IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Eetstoornissen Vorige pagina | Volgende pagina
Burzum
Usericon van Burzum
Posted 24-10-2006 20:18 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ja ik heb ook nogal de neiging om die wc eend te steken daar waar de zon niet schijnt. Normale eenden zijn me altijd te snel af.



stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 24-10-2006 20:21 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Wat wil je met je groene emmer dan? Of gewoon niets. Opzich is een groene emmer al levensgevaarlijk op zichzelf natuurlijk....



OT: vooral groene emmers met eetstoornissen. Ofzo...


Subtiel kamerolifantje


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 24-10-2006 20:22 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ja het moet altijd extremer he, zo'n wc eend is leuk natuurlijk maar op een gegeven moment ook geen uitdaging meer, dus dan maar een emmer.

Wel groen he, want anders kun je het net zo goed niet doen.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 24-10-2006 20:28 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Dat lijkt me logisch. EETSTOORNIS! Een blauwe emmer dat gaat niet, dat snap EETSTOORNIS! zelfs ik nog!

Even voor de duidelijkheid, je brengt EETSTOORNIS! de groene emmer zelf EETSTOORNIS! in toch hoop ik?

(vet ontopic )



Subtiel kamerolifantje


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 24-10-2006 20:29 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

[eetstoornis]

Jazeker!

[/eetstoornis]



stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 24-10-2006 20:31 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Dat is toch wel prettig om te horen. Want dat lijkt me toch wat te ver gaan. Dan verlies ik mijn eetlust voor een lange tij denk ik en dan heb ik een eetstoornis.

huhuhhuhjaaaaaaaaaahaaaaa!


Subtiel kamerolifantje


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 24-10-2006 20:39 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 24 oktober 2006 20:03 schreef stigma het volgende:
Maar heb je nu een eetstoornis dan?

Tsjonge, je leeft wel op het randje he? Laatst ging je al bijna dood omdat je hoorhoofdsholtevliesdingesontsteking had.


geen idee, heb iig nog steeds honger, blijf aan het vreten


Je moeder.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 24-10-2006 20:41 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Woah! Echt waar? Dat móet wel Lintworm zijn!!! *gniffel*


Subtiel kamerolifantje


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 24-10-2006 20:43 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

1? meer!

hm, hoe zal lintworm smaken? mwah. vast als het eten van gisteren. hoewel, dat was erg goed te doen

even naar de plee met een vork!


Je moeder.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 24-10-2006 20:56 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

@ Burzum & stigma.


herrie
Usericon van herrie
Posted 19-11-2006 23:48 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

ik heb gvd een vreetkick!


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 25-12-2006 13:54 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

weet iemand hoe je het snelst op gewicht komt


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 25-12-2006 14:02 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2006 13:54 schreef grindcore het volgende:
weet iemand hoe je het snelst op gewicht komt


Laat je zwanger maken door een enorme neger.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 25-12-2006 14:08 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

laat ik dat antwoord op lijstje hebben
En waarschijnlijker ben ik de neger die iemand zwanger moet maken

[Dit bericht is gewijzigd door grindcore op 25-12-2006 14:09]


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 25-12-2006 14:11 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2006 14:08 schreef grindcore het volgende:
En waarschijnlijker ben ik de neger die iemand zwanger moet maken


Nou als je eerst nog op gewicht moet komen ben je in ieder geval niet een enorme neger.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 25-12-2006 14:14 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

Daarom heb ik ook gepost met de vraag hoe


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 25-12-2006 14:15 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

En daar heb je toch ook een goed antwoord op gekregen?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 25-12-2006 14:33 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2006 14:14 schreef grindcore het volgende:
Daarom heb ik ook gepost met de vraag hoe
Hoe je een enorme neger wordt?


Subtiel kamerolifantje


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 25-12-2006 19:22 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2006 13:54 schreef grindcore het volgende:
weet iemand hoe je het snelst op gewicht komt


Volg het FRNK-dieet.


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 26-12-2006 9:10 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

Das ist?


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 26-12-2006 9:50 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Grindcore, fake een depressie met onreeele angststoornissen en je krijgt misschien Zyprexa voorgeschreven. Daar waar ik ALTIJD ZOVEEL kan eten als ik wil en per definitie NUL gram aankom, hoef ik nu helemaal niet veel te eten om SNEL VEEL aan te komen.

Wel erbij sporten, anders 'zet' 't zich te geconcentreerd af [pens, reet].


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 26-12-2006 9:53 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

depressie coming up (zie godver topic)


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 26-12-2006 9:57 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ja ik las 't. Godverdomme zeg, ze weten wel hoe ze iemands feestdagen compleet kunnen verneuken.


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 26-12-2006 10:29 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

het ligt aan het feit dat zij niet door hebben wat voor impact het heeft. Geestelijk en lichaamlijk.
Ik heb gemerkt dat men te makkelijk denkt aan het ontkomen van dit soort problemen. Uitspraken zoals: "dan ga je toch werken?!" en "Je heb zo een kamer of een huis" zijn ondertussen dooddoeners geworden #1. En mocht je ooit in dezelfde situatie komen zoals ik (god hebbende van niet) ga dan niet werken! Je neemt je probs mee naar je werk. Bewust en onbewust. Ga anders vrijwilligerswerk doen waar je niet zoveel hoef te doen.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 26-12-2006 11:06 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ik ken 't. Zelf 2 jaar noodgedwongen in een kliniek 'gewoond'. Ben gaan werken uit geestelijk pijnende verveling.
En een kamer heb je echt niet zo 1-2-3 heb ik wel gemerkt.

Het heeft natuurlijk weinig nut dit alles te weerleggen met de dame in kwestie, maar de kerel ervan is toch een maat van je? Probeer via hem de plank voor haar kop weg te halen?

Veel succes ermee iig.


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen