens


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 12-08-2003 18:32 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 12 augustus 2003 14:53 schreef zherckvhermaeler het volgende:
Meningsverschil, ik vind het te simpel en te goedkoop, alhoewel ik gehoord heb dat die nieuwe haatstrijd beter zal zijn...


de nummers die opgenomen waren voor de 7" zijn erg gaaf en rauw. alles wordt alleen opnieuw opgenomen maar dan in de formatie zoals haatstrijd live speelt.


Je moeder.


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 12-08-2003 18:37 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 12 augustus 2003 18:32 schreef karnivoor het volgende:
de nummers die opgenomen waren voor de 7" zijn erg gaaf en rauw. alles wordt alleen opnieuw opgenomen maar dan in de formatie zoals haatstrijd live speelt.
dat betekend dus niet met die leuke drumpc op de achtergrond: tik tik boenk tok

degene die Impaled homobus op cdr heb zijn ook erg gaaf en verneiuwend haatstrijd sound


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 12-08-2003 18:44 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

no more ildjarn hehehe


Je moeder.


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 12-08-2003 19:28 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 12 augustus 2003 18:44 schreef karnivoor het volgende:
no more ildjarn hehehe
helleluja to that


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 13-08-2003 14:46 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2003 0:26 schreef Kramy het volgende:
Ik ben aanwezig denk ik omdat misanthrope er waarschijnlijk ook aanwezig zal zijn ( ), en omdat ik echt helemaal niets beters te doen heb...

De bands die er komen zullen vrij vermakelijk zijn door de corpsepaint enzovoorts.

Ook wil ik wel ff zien of walpurigsnacht een verbetering is ten opzichte van meandor die ik een jaar terug ofzo aanschouwd heb.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 14-08-2003 14:59 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Moddereters, pas op de frontpage even de concertagenda aan, want daar staat dit concert in de Goudvishal plaatsvind, lijkt me vrij lastig als ze niet gekloont zijn of met een helikopter van optreden naar optreden worden gevlogen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 16-08-2003 21:19 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2003 22:10 schreef impaled succubus het volgende:
komen slet


hhmmzz als haatstrijd hier ook staat weet ik niet of ik de volgende dag wel op suicide ben

okee hoertje!

ik heb net besloten dat ik kom


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 16-08-2003 22:25 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 16 augustus 2003 21:19 schreef NecRomantica het volgende:
okee hoertje!

ik heb net besloten dat ik kom


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 18-08-2003 10:54 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

voor de laatste infantiele mongolen die eht nog steeds NIET door hebben:

SUICIDE CAMPAIGN GAAT NIET DOOR!!!!!!!!




Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 18-08-2003 11:04 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 18 augustus 2003 10:54 schreef irritante klootzak het volgende:
voor de laatste infantiele mongolen die eht nog steeds NIET door hebben:

SUICIDE CAMPAIGN GAAT NIET DOOR!!!!!!!!






Fuck, dan heb ik die tientonner met scheermesjes voor niks besteld!


Je kan me de bout hachelen!


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen