IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : 't is weer zondag... Vorige pagina | Volgende pagina
webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 15-08-2003 22:16 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 15 augustus 2003 22:14 schreef ghoulliette het volgende:
ja van www.stevan.nl






idd


Oud Vuil.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 16-08-2003 0:35 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik vind christelijke posters irritant. Ik heb een welhaast onbedwingbare zin om ze te bekladden. Wat volgens mij beter is is om een tegencampagne te beginnen. Al was het alleen maar met een 'stichting ter bevordering van het atheïsme' of zoiets. Veel liever natuurlijk met een poster van een verbrande kerk en verspreide priester-ingewanden, maar ja, dat kweekt weer zo weinig draagvlak hè...


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 16-08-2003 0:36 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Mja...maar het klinkt wel gezellig..


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 16-08-2003 21:57 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

quote:
Op 7 oktober 2001 21:43 schreef Vargen666 het volgende:
Ik ga nimmer naar de kerk. Alhoewel ik begrip kan tonen voor alle Christenen hun ware doel, de verveling omzeilen.


Als je toch naar DE KERK moet gaan om je verveling te verdrijven...

heb je toch ook niet veel te doen in het dagelijks leven dunkt me zo


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 16-08-2003 22:11 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Ik krijg ook een naar gevoel van die Posters, en ze hangen echt overal.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 16-08-2003 22:40 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Ik heb er nog geen één gezien. Moet toch meer buiten komen .

Tevens heb ik vrijdag wel een brandend kruis gezien.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 16-08-2003 22:54 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2003 0:35 schreef Dwaallicht het volgende:
Wat volgens mij beter is is om een tegencampagne te beginnen. Al was het alleen maar met een 'stichting ter bevordering van het atheïsme' of zoiets.

Of een parodie op de bond tegen vloeken. "Trein gemist? Vloek wel!"


Touché, pussycat!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 16-08-2003 23:00 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

'Bidden is napraten', en dan met die domme papegaai erbij die zojuist een kogel door z'n kop heeft gehad.


SQT
Usericon van SQT
Posted 16-08-2003 23:06 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Wordt nu gelovig en verstuur 50 gratis sms-jes?


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 16-08-2003 23:12 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2003 23:00 schreef Dwaallicht het volgende:
'Bidden is napraten', en dan met die domme papegaai erbij die zojuist een kogel door z'n kop heeft gehad.

Of die papegaai aan een kruis genageld.


Touché, pussycat!


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 16-08-2003 23:13 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

...en Lain moet straks werken (10:30 - 18:00)


Bruce Banner


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 17-08-2003 0:24 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 16 augustus 2003 23:13 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
...en Lain moet straks werken (10:30 - 18:00)


ben je priester?

of levend altaar?



Oud Vuil.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 17-08-2003 0:25 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 17 augustus 2003 0:24 schreef webblaster wim het volgende:
ben je priester?

of levend altaar?




the latter

nee, zwemmersbar in sportcentrum Kardinge (groningen)


Bruce Banner


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 17-08-2003 0:28 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

hehheh, dat mag vast niet van "god".

naar de hel door een zwembad. gaafh!


Oud Vuil.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 17-08-2003 0:30 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 17 augustus 2003 0:28 schreef webblaster wim het volgende:
hehheh, dat mag vast niet van "god".

naar de hel door een zwembad. gaafh!


To hell in a bikini hell yeah!


Bruce Banner


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 17-08-2003 0:31 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

nog beter!



Oud Vuil.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 17-08-2003 1:10 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2003 22:14 schreef ghoulliette het volgende:
ja van www.stevan.nl




Fuck... zieke organisatie is dat zeg... stevan staat voor 'Stichting Stations Evangalisatie' .. what's next? Stichting Baby Evangalisatie waarbij het woord van god in het babyvoer zit?

Of dit... "Je kunt allereerst helpen door ons te ondersteunen met je gebed. Vragen of God de wasdom wil geven aan hetgeen wij mogen zaaien. Vragen of God de mogelijkheden opent om de posters regelmatig te kunnen plaatsen."

Dit soort gelovigen is echt te ver heen..

..



drown myself
Usericon van drown myself
Posted 17-08-2003 16:28 by drown myself Wijzig reactieProfiel van drown myselfQuote dit bericht

En als je dood bent wordt je afscheidsdienst wel in de kerk gehouden? Dat is volgens mij ongeveer automatisch zo, maar dat is dus schijnheilig voor de mensen die de kerk zo ontzettend afzeiken.
Ik zelf kom ook nooit in de kerk, en mn paps en mams weten dat ik geen kerkdienst wil als ik dood ben. Maar omdat zij wel gelovig zijn,willen ze me toch de kerk in, maar dan een aangepaste dienst. Eventjes zakelijk, en hopsa, de kerk uit.
*gesprek tussen mn ouders en mij, want stel dat ik ineens dood neer val*

Ik vraag me af of je kan regelen dat je totaal niet de kerk in gaat, wij kennen iemand die dat niet wilde - maar er wel iets van 10 minuten in is geweest. Kan iemand me meer vertellen?


Jeder sprecht von mein saufen, aber kein van mein Durst


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-08-2003 16:29 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2003 16:28 schreef drown myself het volgende:
En als je dood bent wordt je afscheidsdienst wel in de kerk gehouden? Dat is volgens mij ongeveer automatisch zo, maar dat is dus schijnheilig voor de mensen die de kerk zo ontzettend afzeiken.
Ik zelf kom ook nooit in de kerk, en mn paps en mams weten dat ik geen kerkdienst wil als ik dood ben. Maar omdat zij wel gelovig zijn,willen ze me toch de kerk in, maar dan een aangepaste dienst. Eventjes zakelijk, en hopsa, de kerk uit.
*gesprek tussen mn ouders en mij, want stel dat ik ineens dood neer val*

Ik vraag me af of je kan regelen dat je totaal niet de kerk in gaat, wij kennen iemand die dat niet wilde - maar er wel iets van 10 minuten in is geweest. Kan iemand me meer vertellen?

JIj weet niet zoveel van doodgaan of wel?


drown myself
Usericon van drown myself
Posted 17-08-2003 16:37 by drown myself Wijzig reactieProfiel van drown myselfQuote dit bericht

Nee, mijn kennis over dood gaan kan wel eens vies tegen vallen. Maar volgens mij wordt iedereen de kerk in gedragen, afijn, ik kan er totaal naast zitten. Daarom vraag ik het, toch?


Jeder sprecht von mein saufen, aber kein van mein Durst


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-08-2003 16:40 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Natuurlijk wordt niet iedereen de kerk in gedragen!!!!!!! De meeste mensen niet zelfs, de meeste mensen liggen thuis of in een uitvaart centrum opgebaard.
en je mag helemaal zelf bepalen waar je begraven/ gecremeert wilt worden.

www.dela.nl


drown myself
Usericon van drown myself
Posted 17-08-2003 16:43 by drown myself Wijzig reactieProfiel van drown myselfQuote dit bericht

Ik heb het niet over opbaren, niet over de avondwake.

Maar over de dienst op de dag van de begravenis/crematie.


Jeder sprecht von mein saufen, aber kein van mein Durst


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-08-2003 16:46 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2003 16:43 schreef drown myself het volgende:
Ik heb het niet over opbaren, niet over de avondwake.

Maar over de dienst op de dag van de begravenis/crematie.

oke leesgoed:

Crematorium!!!!

en kijk nu maar op de site van DElA die weten alles over den uitvaart


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 17-08-2003 16:49 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2003 16:37 schreef drown myself het volgende:
Nee, mijn kennis over dood gaan kan wel eens vies tegen vallen. Maar volgens mij wordt iedereen de kerk in gedragen, afijn, ik kan er totaal naast zitten. Daarom vraag ik het, toch?


Of je een kerkelijke bravenis krijgt of niet bepaal je zelf en anders je naasten.Mijn pa had een hekel aan de kerk dus werd ook begraven zonder kerk. simpel


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Hyvel
Do you mind if I call you Bubba instead?
Usericon van Hyvel
Posted 28-08-2003 3:08 by Hyvel Wijzig reactieProfiel van HyvelQuote dit bericht

Wel flauw hoor...als je dood gaat moet je jezelf laten invriezen, cremeren of begraven. Ik wil verdomme gewoon bovengronds wegrotten! Als ik dood ben wil ik een graflucht afgeven ook!


Part of the fun of being alive is knowing that you're annoying the hell out of someone else. (Matt Groening)


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen