IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : 13 september: Fluisterwoud, Zwartketterij, Paragon Impure, Haatstrijd, Walpurgisnacht... Vorige pagina | Volgende pagina
irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 12-09-2003 10:20 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2003 18:09 schreef karnivoor het volgende:
komt allen vroeg, haatstrijd heerst live!



I second that!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 13-09-2003 0:49 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2003 14:34 schreef MBMarduk het volgende:
SCHOP!
Hey, HEIDEN, heb je die maat met de auto kunnen over halen om te karren?



Hij had in principe kunnen karren, maar ik ga niet komen, ik heb een acuut liquiditeits-probleem.



[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 13-09-2003 0:55]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Nimmer nuchter
Usericon van Nimmer nuchter
Posted 13-09-2003 0:54 by Nimmer nuchter Wijzig reactieProfiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht

Present!


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 13-09-2003 1:18 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2003 0:49 schreef Heiden het volgende:
Hij had in principe kunnen karren, maar ik ga niet komen, ik heb een acuut liquiditeits-probleem.


Problemen problemen


Thor-Wulf
Usericon van Thor-Wulf
Posted 13-09-2003 10:48 by Thor-Wulf Wijzig reactieProfiel van Thor-WulfQuote dit bericht

Helaas heiden.

Ik ben er smiddags wel een keer.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 13-09-2003 16:22 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

*Baal*


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 14-09-2003 12:41 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

hehe,

god, wat was iedereen bezopen gisteren (en sommige meer als andere).... geniale avond weer..


HAATSTRIJD heerste gewoon weer... klonk (netzoals in de Goudvishal) 666 keer beter als die demo's.... vet


WALPURGISNACHT: zag er gaaf uit, met camo-netjes om... muziekaal ook zeer gaaf!

PARAGON IMPURE : G.E.N.I.A.A.L.!!!
[np: Paragon Impure - "Ish Kerioth (rehearseldemo / august 2003)"

FLUISTERWOUD: We hebben redelijk goed gespeelt... nog wel wat fouten, goed maar dat meot kunnen als je pas 2 keer hebt kunnen oefenen vor eht optreden omdat de oefenruimte dicht zat....

ZWARTKETTERIJ : METAL DEMON SATAN BLASPHEMY!!!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 14-09-2003 13:29 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

ja, het was wel gaaf


Thor-Wulf
Usericon van Thor-Wulf
Posted 14-09-2003 13:41 by Thor-Wulf Wijzig reactieProfiel van Thor-WulfQuote dit bericht

Haha klopt!
Alleen de terugreis was minder, Compleet verdwalen in someren


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 14-09-2003 13:45 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

moet je maar niet zo gay zijn


kijk, wij rijden gewoon in 1x goed ja!


4 stringed axe
...whetterkhupje...
Usericon van 4 stringed axe
Posted 14-09-2003 13:53 by 4 stringed axe Wijzig reactieProfiel van 4 stringed axeQuote dit bericht

Het plubliek was jammer genoeg wel donders dikke diaree.... stelletje lui donders daar in het zuiden. Het hele pitten schijnen ze daar niet te kennen ofzo Hier in het oosten pitten we nog een keer maar daar voerden die lui geen donder uit. En als der dan een keen een pit was kreeg je overal van die sjagerijnige reacties.

Maar die muziek was wel goed


mooie ratten trouwens bij haatstrijd


Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in...


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 14-09-2003 13:59 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2003 13:53 schreef 4 stringed axe het volgende:
Het plubliek was jammer genoeg wel donders dikke diaree.... stelletje lui donders daar in het zuiden. Het hele pitten schijnen ze daar niet te kennen ofzo Hier in het oosten pitten we nog een keer maar daar voerden die lui geen donder uit. En als der dan een keen een pit was kreeg je overal van die sjagerijnige reacties.




Een pit!? Lazer op zeg...

Slipknot speelde niet


Ik, Wil Schuurman


Nimmer nuchter
Usericon van Nimmer nuchter
Posted 14-09-2003 15:10 by Nimmer nuchter Wijzig reactieProfiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht

Ik ben het met hem eens dat de sfeer minder was, maargoed
De bands vond ik allemaal zeer vet, ik baalde alleen een beetje van devertraging, fluisterwoud had van mij langer gemogen.

Nu nog een keer in het oosten das lands, gvd


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 14-09-2003 15:59 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

haatstrijd speelde best goed, jammer van het geluig in het eerste nummer en van die 2 nummers zonder bas.
paragon impure was verrassend veel gaver dan op uva, wat een sfeer heeft die band

verder was t erg gezellig, veel gave lui en gelukkig nog thuys kunnen komen


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 14-09-2003 17:24 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 14 september 2003 12:41 schreef irritante klootzak het volgende:

ZWARTKETTERIJ : METAL DEMON SATAN BLASPHEMY!!!



Heavy Thrashing Gay Bashing Necro Metal!!!!!


Je kan me de bout hachelen!


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 14-09-2003 19:47 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Haatstrijd moeten missen omdat ik te laat was, kutwerk.
Walpurgisnacht was extreem vet!
Paragon Impure was ook machtig, samen met walpurgisnacht de beste bands van de avond voor mij.
Fluisterwoud heb ik maar 2 minuten ofzo gezien, is geen muziek voor mij, maar dat wist ik van te voren al.
Zwartketterij vond ik ook vrij weinig aan, er was ook helemaal geen show ofzo te zien. 2 kortharige mannen die een instrument in hun klauwen hebben, en spelen.

Verder wel genoeg plezier gehad die middag/avond/nacht, was goed bevallen. Wel jammer dat de zatte mensen buiten het nodig vonden om al het glas kapot te gooien op de stoep, zo komen er minder snel meer gave metal optredens in de jonosh ben ik bang.



4 stringed axe
...whetterkhupje...
Usericon van 4 stringed axe
Posted 14-09-2003 21:07 by 4 stringed axe Wijzig reactieProfiel van 4 stringed axeQuote dit bericht

Dan nog nie te spreken over al die lui die de kerk ernaast eens onder handen hebben genomen...


Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in...


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 14-09-2003 21:22 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

vertel...


Nimmer nuchter
Usericon van Nimmer nuchter
Posted 14-09-2003 21:53 by Nimmer nuchter Wijzig reactieProfiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht

Een monumet met aan het begin van de avond 12 kruizen eraan.
Een natte scheet later nog maar 5


Nimmer nuchter
Usericon van Nimmer nuchter
Posted 14-09-2003 21:59 by Nimmer nuchter Wijzig reactieProfiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2003 21:53 schreef Nimmer nuchter het volgende:
Een monumet met aan het begin van de avond 12 kruizen eraan.
Een natte scheet later nog maar 5


Ik was het niet btw.
kep alleen het resultaat gezien op weg naar "smulwereld, voor oma's frieten


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 14-09-2003 23:10 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

opzich mooie acties, alleen jammer dat er nu een kans is dat dit het laatste black metal concert in de jonosh is... en over dat glas, iedereen daar weet wel wie daar hoofdverantwoordelijk voor was hehehe (en irritante klootzak, nog ergens veilig kunnen overnachten hehe?)

haatstrijd: jammer van het bagger geluid en dat de geluidsman het begrip 'gitaar harder' verwisselde met 'bas harder', overigens hadden de overige bands vreemd genoeg nagenoeg perfect geluid. ging volgens mij ook niet echt lekker en is naar ik hoorde ook laatste optreden van ze voor de komende tijd.

walpurgisnacht: -> snackbar, was iets te saai.. leuk dat ze als stamgasten niet als eersten hoefden maar jammer dat haatstrijd (met naar mijn mening, heel wat hogere kwaliteiten) daar de dupe van werd...

paragon impure: na 2 uur van twijfelen en discusieren kwamen erachter dat het dus toch ex-worthless was en kon ik mij herinneren van UVA3 (toch? iig in arnhem) dat ze erg goed zijn en dat werd bevestigd!

fluisterwoud: erg korte set maar heb me desalnietemin erg goed vermaakt! wat rommelig leek het af en toe maar toch overtuigend genoeg! nog last van mn nek gvd...

zwartketterij: vond ze helaas wat passief staan maar toch even lekker meegerbuld en gebangt totdat ik toch echt even mn keel moest smeren...

sfeer vond ik wel meevallen, heb me goed vermaakt!


Je moeder.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 14-09-2003 23:18 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

de set van fw was inderdaad, te, kort.
De sfeer was wel goed verkloot dankzij een bepaald dronken idividu en daar kwam de onenigheid over den pit dan ook nog es overheen .
En qua de kerk, ach tja ik ben zeker geen voostander van zulke zaken en dat ik de daders persoonlijk vrij goed ken betreur ik ook wel maar ze weten hoe ik over zulk soort dingen denk dus laat de discussie maar achter wegen. verder is het monumentale expect totaal niet beschadigd.


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 15-09-2003 9:40 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

kramy, je bent een homo vieze leernicht :p

en wat MBMarduk betreft...

FW was geweldig en dronken, niks op aan te merken en haatstrijd...mja...het kon natuurlijk slechter..

zwartketterij werd een beetje duf naarmate men het einde naderde...en Paragon Impure heerschte compleet de pan uit

jammer van dat john personage en zijn obsessie voor bier en irritant zijn, maar remmelt olé



We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


trol
Usericon van trol
Posted 15-09-2003 11:55 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

Er zijn weet ik hoeveel foto's geschoten...
wie, wat en waar en wanneer komen die online?
Wil mijn marsipilami paint wel eens zien hehehehe


Het was trouwens zeker een gave avond en wat is nou een black metal concert zonder een lastig persoon die iedereen mateloos weet op te fokken zodat de bands en het publiek al hun aggresie voor het podium kunnen ventileren...
Er was dus zeker een sleutelrol weggelegt voor de nu welbekende John.
Tip voor volgende keer:
het werkt altijd als je een irritant persoon gewoon even vriendelijk op zijn bek rost... om iemand heen staan met 15 man werkt nog al averechts schijnt...


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 15-09-2003 12:29 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht










daar sta je dan trol...




[Dit bericht is gewijzigd door irritante klootzak op 15-09-2003 12:32]


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen